Jarní porce zkušeností - od alergie až po zuby

27.04.2014 11:42

Tereza T.: OK Gama+ silně posílila imunitu mých dětí nemohu si jí vynachválit děti jsou silnější a zvládají virus mnohem lépe než před těmi 2,5 lety. Synkovi se zlepšila kvalita zoubků, které měl díky kortikoidu ošklivé (dychadla Astma) a dcerce zhoustly vlásky a doplnila si vápník a nemá skvrnky pod nehty a netřepí se jí jsou pevné.

Tereza T.: Můj dlouholetý zákazník měl potíže se žaludkem a žlučníkem, neudržel jídlo a měl zánet v žaludku, od lékařu několik léků, které mu nepomáhaly, tak začal užívat Emulips Forte a po jednom užití úleva a do 4 měsícu odebrány léky a těší se ze zdraví a přibral i 5 kg cítí se velmi dobře.

Katka B.: OK Balsam pomohl dcerce na opruzeninu a mě na váček u zubu.

Anna M.: Andulka měla silné alergie, od jara až do podzimu. Od té doby co užívá Factor Base alergie je pryč.

Tereza T.: OK Beta+, OK Alfa+ mi pomáhá jak na migrény tak i na překyselený organismus, při gynekologických potížích společně s OK Gelem a po pravidelném užívání nemám bolesti při cyklu.

Hanka V.: My jsme se teď během dvou dnů zbavily u Aničky horečky a ošklivé rýmy a dneska ráno se učitelka divila, co děláme ve školce - prej "jé, já myslela, že budete min. týden doma" ;-) Vše jsme zvládly s Alfičkou, Kids a Gelíkem do nosíku.

Miloslava Z.: Od svých 25 let jsem bojovala s vysokým krevním tlakem. Užívala jsem naposledy Acesial a Indap. Pak jsem začala s Emulipsem a po čtyřech využívaných lahvičkách jsem přidala OK Omegu-3 Complete, OK Tau, OK Betu, OK Gamu a OK Alfu. Po třech týdnech užívání mi lékař odebral léky, které nemusím již užívat. Každý měsíc chodím na přeměření tlaku, ale je stále v normě (120/70).

Zuzana H.: OK Gel používám na čištění zubů - přestala jsem plivat krev, zuby mě nebolí a navíc jsou bělejší.

Lenka Z.: Emulips Forte jsem dala známé, která měla ohromné neurožaludeční problémy, nemohla jíst a spát, skončila na lécích u psychiatra - ale ani léky ji nepomohly a spát nemohla ani tak. Po bylinkách již po dvou dnech její dcera hlásila, co jste to té mamce dali, ona pořád spí!!! Tak je fajn, že to tak rychle zabralo a chce další výrobky na migrénu.

Radka K.: Moc mi pomohl Gel na silnou rýmu, neviděla jsem na oči, dávala si ho do nosu a za dva dny mám po rýmě.

Hanka A.: Tak jako štípnutí svědí i některý ekzém (kopřivka), zákazník použil Gel a zarudlý ekzem přestal svědit a zbledl.

Katarina H.: Mojej mamine z OK Bety+ zpevněli nehty a vlasy, OK Beta+ je výborná k odstranění lupů.

Radka F.: Beta je skvělá na klouby, maminka byla po zlomeném obratlu upoutaná a protože má už 83 let vypadalo to, že už nevstane. Pomalu začíná chodit i vydrží sedět, před dvěma měsíci nemožné.

Lenka Z.: Jsem přijela minulý týden z Prahy, druhý den rýma jak hrom - nasadila jsem si celu řadu výrobků - Forte, Alfu, Betu, Gamu, Omegu 3-C., Factor Basi a Kidsy taky - narvala jsem do sebe snad všechno - ale dneska dobré - bez rýmy, bez kašle - děkuji za výrobky :)

Hanka A.: Já s naší malou chytla rýmu ve čtvrtek, nasadily jsme Alfu cca po dvou hodinách, Gelem jsme vytíraly nosy a v neděli jsme byly ok.

Zuzana H.: Mamka užívá OK Alfu+, OK Betu+, Emulips Forte a s přestávkami Emulips Slim - centimetry pomalu mizí, cítí se fit a plná energie, moc si pochvaluje :)

Jarmila K.. Synkovi s Gelem vylezly stoličky bez bolestí a horeček a S FB Kids, Alfou, Factor Bazí a Gelem jsem měla virózu s megarýmou do 3 dnů pryč!!! Super a jsem moc vděčná, byla jsem fakt moc nachlazená - dříve bych to odmarodila :)

Radka F.: Factor Base Kids dodá energii, kamarádka u 6 leté dceři zaznamenala už po týdnu energii.

Jana T.: U Eli od 7 měsícu a u Michalka už v těhu jsem též užívala výrobky a pak od narození Michálka

OK Alfa s Emulipsem Forte - kamarádka Zuzka - všechny možné nemoci, zvažují důchod - ale pomohly ohromně na migrény - kudy chodí, tudy chválí - taky se ohromně uklidnila a i se konečně vyspí a i když jí to občas přepadne, tak není to již tak urputná bolest - migréna, ale jen bolest hlavy, která po užití Alfičky přechází přechází a dá se vydržet.

Katka B: Dcerce pomohl Balsam na akné a má to již skoro pryč.

Zdena M.: několik let trpím na opary, vždy jsem to měla rozlezlé po celém rtu a šíleně to bolelo, a doba léčení asi 3 týdny. Ted se mi udělal v neděli a mažu Gelíkem a nemám ho vůbec rozlezlý, super se hojí, už bude za chvíli pryč, jsem ráda, že ho mám, je to super věc!

 

Chcete se dozvědět více informací o čistě přírodních produktech pro zdraví od české společnosti OKG? Pokračujte kliknutím zde.