Zimní porce zkušeností

15.01.2013 16:26

Dnes přináším myslím spoustu nových zkušeností s našimi přírodními výroky, které jsou zcela bez chemické stabilizace.  Vaše tělo je dokáže využít naplno a bez vedlejších negativních účinků. Při zachování jednoduchého užívání.

 

Dita K.: ahoj, jen abych nezapomněla - dnes jsem se ptala konečně mamky, jestli jí ty vitamíny. Říkala, že má pocit, že po tom co jí ty pilule base Kids se jí zlepšila ta noha - že ta levá nebolí vůbec a ta pravá (ta byla horší, na tu i spadla) jen občas a že se jí opravdu zlepšila ta lupenka, že to vidí na nehtech u nohy, kde jí odrůstají ty špatné nehty. bohužel ale pořádně nevím co a jak často bere, ale jsem ráda, že alespoň něco zobe(maminka má doma Factor Bazi Kids, Omegu 3complete a Emulips Forte)

Jana T.: krásnou zkušenost Janičky T. z Námestova: konečně mám díky Emulipsu spokojené miminko. I já se cítim daleko lépe a myslím, že jsem i zhubla.

Jan B.: Musím se podělit se svou zkušeností - opařila sem si ruku takovým způsobem, že ten největší nápor ani gelík nezvládl a musela jsem k doktorovi - teď ale mažu balsámem a i sám doktor se diví, cože s tím dělám, když sem to měla tak ošklivé a během pár dní je to téměř dokonalé.

Další zkušenost - o Matýska se opět o víkendu pokoušela laryngitida - okamžitě jsme zvýšili dávky Alfy, FB i FBKids a ten malý rošťák je už dnes ve školce. Děkuji, za tak úžasné produkty.

Lida E.: kopíruji ráda zkušenost Emilky: JÁ MUSÍM NAPSAT ZKUŠENOST S EMULIPSEM,DLOUHO JSEM BYLA NEMOCNÁ,LEŽELA JAK LAZAR,NEJEDLA,NEPILA,FAKT MĚ BYLO MOC ZLE,POTOM JSEM SE ODVÁŽILA POMALU PŘIDÁVAT OKG PRODUKTY,VŠE PO LŽIČKÁCH A VŮBEC SI NEVŠIMLA,ŽE BERU PO LŽIČKÁCH I EMULIPS A UŽ 2 DEN JE MI LÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍP,BUDE DOBŘE

Jan S.: Nedám dopustit na naše výrobky, jsou úžasné! Noc z neděle na pondělí jsem prokašlala a téměř jsem nespala. Včera vyletěla horečka k 39 st. Beru Alfu, Kids, FB, ve zvýšených dávkách, mažu se Balsamem a kapu gelové kapky a dnes mám normální teplotu! Kašel, rýma i pálení v krku jsou už na ústupu. Tuto noc jsem se už vyspala. Díky za výrobky, neberu nic jiného!

Dita K.: paní učitelka ze školky mi říkala jak zafungoval Emulips Forte při antibiotikách u její dcery - nemusela ji kupovat žádná probiotika v lékárně - uplně stačil Emulips Forte

Petra S.: Zkušenost zákaznice: Na vyprazdňování je Emulips Forte výborný, nejsem tak nafouklá a ani mi není po jídle těžko jako dřív. Takže něco do sebe určitě má. Alena R.

Lida E.: zkušenost Leničky Tréškové: Dcerka měla ve 13 letech žloutenku,v 19 mononukleozu,chodila každé 3 měs.na testy,které měla hodně špatné.Dnes má 22 a nedávno po použití OK Tau byla opět na testech a má je prý v normě,kontrolu až za 2 roky :))

Jana T.: Další krásna zkušenosti ze slovenska: Martina P. Dobrý večer Jani. Ano som spokojna z výrobkom mne osobne pomohol ale este by som chcela pokracovat a preto by ste mi mohli poradit? Ja som schudla 15kg a este 10kg by som chcela ale uz to akosi nejde dlho uz stojim na jednej vahe takze som nepribrala . Tak na opätovne zacatie by ste mi mohli poslat malu flasticku emulips forte.

Lida E.: zkušenost paní Andrejky: díky okg - emulips se mi snižil inzulin neberu leky na tlak a mam užasný cholesterol moc jsem vděčná za tyto produkty

Lida E.: zkušenost od kamarádky Lenky Skopalové: kamarádka bere tau na bolení prsou před menzes..a říkala že výrazné zlepšení

Monika S.: môj ošetrujúci lekár užíval produky cca 4 mesiace- poctivo pravidelne 2 krát denne- beta, gama, alfa potom si dal mesiac a pol pauzu a zase povedal sestričke, ktorá je zaregistrovaná, že nech mu zase objedná ....je veľmi spokojný

Ivona CH.: trpěla jsem od svých 5 let na velice časté hnisavé angíny, díky OKG jsem od srpna 2006 nepotřebovala antibiotika

Zdeňka K. paní dramaturgyně (dříve v TV NOVA) nyní  pracuje v soukromé televizi  - v sobotu byla velmi nastydlá. Dostala od našeho Ing. Jiřího Krčála  Factor Bazi Kids – at si jich vezme na noc třeba dakrát za sebou tři a pak pokračuje dvě ráno dvě večer. Dnes v úterý mu volala, že nikdy nezažila tak rychlý účinek, co tisíců už vyházala za zaručené doplnky stravy a skoro se žádným účinkem. Že jestli vše takto u OKG funguje tak kupuje vše. Že potřebuje na cholesterol, na váhu….

 

Užíváním našich výrobků děláte vše nejlepší pro Vaše tělo – pro jeho bezproblémový provoz. Co je pár stovek za produkt ve srovnání s tím, co Vám produkt udělá za ohromnou službu?