Nové zkušenosti

04.03.2013 14:01

ATOPICKÝ EKZÉM, ALERGIE

Mám 2letého synka, který od tří měsíců bojoval s atopickým ekzémem. Zkoušeli jsme všechnomožné, ale ekzém se rozšiřoval postupně i na obličej. Hodně si to škrábal, v nociaž do krve. Loni se přidala i alergická rýma a stále zarudlé oči, nic mu nepomáhalo.Byla jsem zoufalá: nevěděla jsem, co mu vlastně vadí, krevní testy nic mocneprokázaly. Dostal také antihistaminika, ale jakmile jsme všejedinkrát vysadili, opět se stav do pár dnů zhoršil.Od své sestry jsem se dozvěděla o výrobcích OKG...když jsem si pročetla letáčky, došlo mi, že atopický ekzém není bohužel jen záležitostí kožní, je to známka toho, že něco v těle nefunguje tak jak má. Především se to týká vnitřních orgánů. Přesvědčila jsem se, že nestačí řešit problém jen zevně, ale velmi důležité je dát do pořádku celé tělíčko, vyčistit ho od všech toxinů a zharmonizovat všechny orgány. Narazila jsem na právě na výrobky OKG, které měly výborné reference.Řekla jsem si, že to musím zkusit.. a vida, už po dvouměsících užívání těchto bylinek jak vnitřně, tak i promazáváním kůže se dostavily první výsledky! Fleky po tělíčku začaly mizet!!!Také paní doktorka na alergologii byla příjemně překvapená, jak se nám to začalo neuvěřitelně zlepšovat. V tuto chvíli má jen jeden mal&yac ute; světle červený flíček na nožičce,který už nesvědí, neškrábe se a papá i potraviny, které jsem se předtím obávala užíváme dál a věříme, že se dáme do pořádku úplně a ekzém i alergie se nám už nikdy nevrátí. Další důležitá věc je, že mi malý začal mnohem lépe spinkat, je na něm vidět, že je celkově spokojenější, a to nás moc hřeje u srdíčka už vím jak dokážou tyto potíže potrápit celou rodinu.Já sama také výrobky užívám a jsem za ně strašně moc vděčná!!Tvůrcům těchto českých výrobků patří můj veliký obdiv! Kateřina P. Nymburk  (užíval OK Omega+FactorBaze+ OK Alfa+Emulips Forte)

 

Petra S.: Přidávám 2 zkušenosti od paní Lídy: S výrobky jsem moc spokojená. Starší syn tabletky polyká bez problému, rozkousat je nezvládne že mu nechutnají. Mladšímu je mačkám do trošky pitíčka. Alfičku i factor Base Kids jsem používala když se o mě pokoušela chřipka, ale neměla šanci.

Už dlouho se chystám podělit o zkušenosti s Myjo utěrkou.....loni v létě když byly jahody, tak děti se jich přejedli. V noci mladší syn blinkal a celá matrace postele byla červená od těch jahod, tak jsem ji začala čistit a krásně to zmizelo. Manžel řekl: "ty vole(omlouvám se za ten výraz) ono to fakt zmizlo". :o

Dáša L.: mám registrovanou paní od nás z vedlejší vesnice, mají 1 Emulips, který zatím zkoušela celá rodina, holčička si opařila nohu vodou z vany, potřeli Emulipsem a bylo po bolesti, manžel dost pije, ale každé ráno kape 15 kapek Emulipsu a říká, že se cítí líp, má taky deprese a dnes si objednali pro sebe i rodiče výrobky za 150 bodů

Jana B.: I já se podělím se zkušeností. Na včerejšek v noci se o Matýska pokoušela laringitida, ten hnusný štěkavý kašel, okamžitě jsme dali basi, ráno znovu, spinkal do oběda, ale když už po dvou dávkách báze se kašel začal krásně zvlhčovat. Přišlo mi to jako zázrak, že stačily dvě dávky.Samozřejmě teď jedeme ve zvýšených dávkách produktů a úspěšně to překonáme. Jsem vděčná, že mám přístup k takhle úžasným produktům.

Ivona Ch.: Přestaly nám snášet slepičky, nechtěly ani baštit, tak jsem vyzkoušela a začala jim přidávat do krmení - spařeného šrotu a vařených brambor Emulips. Je přece na úpravu trávení, tak když funguje u lidí, tak za vyzkoušení nic nedám.. Druhý den už měly téměř prázdné pekáče a do 3 dnů začaly snášet 8 až 9 vajec denně. Velké překvapení bylo, že snáší vajíčka opravdu hodně veliká :) Máme 9 slepiček. ,) ale sebrali jsme už i několikrát 10 vajíček Není to fantastický? Mám z toho obrovskou radost, že Emulips funguje nejen u lidí, ale i u zvířátek. Děkuji za unikátní výrobky.