Vděční uživatelé OKG

18.03.2014 14:25

Zuzka B.: Moje maminka má ulcerozní kolitidu a produkty jí neskutečně pomohly, takže věřím, že i na Crohna zaberou skvěle. Po využívání balení Bety mamku přestal bolet kyčel, bolelo jí to tak, že jí to střílelo v noci do nohy a budilo ji to. Jinak pravidelně bere Emulips Forte, Emulips Slim Drink a přes podzim a zimu Alfičku, prostřídala i Omegu-3 Complete.

Míša J.: Moje sestra má taky 15 let Crohna a od té doby co užívá Fortíka, Gamu+ a Factor Basi, říká, že se cítí moc dobře... o střevech skoro neví. Souhlasím s paní Zuzkou, produkty OKG jsou na střeva opravdu skvělé! Děkujeme za ně :-) Alfu bere občas v zimním období, ale Gamu kvůli osteoporóze, která díky této nemoci bývá... a také protože měla náběh na astma a celkově slabší imunitu. To vše se spravilo po téhle kombinaci.

Tereza T.: Dobrý den, mám 6 měs. miminko, od 4 měs. dosud trpěl silnými břišními kolikami, velmi obtížně sám kakal a tak. I já měla zažívací potíže po mléčných výrobcích i jiných potravinách, ani nevím jakých všech :-) Užívám nyní asi 10 dní Emulips a oboum se nám výrazně zmírnily potíže. Navíc je to docela chutné a skutečně mám pocit, že i toho mlíčka se mi tvoří víc :-) Alžbětka K., Liberec

Radka K.: Můj zákazník na slevě, který má angínu pektoris, parkinsna, problémy s prostatou, bolest ramene, zánět achylovky - no je toho opravdu hodně - bral 4měsíce Emulips, Gamu, Tau a Alfu a z 10 prášků, které užíval, nyní bere jen 4 a cítí se skvěle :-)

Naďa K.: Veterinář mi volal, ze jeho kocourkovi balsam pomáhá, má pemphigus (autoimunitní onemocnení), tak si uz chce objednat neco i pro sebe.

Radka K.: Moje distributorka, která má slabou schizofrenii a po 4 měsících užívání Emulipsu, Omegy-3 Complete, Alfy a Tau, její doktorka řekla, že ji má stabilizovanou a jen pro jistotu ze 3 prášků bere jen jeden a to jen čtvrtku. Navíc za tu dobu se jí opravdu zlepšila i komunikace a celkově to jde na ní vidět úžasné výsledky. I ty co o té nemoci vůbec nevědí.

Ivona Ch.: Díky všem produktům OKG jsme v rodině vyřešili spoustu zdravotních problémů, zbavila jsem se léků na cukrovku, vysoký cholesterol, nefunkční štítnou žlázu, bolestí zad a kloubů, migrén, únavy a stresu, velice častých hnisavých angín a nachlazení. Díky tomu se mi podařilo snížit váhu o 39,5 kg.

Eva B.: Našeho Nička bolel přes víkend zub, v pondělí ráno mu vytrhli stoličku s tím, že má zánět okostice. Měl pusu jak balon, bolelo mě to za něho :( Chodíme denně vyměnovat dren, ale mažeme vnitřně i zevně gelem, Alfa ho pálí tu nechce spolknout, ale dnes už je to super, i doktorka říkala, že je to skvělé :) Rychle se to hojí, gelíček je vynikající :) Mě pomohla Beta také na bolesti krční páteře, celkově zad v kombinaci s Gamou a mazala jsem ještě balsámem, který krásně prohřeje, je to super!!! Díky za tak úžasné produkty.

Radka F.: Kamarádka měla ekzém z jaru na rukou, měla Gamu na kyčel - po 14 dnech přestala bolet a na ruce mazala Balzám. Volala nadšená, že má po ekzému, který jí doktorka léčila dva roky jako lupénku. Říkala: Radko všem to řekni :-) A já mám úžasnou zkušenost s Alfou - manžela chytly minulý týden ve středu dutiny, bolest hlavy, horečka. Na doporučení Renatky S. jsem mu udělala čajík ze 3 lžic Alfičky a jeste jsem ho dopovala Fortíkem a FB Kids, mazala jsem čelo balzámem a v pondělí šel do práce s tím, že hlava už jen lehce bolí.

Zuzka B.: Já ještě ráda přidám zkušenost od dětí - Ondrášek minulý týden průjem, držel se potvora teda 6 dní, ale díky Factor Basi a Fortíku jsme to zvládli bez zásahu "zázraků" z lékárny. A obě děti se během dvou dní zbavily lehčího zánětu spojivek díky kapičkám z Gelu.

Lydie E.: Musím zde napsat, že ošklivá, téměř 1cm bradavice na palečku naší Karolínky je definitivně pryč!!! Po 5-ti měsících trápení a zkoušení všeho nakonec ve finále nejvíce pomohlo promasírovávání OK Balsamem a to několikrát denně - vtírala jsem ho Karolínce na bradavici i 3x za sebou min. 3xdenně...a po měsíci aktivního mazání Balsamem je bradavice pryč !!! Děkuji z celého srdce za tak unikátní výrobek, který uchránil Kajinku před bolestivým vypalováním dusíkem - navíc bradavice byla u nehtového lůžka....jsem nesmírně vděčná a šťastná...děkuji, děkuji, děkuji z celého srdce.

Radka K.: Jsem moc vděčná za naše výrobky. Dominička už skoro nemá žádný ekzém po 3 týdnech užívání Emulipsu a Omegy. Ještě jsem mazala střídavě Balsamem a Omegou. Ale je to úžasný výsledek, už nemá skoro nic. Byla jsem u doktorky před 2 týdny (takže po týdnu užívání, kdy už obličej měla krásný, ale ruce hrozné), tak mi doktorka řekla, dívám se, že má sušší kůži, tak promazávat. Ptala se mě, čím jí to mažu a já na to, že bylinným olejíčkem. A ona, ale olej na citlivou pokožku není moc vhodný, že je lepší klasická lenienska z lékárny, ale to jsem jí řekla, že se to zhoršovalo. Tak se divila a nechala to být :-) Jsem moc vděčná za naše výrobky, že nám tak pomáhají. Jirko a Anetko děkuji Vám, že jste vytvořili tak úžasnou společnost a perfektní výrobky. Díky OK GAMA+ už nemusím zažívat ty příšerné chvíle, které jsem zažívala když jsem chtěla vzít dceru do náručí, ale nemohla jsem, protože jsem se bála, že omdlím a ublížím ji tím. Opravdu moc děkuji. Mám nízký tlak (Gama mi ho upravila) a ještě k tomu se mi to zhoršovalo poslední dva roky a přidávala se k tomu hyperventilace. A bohužel jsem omdlela jednou i v autě. Gamu užívám už 1,5 roku a za tu dobu jsem ani jednou neomdlela. Už ty pocity nemusím zažívat a já jsem za to moc vděčná. Do teď když si na ten pocit vzpomenu, tak mě zamrazí a díky výrobkům už ho nemusím zažívat. Moc a moc děkuji.