Výsledky harmonizace, výživy a detoxikace + aktuální tipy

03.07.2013 10:04

Hezké středeční dopoledne,

přináším Vám nové zkušenosti s výrobky OKG z online semináře.

Tomáš B.: Když jsem objevil OKG, byl jsem 2 měsíce po infarktu a s plicní fibrozou. Po měsíci mi produkty fibrosu odstranily a já jsem vysadil natrvalo 15 "léků" denně. I když jsem nevěděl jak produkty účinkují na srdce, věřil jsem, že se zadaří a dnes jen musím děkovat za ty skvělé výrobky, jaké OKG nabízí! ….Na plicní fibrozu užívám – Emulips Forte, FactorBasi, Alfu a Gamu

Jana J.: můj 11 letý syn je alergik, začal užívat Alfu, Omegu a FactorBasi a už nebere léky, prostě super - mě na problematickou pleť pomohla Omega, používám ji vnitřně a na obličej zevně

Zuzka H.: u nás vede OK Gel, na dětské odřeniny, modřiny apod. supr, taky jsem poprvé měla možnost vyzkoušet ho na vosí štípnutí, hned jsem namazala a za 10 minut jsem o tom už nevěděla, ani to neoteklo, úžasné a díky Alfě a FB Kids nejsem nemocná i přes časté výkyvy teplot. děkuju za skvělé výrobky

Ivonka C.: Poslední zkušenost s OK Gelem je z pátku, kdy při chůzi po žhavém uhlí si slečna spálila palec. Už po jednom namazání byl puchýř pryč !

Ditka K.: kopíruji příběh od paní Jany: ráda bych se s vámi podělila o další úspěch s výrobky a to v případě mladého muže, který po úrazu nemá slezinu a je velice náchylný na onemocnění - při jakémkoliv nachlazení mu nabíhají uzliny a dělají se mu velké nepříjemné boule v krku, asi tak 3 - 4 týdny užívá 1xdenně emulips a alfu a je nadšený, že i přes nachlazení je v pořádku a žádné boule se mu nedělají. Tak mám velkou radost :-)

Radka K.: Posílám zkušenost mé zákaznice s OK Gelem. Její dcera měla na nohách moluzky a vyzkoušeli na to kde co a nepomohlo. Vyzkoušeli pak OK Gel a najednou vidí jak moluzky odpadávají. Úžasné. Také OK gel vyzkoušeli na obrovské kuří oko a do 2 dnů se slouplo. Ještě se těší až ji zmizí bradavičky a jizvy po akné :-)

Peťka S.: Včera mi trhali osmičku, původně jsem měla v plánu odpočinek, ale nakonec na něj ani nedošlo. Celý den jsem popíjela alfičku s vodou a vůbec jsem nevěděla, že mi trhali zub. Úžasný a moc děkuji za skvělé výrobky.

Renatka S.: A velké díky za Factor Basi....nemohla jsem se měsíc zbavit kašle (opravdu hodně bolestivého), naordinovala jsem si 2x denně 2 kapsle a sice ještě kašlu, ale je to lepší

Hanka V.: A opravdu obrovskou vděčnost cítím také za výrobky, Anička měla v neděli rýmu, nasadila jsem jí 3x denně alfu, 3x denně FB kids a ředěný gel! A dneska je naprosto v pohodě!

Ditka K.: Mame v Přelouči další úžasnou zkušenost - v pátek mi volala paní Marcelka, že její muž byl znovu na konrole (je 2roky po ozařování a chemoterapii - po rakovině prostaty). Před 1,5rokem začal brát OKG - hodnoty krve měl již takové - že mu tehdy hrozilo opakování nepříjemných procedur. Nyní má znovu výrazné zlepšení - paní doktorka žasla a kontrola až za půl roku. ...bere všechny výrobky !!!

- Mám hezký příběh od Lenky z Přelouče: problém - hnisavé akné – obličej : Emulips Forte stále kapu i mažu, čaj Drink statečně piju. OK Gel mažu vždycky na noc a s tím jsem opravdu spokojená. Celkově vidím zlepšení a to hlavně na těch tvářích - tam nemám už skoro nic. :-)  ….To ji pan doktor říkal, že na to antibiotika a ani kortikoidy ji už nezaberou...

Jana Č.: Jinak jsem byla 14 dní na dovolené, v permanenci byl OK Gel - řešil klíště, komáry, proti nachlazení, vodička do nosu, tříska, odřeniny, bolavé tátovo koleno a emulips forte zabral tátovi na pálení žáhy, ale to je taky klasika, to všichni víme, máme super výrobky, díky

Romča K.: ja mám opět vybornou zkušenost s fb kids a alfou, které nám výborně zabraly na kašel, rýmu u dcerky i u mě a díky nim jsme byli nemocní ani ne tři dny a tak jsme mohli v pohodě vystupovat i na zahradni slavnosti ve školce

Hanka V.: Jsem u sestry v Liberci, kde hlídám její 2 malé kluky, takže celkem 3 děti - je to občas na mašli! Teď jsem je vyhnala ven a najednou Áňa řve, že má rozbité koleno! Tak jsem jí ho hned namazala gelem a přestalo to krvácet a říkala už, že jí to nebolí!

Radka F.: mojí 80 leté mamince fortík pomohl od bolestí žaludku, které měla po lécích. Nevěřila a už má svou lahvičku.

 

Tady krásně vidíte, že výrobky OKG pomáhají všem, bez ohledu na věk i zdravotní problém. Vaše tělo je ocení v každé roční době.

Z celého srdce děkuji OKG za tak úžasné přírodní výrobky!