Zdraví i pro domácí mazlíčky

16.09.2013 09:08

Krásný den,

dnes Vám přináším několik neobvyklých zkušeností. Zkušeností domácích mazlíčků s výrobky OKG! :)

Kocour byl během jediného dne ve výrazně lepší kondici

Náš pan topič má pěkného kocoura, ale náhle kocour onemocněl. Nevěděl si s ním rady, peníze na veterinu nemá. Kocour měl bolavé ucho a mimo zápachu ještě červíky. Po vyčištění ucha jsem zkusila mírně máznout OK Gelem a zakápnula slunečnicovým olejem a už do odpoledne byl kocour výrazně v lepší kondici. Další den bylo po červech a bylo možno vidět strupy asi od nějakého poranění. Aplikovala jsem ještě jednou mírně gelík, kocour je spokojený - a to vypadal pro ostatní beznadějně!
Věra M., Frýdštejn
 

Výrobky fungují i pro naše čtyřnohé členy rodiny

Můj jezevčík Gerrynka (přes 8 let) má problémy s nadváhou. Skoro tahala i bříško po zemi, i když jsem ji nepřekrmovala - pro jezevčíky je to pak velmi problémové kvůli páteři. Zároveň měla velmi nepravidelné vyprazdňování, někdy nešla ani dva dny. Začala jsem přidávat do každé misky granulí 5-10 kapiček Emulipsu, do 14-ti dnů se krásně spravila, vypadá nyní k světu :-), chodí se v pravidelnou dobu vyprazdňovat a dnes, dokud jí nenakapu na granulky Emulips, tak se jich ani netkne ;-). Děkuji, že výrobky fungují i pro naše čtyřnohé členy rodiny.
Andrea V., Brno
 

EMULIPS pomohl i našemu jorkšírkovi :-)

I když to zní zvláštně a možná i úsměvně, opravdu mu Emulips pomohl a jsem za to moc vděčná. Náš pejsek měl už od malička problémy se zažíváním, zvracel a trpěl průjmem. Jeho potíže se nejprve objevovaly zhruba 4x za rok, většinou při změně ročního období. Postupně se to začalo stupňovat a na veterinární klinice jsme byli skoro každý měsíc a to znamenalo injekce, léky a dieta. Několikrát skončil i na kapačkách, byl až apatický a pohled na něho byl hodně smutný. Když se jeho potíže opakovaly naposled (zvracel celou noc), nechtěla jsem znovu po krátké době s ním jet na injekce. Protože Emulips užívám a vím, že je skutečně bezvadný a pomáhá celé naší rodině, tak jsem zkusila dát Emulips i pejskovi a čekala jsem.... Přesvědčilo mě, že je to přírodní produkt - výsledek byl přímo skvělý, po půl hodině už neměl nafouklé bříško, přestal zvracet a zastavil se i průjem. Bylo úžasné vidět, jak je mu čím dál lépe. Zvládli jsme to bez injekcí, kapaček a léků a to díky Emulipsu.
Bc. Jitka K., Plzeň
 

Další skvělá zkušenost s Emulipsem!

Máme doma dva pejsky - retrívra a jezevčici, kterou jsme si přivezli z útulku. Když byla u nás 5. den, začala ráno zvracet, odpoledne už se ani nezvedala z pelíšku. Veterina daleko, u nás ten den zavřená a tak jsem zkusila Emulips. Musela jsem jí kápnout přímo do pusy, protože ho nechtěla, ale dala jsem jí 3 kapky, za dvě hodiny znova a cca za hodinu už jí bylo lépe. Dokonce se zvedla a šla za mnou do kuchyně, když jsem tam zašustila pytlíkem. Večer vrtěla zase ocáskem a druhý den jí nebylo už vůbec nic :-). Nedávno měla zase průjem, ale fakt hroznej (snědla to, co neměla :o) ), a tak jsem jí dala znova Emulips a do rána dobrý. Na Emulips nedám dopustit - je fakt pro všechny! :-) Moc děkuju za tento výrobek.
Patricie B., Dobruška
 

Emulips funguje nejen u lidí, ale i u zvířátek

Přestaly nám snášet slepičky, nechtěly ani baštit, tak jsem vyzkoušela a začala jim přidávat do krmení - spařeného šrotu a vařených brambor Emulips. Je přece na úpravu trávení, tak když funguje u lidí, tak za vyzkoušení nic nedám. Druhý den už měly téměř prázdné pekáče a do 3 dnů začaly snášet 8 až 9 vajec denně. Velké překvapení bylo, že snáší vajíčka opravdu hodně veliká :-). Máme pouze 9 slepiček, ale sebrali jsme už i několikrát 10 vajíček ;-)! Není to fantastický? Mám z toho obrovskou radost, že Emulips funguje nejen u lidí, ale i u zvířátek. Děkuji za unikátní výrobky.
Ivona Ch., Borek u Děčína
 
Přeji Vám i Vašim mazlíčkům hezký podzim!