Několik nových příběhů

05.07.2013 11:37

Na oslavu dnešního svátku Vám přináším souhrn nových zkušeností s výrobky OKG. Každý den přibývají nové a nové příběhy. Výsledky jsou úžasné a mám z nich velkou radost. Podělte se o své zkušenosti i VY. Příspěvky můžete psát do diskusního fóra. Když se podělíte, budete bohatší!

Můj hormonální cyklus se neuvěřitelně srovnal

Užívám Emulips Forte kvůli potížím s trávením (teď už jimi netrpím). Avšak po několika týdnech jsem zjistila, že můj hormonální cyklus se neuvěřitelně srovnal - po 27 letech! Přišla jsem na to náhodou, když mi můj manžel jendou "vytkl": "Ty, a nemáš ty teď ty své dny nějak často?!" Dříve totiž můj cyklus trval kolem 35 až 42 dní (i v období po porodech) a bylo to různé - každý měsíc jinak. Nyní jako hodinky - přesně 31 dní.   Monika D., Nyklovice

Dostal jsem se ze svých problémů

Měl jsem bolestivý problém s páteří a začínaly se hlásit problémy s klouby. Řekl jsem si, že na to bude stačit nějaký lék, ale zabral jen na chvilku. A vše začalo znovu a k tomu se mi přidaly šílené a pálivé bolesti v břiše. Nemohl jsem spát, protože bolesti začínaly ve dvě hodiny v noci a já potom "chodil" až do rána. Takže do práce jsem šel nevyspalý, trvalo to více než půl roku. Proto jsem se rozhodl začít používat produkty OKG. Užívám OK Alfa+, OK Beta+ a Emulips od 5/2013 a po jednom měsíci mohu říct, že se cítím mnohem lépe. Před spánkem jsem si k tomu všemu občas uvařil šálek bylinného čaje na zažívání (ten mi pomáhá tlumit bolesti v místech, kde vznikají tlaky při hojení). Je to opravdu nádhera, když po celý den nic nebolí a spánek proběhne v klidu a bez bolestí a pálení. Ráno je tak nádherné bez jakýchkoliv problémů a překrásně vyspalí! :-) Když toto někdo zkusíte, jako já, tak se vám zdravíčko otočí jen k lepšímu a příjemnému žití den co den! A proto si nic jiného nedám než vyzkoušené bylinky OKG a rád je ze svých zkušeností doporučuji každému. Že jsem se dostal ze svých problémů, to není jen má zásluha, ale také pí. Vládi Ficové a celého kolektivu OKG. Všem moc a moc děkuji.   František P., Benešov u Prahy

Už nemám žádné pálení žáhy ani padající vlasy

Hlavním důvodem, proč jsem si vzala Emulips, bylo snížení váhy. Na váze úbývám zatím pomalu, ale co mě velice překvapilo je, že nemám žádné pálení žáhy a co ještě víc, že mi přestaly padat vlasy. Zdá se mi to neuvěřitelné, ale je to tak. Dříve jsem denně vyčesávala chomáč vlasů a teď mám hřeben téměř prázdný. Moc děkuji - je to úžasné.   Vlasta H., Jince

Za necelé 2 hodinky zabral a dnes jsem OK!

Už 6 let mám ulcerozní kolitidu. Trpím na křeče a nepříjemné bolesti po jídle. Lékař mne každý měsíc posílá na různá, hodně nepříjemná vyšetření. Když jsem narazila na OKG, zpočátku jsem moc nevěřila, ale vyzkoušela jsem Emulips Forte - vždy, když jsem dostala bolesti a za necelé 2 hodinky jsem zapomněla, že vůbec na něco trpím. Teď si dávám Emulips Forte po každém jídle a jsem OK :-)! OKG děkuji!!!   Adriana S., Nové Pitkovice

Snížili jsme inzulin

Jsem zdravotní sestra - rehabilitace tzv. na volné noze a pravidelně odebírám pro svou pacientku (paní skoro 81 let) dia pack (Emulips Forte, OK Alfa+, OK Omega-3 Complete, Factor Base Kids). Máme velké úspěchy. Během necelého roku jsme snížili inzulin o 10 jednotek. Posílili jsme imunitu, takže se mé klientce vyhnuly všechny možné chřipkové epidemie, což je skvělé.   Daria V., Brno

Tak kvalitní vlasy, jako nikdy!

Všimla jsem si, že když si myju vlasy, dost jich ve vaně zůstává. Totéž jsem si všimla při česání, kartáč plný vlasů. Hned jsem si objednala OK Omegu-3 Complete a už po týdnu, aniž bych to nějak sledovala... po mytí vlasů čistá vana, při česání pár vlasů na kartáči. Podobnou zkušenost má i moje maminka, ta užívá OK Gamu+, je diabetička a tvrdí, že má teď tak kvalitní vlasy, jaké nikdy neměla.   Monika D., Nyklovice

Záděrky jsou pryč a pokožka na obličeji už není zarudlá

OK Omega+ užívám 14 dní a je vážně super. Trpěla jsem na záděrky kolem nehtů a na zarudlou pokožku na obličeji v oblasti tváří. Záděrky jsou pryč a pokožka na obličeji se také zlepšila. Už není zarudlá. Na obličej si OK Omegu+ natírám zevně. I na dotek je pokožka příjemnější. Mám problematickou pleť a díky OK Omega+ ji mám mnohem lepší. Jsem s tímto výrobkem opravdu moc spokojená. Všem ji doporučuji. Děkuji OKG za to, že je.   Jana J., Mělník

Pomohl se zánětem dásní

Posledních několik let jsem trpěla zánětem dásní. Bylo to ovlivněno i dlouhodobým kojením a těhotenstvími, ale i nedokonalou ústní hygienou. Začala jsem používat OK Gel a po pár dnech jsem si uvědomila, že při čištění zubů v umyvadle ani na kartáčku není žádná krev, jak bývalo zvykem. Jsem za gelík velmi vděčna. Pomáhá mi i při rýmě a mým dětem už nesčetněkrát pomohl zahojit všemožné rány. Jsem za všechny produkty vděčna, do lékárny už chodím jen mamince pro Inzulín a léky, které užívá na srdíčko, ale i těch ubývá. :-)   Monika D., Nyklovice

Bolest v krku, kašel, bezesné noci? Jsou pryč!

Již druhý den mě bolí v krku, bolest se zhoršuje v noci, takže dnes v noci jsem už ani nemohla spát, navíc se přidal nepříjemný kašel. Při každém zakašlání jsem měla pocit, že vydechuji hřebíky. Vylezla jsem z postele a udělala si obklad na krk z OK Balsamu a navíc jsem užila Factor Base Kids a OK Alfu+. Nemohla jsem usnout, tak jsem šla žehlit. Po hodině jsem si uvědomila, že jsem ani jednou nezakašlala a bolest v krku při polykání je poloviční. Skvělé, věřím, že zítra už budu spát úplně normálně. :-)   Monika D., Nyklovice