Pokaždé žasnu...

02.08.2012 17:28

O víkendu jsem se opět přesvědčila o účinnosti malého zázraku firmy OKG - OK Gelu.

Spustil se šílený liják a bouře a já pospíchala zavřít okna. Při zavírání posledního mi však vítr přibouchl mezi okna palec. Rána jako z děla. Bolest to byla šílená, padlo i pár nadávek. Hned jsem paleček namazala gelem a věřte nebo nevěřte - nic! Žádná modřina, ani trochu. Druhý den jen trošku pobolíval, ještě jednou jsem ho namázla a další den už bylo zcela po bolesti. Nemít po ruce gelík, měla bych palec fialový ještě teď.

OK Gel už se mi osvědčil v mnoha případec, ať už na hmyzí kousnutí, popáleniny i modřiny - kluci řádili na trampolíně a povedlo se jim sťuknout se hlavama. Filípek dostal zrovna vedle oka, už to vypadalo, že tam bude mít pořádný monokl, naštěstí jsem si vzpomněla na gelík, po namazání to sice vypadalo ještě hůř - gel barví žlutě - ale druhý den nebylo po modřině ani památky...

Od té doby nosím OK Gel pořád v kabelce.

Díky OKG!

 

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.