Veškerá omezení existují pouze v naší hlavě

18.01.2017 10:49

Vážený a milý čtenáři, věříš, že vše na světě je možné? Ano, vše je možné. Veškerá omezení existují pouze v naší hlavě. Také se mi před několika lety zdálo toto tvrzení trošku přitáhnuté za vlasy, ale dnes už mohu potvrdit, že je to opravdu tak. Mnohokrát v životě mi bylo lékaři z různých oborů oznámeno, že můj zdravotní stav je neutěšený, složitý, těžko léčitelný, že se mám připravit na to, že už bude pouze jen hůř a bolesti, že budou chodit častěji a budou stále silnější. Avšak kdo to řekl, to jsem nebyla já. To nejsou moje slova. Zlobila jsem se a nechtěla jsem s tím souhlasit. "Já se nevzdám bez boje." A tak jsem stále bojovala se všemi nemocemi, které mne potkávali a bohužel, u mne také zůstávali, ať jsem se snažila, jak to jen šlo. Poslouchala jsem všechny lékaře na slovo, kupovala drahé léky i doplňky stravy - vše tak jak mi bylo doporučeno. Výsledek byl ten, že jsem se k lepšímu stavu svého zdraví nepřiblížila ani o milimetr. Ba naopak. Mezitím jsem se však začala měnit já. Potichounku, polehounku. Nebyla to totiž změna jako od plastického chirurga, byla to vnitřní změna. Změna myšlení. Poznala jsem, že všechno je energie a energie vždy následuje naši pozornost. Síla myšlenek je ryzí energie a moje myšlenky jsou jako neviditelné magnety, které k sobě přitahují vše, co se jim podobá. Když budu nahněvaná na nemoci a budu s nimi chtít bojovat, tak se stane, že s nimi budu válčit až do své smrti. Anebo si budu více všímat náznaků ve svém životě, chodit po světě s otevřenýma očima i srdcem a věřit své intuici. A hlavně se naučím mít ráda svůj život, sebe i své nemocné tělo. Mé přání uzdravit se mi do života přitáhlo paní Martinu Rypalovou, která spolupracuje s českou firmou OKG. Díky ochotě, laskavosti a znalostem této ženy vím, že už nemusím bojovat se všemi svými neduhy sama. Ať je to diabetes prvního typu, alergie, astma, atopický ekzém, stafylokok na kůži, nárůstky na páteři, gynekologické potíže, nedokrvené končetiny, šedý zákal, bolesti velkých kloubů, problémy s vyprazdňováním či stálé přibírání na váze. Teď na to mám svou armádu. Výrobky OKG budou za mne bojovat, mě bude stačit je jen užívat a sledovat jak vyhrávají jednu bitvu za druhou. Tak hr na ně! Nepřátel se nelekejte, na množství nehleďte! Já jsem připravená a být připraven, znamená vpustit do svého života všechny ty zázraky.

Alena H., Záměl