Příběhy, které píše život s výrobky OKG

16.02.2013 16:35

Lida E.: chci se podělit o krásný příběh paní Simony: Moje sestra na starší kolena odešla za dcerou do Anglie. Měla problémy s přechodem, s vyprazdňováním. bolesti v podbřišku (jednalo se o tl. střevo). Doporučila jsem Emulips, poslala a po měsíci je naprosto nadšená, spokojená a určitě chce další

Lida E.: a ještě jeden příběh: My jsme homeopatika zkoušeli na zácpu u dcerky, potom i Lactulosu+ další a další...-Homeopatika nepomohla, ale Emulips už funguje druhý měsíc a naprosto dokonale a jsme šťastné po 7mi letech!!Super!

Petra S.: Přidávám zkušenost naší Andrejky. Ve čtvrtek jsem se vrátila večer domu, hlídala jí babička, a místo aby už chrupala, tak plakala a stěžovala si, že jí bolí ouško. Nakapala jsem Alfu do ucha, zamázla gelem, ještě půl hodiny pobrekávala a převalovala se v posteli a pak usnula a spala v klidu až do rána. Druhý den byla úplně v pořádku.:o) Děkuju, děkuju, děkuju, je úžasný mít vždy po ruce tak úžasné produkty, které fungují!!!:o)

Hana V.: No a já mám zkušenost mojí maminky, to že začala užívat Emulips forte až skoro po 3 letech, co jsem u firmy, jsem vám už psala. Ale v pátek mi hlásila, že se jí díky forte snížil tlak z nějakých 170/120 na 130/90. Doktorka jí hrozně chválila a samozřejmě se divila, co dělá. Mám z toho obrovskou radost!

Martina R.: od zákaznice : Dobrý den,užívám Emulips Forte 4. den a zatím jsem spokojená. Po jídle se necítím plná, kupodivu i lépe spím.

Radka K.: Můj zákazník mi napsal, že po měsíci užívání Emulipsu forte má 2kg dole a to mezi tím byli Vánoce a už se prý těší až si bude dělat na jaře jaterní testy jak se mu po emulipsu zlepší

Martina R.: Já jsem nadšená syn Renda má konečně po roce a půl povolený tělocvik, měl hodně špatnou štítnou žlázu, hrozila mu už i operace, která se nakonec nekoná!! Srdce i štítná žláza v normě! Užívá dále Alfu+ Emulips+ Omega+drink

Radka K.: Včera jsem si psala s moji novou distributorkou, která druhý den co se zaregistrovala objednala za 139bodů. Psali jsme si, že má stále nemocného syna, ale bohužel kids si neobjednala (tak prý objedná příští měsíc). Doporučila jsem jí, že když má Alfu pro maminku doma, tak ať dá synovi Lžičku Alfy a dnes mi psala, že celou noc nezakašlal a ani mu netekla rýma. A že jestli mu to vydrží, tak hned bude rozhazovat sítě o zázračných bylinkách!

Ivana Č.: podělím se o zkušenost s mojí dcerou,která je 8měsíců těhotná,minulý týden měla hodně oteklé nohy až po kolena,tak jsme nasadily zvýšenou dávku Emulipsu Forte a druhý den otoky splaskly,jsme moc vděčné za výrobky OKG

Radka B.: Já jsem v týdnu koukala na ČT 2 na pořad TEP. Byl tam dokument z dětské onkologie KRTEK z Brna. Byla jsem nadšená z práce těch lidí tam a zároveň pyšná, že OKG se na chodu tam toho podílí. Roky jsem přispívala na grenpees a tak jsem mou měsíční charitativní částku převedla právě do Brna. Mám z toho radost. A díky, za ten perfektní nápad podporovat právě tuto nadaci.

Lida H. from Ostrov u K.V.: ano, velké problémy s žaludkem měla Zdena po užívání všech těch výrobků, o kterých Jana mluvila se jí ulevilo. Já jsem s ní po týmovce ještě asi hodinu "kecala", moc byla spokojená a taky je šikovná, daří se jí. Mého zetě přepadla chřipka- kašel, rýma, intenzivně bral o víkendu Alfu a gelík a v pondělí šel s úlevou do práce. A taky dík za nově otevřený BLOG na našich stránkách, tam jsou skvělé informace

Misa J.: Také jeden příběh: sestry chlapečeka (2roky) postilhla o víkendu nějaká viróza. Teplota 39,1, kašel...dávala mu Alfu+ a Factor Base Kids..3x denně + stříkala do nosu gelík...a super včer úplně bez teploty , zmizel i kašel! Je nadšená ))

Zdenka Z. from Brno: Taky se rada podelim o dalsi skvelou zkusenost s nasimi vyrobky. Manzel lehl s takovou chripkou, jakou jeste nemel a podavala jsem mu nekolikrat denne ALfu, Tau, FB Kids a caje s medem a po tydnu sel do prace. Ja uzivam produkty uz 5 let kazdy den a zvladla jsem to vse ve zdravi. Dekuji za OKG.

Lida H. from Ostrov u K.V.: tyto zkušenosti s Emulipsem na hemeroidy má i moje kamarádka a k tomu přidává ještě gelík, chvíli to je sice hodně nepříjemné, ale velmi pomáhá, děkujeme.