Život bez kortikoidů

19.06.2015 12:17

Hanka V.: Musím se podělit o zkušenost paní H. z týmu Bohdanky V.. Je to astmatička, výrobky užívá týden. V pátek jsme měly v Liberci týmovku a ona nám řekla, že od té doby, co bere Emulips, Detox a Factor Basi, tak si nemusela ani jednou stříknout dýchátka. Jsem za to velmi vděčná.

Dáša L.: paní s dvojčátky jsem před víc než rokem oslovila na ulici, pomoh Emulips na bříška a pak na atopák Alfa a Omega, no nejsou skvělé ty naše produkty - Dobrý večer paní L., už několikrát jsem Vám chtěla psát, že naši kluci dvojčátka s náběhem na atopii jsou po Vašem doporučení užívání kapiček OK  Omega+  a OK Alfa+ v podstatě bez problémů, jen na kolínkách mají trochu sušší ostrůvky kůže, ale promazávám to občas mastným krémem a taky nevím, jestli to nemají z toho, že dělají "raubířiny" a spíš to mají i od toho jak brousí nohama o zem, když lezou po čtyřech. Každopádně žádný výsev ekzému, ne tak ještě mokvající a zarudlé vyrážky se u nás už nekonají a kortikoidy jsou hluboko uschovány. Moc Vám za to děkuji a poprosila bych Vás o další lahvičky.

Radka K.: hned bych se chtěla i podělit o zkušenosti právě Martinky Č. Výrobky užívá 2 týdny a za tu dobu má neuvěřitelné výsledky. Její dcera má epileptické záchvaty tak 7x do měsíce a většinou v noci (takže se ani Marta nevyspí) a teď ta dcera užívá Emulips, FBK, a Gamu a za ty 2týdny mela jen 1 záchvat, ale o půlku kratší časově a také menší intenzity. Navíc Marta také užívá a už po 14-ti dnech ji mizí ekzém na rukou (bere to co její holčička).

Zdenka S.: moje slevová zákaznice řeší atopický ekzém + astma - po dvou měsících užívání produktu je bez ekzému a napsala mi - poprvé v životě jsem zcela bez pylové alergie...

Anna M.: Dcera mojí zákaznice se obsypala kopřivkou od nohou až po krk, stalo se jí to již před půl rokem, dostala na to tenkrát kortikoidy a trvalo to měsíc než kopřivka zmizela. Ted dostala ode mne Factor Bazi a Forte a za dva dny už kopřivka mizí.

Jiří Steiner: od známé se její kobyle na břichu udělal ekzém – pomohl balzám během 14 dnu je pryč. Okg prostě pomáhá i zvířátkům.

 

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.