Proč právě OKG?

22.07.2014 13:51

Vyřešil si problém s lupénkou a navíc našel novou známost :)

Pana Petra (40 let) trápila lupénka. I když neměl toto onemocnění nějak rozsáhlé, bylo to nepříjemné a nechtěl, aby se to ještě zhoršilo. Doporučila jsem mu na lupenku Factor Base a OK Omegu+. Po vybrání 3 balení Factor Base a 5 lahviček OK Omega+, kterou bral vnitřně i na mazání postižených míst, měl za cca 3/4 roku tělo čisté! Jeho manželka se předtím kvůli lupénce s ním rozvedla, měl problém navázat další vztah, dnes má novou přítelkyni! Hanka A., Zlín

Skvrna i svědění bylo pryč

Štípnul mne do nohy jakýsi hmyz a jako vždy začínalo nepříjemné "puchnutí a červený koláč". Vzhledem k tomu, že mi již došel OK Gel i Emulips a měla jsem doma pouze OK Alfu+, pár kapkami jsem tento "červený flek" pomázla (jindy jsem to řešila jitrocelem) a velice brzy - cca za 2 hod byla skvrna i svědění pryč. Opravdu úžasné! Děkuji moc! Věra M., Hodkovice nad Mohelkou

Další kontroly již nejsou nutné!

Před 4 roky mně byla zjištěna porucha srážlivosti krve TROMBOFÍLIE - mutace FII-protrommbin v heterozygotní konstituci. Musela jsem pravidelně jezdit do trombotického centra na kontrolní odběry. Produkty OKG užívám 3 roky. Poslední kontrolu v trombotickém centru jsem měla 14.8.2013. Čekala jsem, že díky produktům by mohly testy dopadnout dobře, ale že mně pan doktor řekne, že "výsledky jsou bez známek trombogeneze a že již další kontroly nejsou nutné (pouze v případě těhotenství, operace či v jiné rizikové situaci si mám přijít pro jistotu udělat kontrolní odběry - jinak další sledování není nutné)", jsem opravdu nečekala. Jsem opravdu za produkty OKG vděčná. Díky, díky! Anna V., Semčice

Hubnutí a více mateřského mléka

Lenka Z.: Dala jsem paní Emulips na podporu trávení a nastartování hubnutí - a ona mi za dva dny psala, jestli to nepodporuje taky kojení, že už chtěla odstavit dceru, ale že do rána byla úplně nalitá a promočila košili přes noc - tolik mléka najednou měla.

Rozdrcená holení kost

Lenka Z.:  Paní měla rozdrcenou holení kost, několik šroubů v kosti (říjen úraz) v listopadu na rentgenu hrůza a děs - předpoklad půl roku léčba a hojení a pak teprve vytažení prvního šroubu. V prosinci začala užívat OK Gamu a OK Betu. V lednu na rentgenu lékař překvapen jaký nastal obrat v hojení. Díky tomu šla již v únoru na vytažení prvního šroubu. Hojení pokračuje s Gamou a Betou super.

 

Pár odpovědí na otázku jak vám chutnaly napoprvé produkty OKG:

Lenka T.: Mně učarovala nejdříve Alfička a to tím, že mě zbavila mého 7 letého problému - Stafylokoka a pak už jsem si zamilovala všechny

Míša P.: Jelikož od malého děcka jsem pila bylinkové čaje, jsem zvyklá... pouze olejové produkty byly ze začátku problém... Když je člověku "ouvej" chutě neřeš. Největší radost mám, když mi zazvoní telefon a někdo mi děkuje, že je mu líp...

Marie S.: Mně chutná Emulips anýz, FB Kids - beru si i když mám chuť na sladké a nechci hřešit :) s ostatními taky nemám problém.

Já jsem začínala Emulipsem natur, je to olejíček bez nějaké výrazné příchuti, takže to bylo bez problému. Pak jsem přešla na Emulips Forte, ten byl na mě ze začátku dost hořký, ale když jsem cítila, jak mi dělá dobře, rychle jsem si zvykla a teď, když mě třeba pálí žáha, si ho klidně jen tak loknu a ani ho nemusím zapíjet. Postupem času jsem si oblíbila všechny produkty, vyloženě mi chutná OK Tau.