Víkendovka

18.08.2013 17:06

Všem čtenářům přeju krásnou neděli a přináším pár nových zkušeností s přírodními potravinovými doplňky české firmy OKG. Příjemné počtení!

 

Moje osobní zkušenosti za tento týden jsou hned dvě.

Během jednoho dne jsem se díky produktům OKG vypořádala se střevní virózou. Kromě Emulipsu Forte a Drinku, které užívám denně, jen jsem zvýšila dávky, jsem přidala ještě Alfu a FB Kids, dopřála jsem si naprostý půst a hodně vody a druhý den jsem byla OK. Také jsem se dozvěděla, že touto virózou teď trpí více lidí, takže jsem ráda, že jsem to zvládla za pouhý jeden den.

A druhá zkušenost je s Gelíkem, když jsem si přiskřípla ruku až do krve, hned jsem namazala a pak ještě párkrát během dne, stihla se udělat trochu modřinka, stroupek a po 3 dnech už to není ani vidět.

Jsem moc vděčná za tyto přírodní pomocníky!

Anna V.: Můžu se podělit o zkušenost? Já mám totiž obrovskou radost. Před lety mě byla zjištěna porucha srážlivosti krve, typ trombofílie a musela jsem jednou za rok jezdit na kontrolní odběry. Včera jsem byla na těchto odběrech a čekala jsem, že díky produktům by výsledky mohly být dobré, ale nečekala jsem to, co mě pan doktor řekl. Výsledky dopadly tak dobře, že již nemusím být kontrolovaná. Pouze v případě těhotenství a v rizikových stavech. Mám opravdu obrovskou radost. Děkuju OKG. Jsem lajdák na pravidelné užívání, nejvíc užívám Emulips na střídačku s Forte, Drink a Gamu, ale jinak tak nějak střídám všechny produkty přes 3 roky. Když mě to pan doktor říkal tak mě bušilo srdíčko, tohle jsem nečekala :)

Tomáš B.: Na jedné konferenci jsem slyšel, že někdo měl letité problémy s ostruhou na patě. Já mám ty samé problémy zhruba 4 měsíce. Nemohl jsem se už pro bolest postavit na nohu, ale díky produktům se bolesti a tím pádem ostruhy zbavuji! Díky, díky, díky za produkty!!!!  Beru gel, betu, omegu3complete, na noc zabalit.

Veronika z Prahy: Můj přítel měl nějakou dobu problém s lupy. Používal různé šampony, ale žádný mu moc nepomohl. Když jsme si přečetli o účincích alfy, tak se rozhodl, že ji zkusí a opravdu asi po 3 dnech ani stopy po lupech. Díky alfičko! .o)

 

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.