V hlavní roli OK Gel

03.11.2014 14:55

Irenka S.: Po Gelu na PAP test bez nálezu - po 3 roky špatné, nyní využila Omegu a mazala Gelem genitalie a čípek. Doktoři jsou moc spokojeni a diví se! Dnes Peťce přišly výsledky z rozboru moče a krve. Vsechno je v pořadku - leukocyty v moči měla 181 mcrL (norma je 0-20) a po třech týdnech pití Drinku a užíváni Emulipsu Forte je to na 0. Ještě na gynekologii u jejího lékaře údiv, kde jsou ty cysty (myomy)?! Druhé potvrzení o jejich zmizení.

Pája P.: Minulý týden v úterý přijel chlap z práce, horečka, skleněné oči, bolest v krku, tak jsem mu dávala Alfu po lžičkách, za ten den dostal asi 6 lžič a 4 FB Kids, pak mi ještě Janička T. poradila, ať přidáme OK Tau, Forte a FB - jsem jí psala, že to do něj nedostanu tolik věcí :-), ale jak mu bylo blbě, tak to vše vzal :-) Druhý den už remcal, co mu to dávám - už bylo vidět, že je mu lépe - jsem mu říkala, buď vděčný, tě to z toho dostalo :-) za tři dny bylo po všem. Ale ještě musím říct, první den ležel a měl na stolečku Ibalgin a já mu říkám, to si chceš jako brát??? No, když viděl asi můj výraz, tak nebral :-D a zvládl to i bez toho.. super

Zuzka B.: A já osobně musím opět pochválit Alfu, Gelík, FB Kids - jak říkala Peťulka, střídavé počasí na mě nechalo své stopy v podobě ztráty hlasu. Včera jsem večer školila a chudáci posluchači :-D Ale už po dvou dnech užívání produktů, na noc vycucat FB Kids a Gelík a dneska je to podstatně lepší.

Jana T.: Krásná zkušenost Jarušky M. - Dcera měla zánět žlučníku, ucpaný žlučovod. Byla na operaci a po ní brala Emulips Forte a Alfu a rychle se zotavila. A Emulips pomohl vnukovi a vnučce od kamarádky při střevní viroze.

Lída E.: Musím opět jen a jen vychválit OK Gel - protože je fakt nepřekonatelný na svědění po štípnutí - včera jsem se vrátila ze cvičení v lese a dost poštípaná od komárů - gelík funguje skvěle !!! Ani otoky ani svědění - všechno je pryč - děkuji za tak skvělý produkt.

Anna M.: Já chci poděkovat za produkty, Andulka úplně ztratila hlas a odjela v neděli na hereckou školu, brala hlavně FB Kids, samozřejmě Alfičku. Dneska ráno psala, že už se jí hlas vrátil a je jí dobře! (to jsem moc ráda sama jsem v sobotu Andulku viděla a hlavně slyšela - hrůza hned jsem ji vnutila tři kids ať naráz cucá a pokračuje tak dál - jsem ráda, že se znovu osvědčil. Před třemi lety na ztrátu hlasu zafungoval Kids naši Irence S., věřila jsem, že zafunguje i nyní).

Blažena S.: Gel momentálně doma frčí u manžela, je dost na hromadě, krk už ho díky gelu nebolí a rýma už je také na ústupu, jsem vděčná za naše produkty. Holkám pomáhá od svědění od štípanců.