Stále něco nového!

25.10.2012 18:39

Věřím, že si ve zkušenostech najdete konkrétní návod - jaké kombinace či postupy můžete zvolit s výrobky OKG na různé neduhy. Dočtete se o kojení, vyprazdnování, virozach, chronické rýmě ale i cukrovce, pohybovém aparátu - artroza, nárůstky, myomu na vaječníku, ozařování....

 

Pro miminka a maminky:

Jana T.: Ráda bych se podělila o zkušenost p. Martičky z SR. Ona užívá Tau, Alfu a Emulips a malému dáva Emulips a Omegu a výsledky jsou vidět: mne pomohlo, menzes sa upravil ale dochadza mi emulips, tak ten by som to vacsie balenie.. malemu ho tiez stale davam, upravuje mu to travenie.. inak keby som mu ho nedala, tak furt len grga a grga.

Tereza T.: Od mé zákaznice : Ahoj Terči, již 5 obchůdek a zase jenom maximální spokojenost a extra rychlé dodání A rozhodně můžu doporučit i těhulkám beru vyrobky okg Ok Gamu + a Emulips a jsou super....Cítím se lépe než při prvním těhotenství a dokonce nemusím ani brát leky na vysoký tlak.. Jsem nadšená Moc děkuji Měj se hezky a jak nebudu mít tak hned objednám další Lenča

Lida E.: další zkušenost paní Rečkové: S Emulipsem mám velmi dobré zkušenosti. Malému se upravily prdíky a je spokojenější, mlíčka mám taky dostatek. Chtěla bych Vás požádat o zaslání dalších dvou lahviček a prosím o podklady k platbě. krásný den Lucie.
 

Jak na virozy, nachlazení se dočtete zde:

Dita K.: V neděli jsem dost prochladla a v pondělí jsem měla naplánovanou prezentaci na dopoledne.celou noc jsem se ládovala Factor Bazi a Factor Bazi Kids plus alfa a tu i do ucha – hrozně mě tam řezalo a šlo to do krku nemohla jsem polknout a kýchala jsem a teklo mi z nosu - na to dvě lžíce OK Gamy. navíc jsem to podpořila tím, že jsem si krk mazala balzamem a též balzámem ruce (až po lokty) a nohy po kolena. Na schůzku jsem přišla bez kašle, rýmy - prostě fit. Opravdový důkaz jak úžasně výrobky fungují. Zvláště u mne, která jsem na krk háklivá a dřív jsem měl a třeba i půl roku za sebou jedny antibiotika za druhými - jen abych přestala kašlat.

Petra S.: Manžel se o víkendu nenápadně přiznal, že nám chodí na FB kids. Vždy, když cítí, že na něj něco leze, tak si zobne 1-2 tabletky a nic se nerozjede. :o)Moje mamka měla minulý týden rýmu a celkově jí nebylo dobře, tak vyfasovala Kids, řekla jsem jí ať si vezme 6 večer a 6 ráno a už druhý den byla v pohodě a bez rýmy. Úžasný, moc děkuji za tak skvělé produkty.:o)

Lenka R.: Na Martínka včera skočila nějaká střevní viróza, párkrát za den si cucnul alfy a dneska už je úplně fit :-)

Tereza T.: A také já se ráda podělím se zkušeností v týdnu jsem si vyzvedla Miloška ze školky z vysoku horečkou nasadily jsme Emulips forte a FBkids 3x 20 kapek a 4 kids + 4 Lžičky Alfy a druhý den byl v naprostém pořádku :-) Byl štastný že mohl do školky za dětmi . Já moc děkuji za výrobky úžasné

Ivana Č.: Taky se podělím o zkušenost s mým 4letým synem,měl teploty 40,2,a laryngitidu,tak jsem mu dávala Alfu,Factor Báse,Forte, 2 Fbáse Kids a průdušky jsem mu mazala Balsámem a ještě jsem mu přidala gel do pusy a vše mu ustoupilo i ošklivý kašel,jsem moc vděčná za výrobky,protože díky nim,jsem nebyla se synem přes rok u lékaře

Lenka R.: A všude okolo nás létají bacily, a já i děti jsme naprosto v pořádku. Bereme pravidelně alfu a FBKids a žádný bacil na nás nemůže. To nemůžu říct o svém manželovi, který i přesto, že jsem u OKG zaregistrovaná pátým rokem, tak výrobky nebere a nebere. A už mi chudáček umírá na rýmičku a kašílek. Je mu mizerně, ale výrobky si nevezme :-(((. Ale jsem si na 100% jistá, že nebýt našich produktů, tak už v posteli ležíme celá rodina :-)

Dita K.: FB Kids na chronickou rýmu Zdenek K. po měsíci užívání 2 a 2 tedy celkem 4Factor Baze Kids denně si uvědomil že nemá svoji chronickou rýmu, která ho trápila od dětství - super

Jak na klouby, chrupavku, artrózu, pohybový aparát?

Dita K.: A od Irenky S. její vlastní zkušenost s výrobky. Měla po úraze rozdrcenou čéšku v koleně. Začaly se ji na té čéšce tvořit nárůstky které ji bodaly a bolely. Měla nabídku operace - ta není nutná výrobky zabraly tak, že se ji ty nárůstky prostě zahladily - chrupavka dorostla - Beta, Omega3complete jako základ plus čajík, fortík, FBKids :o)

Emilie O.: JSEM DOST NEMOCNÁ BERU VŠECHNY VÝROBKY A POSTUPNĚ SE VŠE ZLEPŠUJE,ANO NEMOHLA JSEM CHODIT, A TED CHODÍM A DOROSTLA MI CHRUPAVKA V KOLENĚ (paní měla jsem silnou artrózu)

Dagmar L.: mému muži, který měl před 16 lety těžkou mozkovou příhodu, vyrostla kostka na noze do 5 cm výšky, nešlo mu koupit žádné boty, kostka odešla díky výrobkům během 3 měsíců, už má jen zaoblený kloub a boty kupujeme bez problémů .Bere Emulips Forte, Omegu , Tau,střídá Betu a Gamu a přidává Alfu podle situace

Lenka R.: Musím pět chválu na Betu, kterou dáváme našemu patnáctiletému německému ovčákovi, dlouho měl problémy s klouby, bolestí nemohl chodit a nyní, co mu dáváme betu, tak skáče jako zamlada a nikdo by do něj neřekl, že je tak starý. Děkuji moc, za tak úžasné výrobky a za to, že můj milovaný pejsek netrpí bolestmi :-)

Myom na vaječníku pryč
Hana M. from Brno: Dcera mojí distributorky paní Jany J. měla myom na vaječníku - Emulips a Alfa - po měsíci na kontrole - myom pryč.


Cukrovka diabetes

Emilie O.: jěště se podělím,beru výrobky OKG 1 a půl roku a cukr z 9 mi klesl na 4,5!!


Ozařování
Anna M.: můj bývalý partner má rakovinu prostaty, užívá všechny výrobky, ale rozhodl se i pro ozařování, díky výrobkům to snáší dobře a má polovinu za sebou, v pátek byl na kontrole krvi a moči a výsledky jsou úplně v pořádu, paní doktorka se divila

OK Gel – jak váčky u dásní tak i spáleninu

Lenka R.: A ještě zkušenost s gelíkem. Z ničeho nic se mi začaly dělat váčky na dásních, takže čistím zuby gelem a během tří dnů byly všechny bolestivé váčky pryč :-). A vedlejší účinek, mám bělejší zuby :-)))

Emilie O.: maminka se spálila,vzpomněla si na gel,který jsem ji dala,mazala si to a byla moc spokojená,že jí to nebolelo a za 3 dny bylo to OK,moc si to chváli nejen ona-úžasné
 

Vyprazdňování

Lida E.: kopíruji zkušenost mé zákaznice Pavlínky G. na Emulips Forte: Dobrý den, úbytek na váze zatím nic moc, ale jsem ráda, že se mi upravilo vyprazdňování. Bez projímadla jsem vůbec nešla!! a teď chodím skoro každý den. Jsem moc ráda a děkuji. Objednávám další lahvičku...