Zkušenosti ze všech stran...

07.03.2013 10:06

Pozitivní zkušenosti s výrobky OKG přibývájí denně, což jen svědčí o tom, jak výborně produkty fungují. Tímto bych chtěla poděkovat firmě OKG za tak fantastické výrobky!

Osobně už dlouho nevím, co je to chřipka nebo angína, při prvních náznacích jako bolest v krku nebo rýma nasadím Alfu a pozobávám FB Kids a většinou mám do druhého dne klid. Zánět močového měchýře jsem neměla už přes rok, vždy když cítím, že jsem prochladla, dám si lžičku OK Tau+ a je po starostech. Což je pro mě, vzhledem k tomu, že mám jen jednu ledvinu, důležité. Díky Emulipsu a Emulipsu Forte jsem si upravila metabolismus - to, že chodím každý den pravidělně na WC, sním celou porci jídla aniž by mi pak bylo zle a po ránu mi nebývá nevolno - bych si před 2 lety snad ani neuměla představit. Moc ráda používám také OK Gel, je to úžasný pomocník na různé odřeniny, škrábance, popáleniny... Ještě jednou DÍKY :)

 

A teď už slíbené příběhy:

Radka K.: Včera jsem otevřela mail a najednou na mě svítila objednávka Emulipsu XXL :-) Jásala jsem a když jsem volala paní, tak jsem zjistila, že paní už jednou užívala emulips na podporu kojení. A zeptala jsem se na spokojenost, tak říkala, že je opravdu skvělý, že jí upravil zažívání, vylučování, holčičce se taky upravili prdíky a že jí není už těžko od jídla. A pak právě říkala, že jí dochází lahvička, tak hledala u koho to objednávala, ale nenašla a viděla můj inzert, tak hned odpověděla. No to je tak když někdo zanedbal ZS. Já ho určitě nezanedbám, abych si udržela takovouhle spokojenou zákaznici :-)

Marcela P.: Chci se podělit o zkušenost s produkty: naše malá často marodila – samé laryngitidy a angíny ( 4x ATB za půl roku!!), z té chemie mykózy, ekzém, poškozené zoubky : -( . A teď co užívá naše úžasné produkty, nemarodí, občas rýma a kašel a to jen pár dní. A teď ve školce bylo pouze 6 dětí ( z 22 ) a naše Adélka mezi nimi a zdravá! Moc děkuji za skvělé produkty, jsem moc šťastná!

Petra S.: Přidávám zkušenost naší Andrejky s kašlem. Minulý týden už byla lepší a najednou zase dostala rýmu a kašel ještě horší než předtím. Dávala jsem jí EmulipsForte, Alfu, kids a Basi. Kids už jí docela prohnal. Bála jsem se aby jí to nevlezlo na průdušky, tak jsem zvýšila dávky Base, dostala 7tobolek během dne. Už večer byla lepší, druhý den úplně neuvěřitelné zlepšení. Zakašlala asi 3x během dne. To jsem jí dala už jen 6 tobolek, Alfu a EF. Na záchod už chodila normálně. Úžasný jak výrobky skvěle fungují. Děkuji :o)

Misa J.: Mám také svou skvělou zkušenost: v sobotu mě přepadl jakýsi chřipkový bacil - vysoká teplota, bolest kloubů, zad...hlavy, prostě celého těla. Bylo mi i špatně od žaludku. Doslova lila jsem do sebe Alfu+, brala 3x denně Factor Base Kids a dneska normálně funguji až na to, že sem tam zakašlu o ničem nevím! A to mi bylo tedy opravdu hodně zle...Výrobky OKG mě stále více přesvědčují, že jsem se dala na správnou cestu..díky!

Petra V.: Též u nás ve školce pouze6 dětí z 28 a ve škole 10 z 26 naše Kidsátka se drží:) děkujeme za produkty.

Romana K.: přesně tak...produkty jsou super! Naše byla minulý týden taky nastydlá , přidal se i kašel, zvýšila jsem dávky FBkids a zase chodí do školky a vše se obešlo i bez teplot.

Ivana Č.: ttaké se podělím o zkušenost -můj 5letý syn a vnouček měli od neděle 39.6 teploty,měly oba dva kašel,mazala jsem jim průdušky balsámem, čelo gelem a gel jsem dávala i vnitřně,zvýšila jsem kids na dvě denně a dnes jsou už zdravé,jsem moc vděčná za výrobky OKG,protože nemusíme běhat po doktorech a brát antibiotika,zítra už asi pošupou do školky,protože už zlobí:-)

Petra S.: Přidávám zkušenost od Terezky T. :Zákaznice mi dnes psala , že dodržuje již !!! stále dávkování a i pitný režim zlepšila si trávení a nebolí jí žlučník a netrpí bolestmi po každém snědeném jídle a dokonce mi napsala že jako bonus zjistila, že shodila s veikosti M na S a tím se vešla do plesových šatů přes svadbou za což byla a je ráda :-)

Petra V. from Ústí nad Labem: podělím se také o příběh, malej měl střevní virozu a do druhého dne díky factor basi a emulipsu už dnes mašíroval do školy), nebyl sice moc nadšený, ale maminka ano o))) nejenom, že jsem už nemusela s ním trávit čas na záchodě, ale doma jakej je klídeček a také chci poděkovat gelíku, že nás zachránil od píchání oušek, pomůže nám vždy!!!

Petra S.: včera se mi udělalo spousta oparů po celých rtech, natírám gelem a omegou 3 compl a mizí před očima, opět velká vděčnost za produkty :-)

Alena P.: Známému jsem na slinivku doporučila užívat Emulips a Alfu, protože mi moc nevěřil, vzal si Emulips, po měsíci užívání přidal Alfu a nyní přemýšlí nad tím, že si koupí Alfu 7 + 1   jak mu pomáhá

Dita K.: Mám také krásný příběh. Manžel paní Marcelky D. bere pravidelně naše výrobky - po chemoterapii a ozařování kvůli rakovině prostaty byl bez síly , neukrojil ani chleba nožem. A to je celoživotní vytrvalostní spotovec. Naše výrobky (bere Emulilps Forte, OK Tau, OK Betu, Emlips Drink, OK Alfu,  a OK Gamu přidává si i Kids a Factor Bazi) mu tak pomohly - že nejen, že má opět sílu, cítí se lépe, ale jeho krevní testy se po roce krásně zlepšily. Díky za naše výrobky i za jeho vytvalost - ta je potřeba vždy a všude. Díky

Zdenka Z. from Brno: Hezký den z Brna a taky se ráda podělím o zkušenost mé nové kolegyně z Brna Jany Komárkové, která díky pravidelnému užívání našich produktů od minulého léta po 15 letech snědla lososa a nebylo jí špatně. Dokonce na něho dostala chut a zavoněl jí. Předtím rybu nemohla ani cítit a po rybě zvracela. Její dcerka měla pneumokokovou infekci a osvědčilase jí kombinace OK Tau +Emulips anýz a zvládli to bez ATB. Děkuji za každou novou zkušenost. :-) Navíc byla poprvé na konferenci, která na ni udělala takový dojem, že se rozhodla stát co nejdříve VK. Je to bývalá zdrav.ses tra, která svoji práci musela nechat ze zdravotních důvodů. Má silnou cukrovku a astma, kde chodí zatím každý měsíc na infuze, ale krevní testy se jí výrazně zlepšili a moc se těší, až se jí i cukr srovná a astma úplně uklidní. Že je to na dobré cestě je důkazem i to, že předminulý víkend byla na běžkách a udýchala to bez problémů. Celkově má najednou větší radost ze života. :-)

Jana T.: ještě jedna krásná zkušenot me pani Aliny z Polska: vrátil se ji startovací poplatek za registraci, nakoupila za 160bodu :)

V Polsku nyní běží dvě AKCE  a to startovací sada ZDARMA při nákupu nad 150bodů

 https://www.okg-family.cz/upload/232.pdf

A spolu s námi AKCE DOVOLENá s OKG

 https://www.okg-family.cz/upload/240.pdf