Rakovina, imunita a další

14.03.2013 13:02

Anna M.: Ráda bych se podělila o příběh mého bývalého partnera. V říjnu mu diagnostikovali rakovinu prostaty, PSA přes 40. PSA je bílkovina produkovaná buňkami prostaty. Hodnota se měří v krvi, normální hdnota je 0-4 ng/ml, lehce zvýšená 4-10. On měl přes 40 PSA: Na podzim prodělal ozařování, užíval přitom výrobky, (čaj, FBázi, F.Baze Kids, Alfu) oleje nemohl kvůli průjmu. V listopadu po ozařování PSA kleslo na 4, po ozařování užívá stále výrobky (F.Baze, F.B.Kids, Alfa, Emulips Forte, Tau). Včera byl na kontrole krve a pan doktor se divil, že má PSA 0 a všechny výsledky úplně v pořádku. Pochválil ho, že výborně vypadá. Díky úžasným výrobkům OKG.

Martina R.: Od zákaznice: Dobrý den, je to až k nevíře, objednávala jsem si Emulips, OK Omega, OK Tau a po 14 dnech užívání se mi začíná zlepšovat pleť a i na velkou chodím častěji. Čeho jsem si ještě všimla je, že nějak hubnu. Zatím tedy pozitivní účinky.

Jana T.: zkušenost: na segru přišla z práce se šílenou rýmou: dala jsem ji 2 tobolky Kids a 2 lžičky Alfy, podruhé jsem zopakovala večer a ráno už hlásila velké zlepšení, šla do práce v pohodě :) děkuji za úžasné produkty.

Ivona Ch. from Borek u Děčína: příběh zákaznice, cíí se lépe, lehčeji a s výrobky je moc spokojená, dokonce její maminka se rozhodla vyzkoušet Emulips ;)

Marcela P.: naše zkušenost: syn chytil ve škole nějakou střevní virózu, začalo to v poledne- zvracel a hrozně ho bolela hlava, dávala jsem maličké dávky Alfy a EForte přibližně každou hodinu. Večer už mu bylo mnohem lépe a měl chuť k jídlu a další den už byl fit. A naše Adélka to nechytla i když byla stále v jeho blízkosti – a to dřív chytala snad všechno, vlastně ani já.. užíváme preventivně Alfu, EF a FBK., produkty jsou skvělé!

Jana T.: ještě úžasná zkušenost: moje zákaznice na slevě paní Lenka z Jablonce zhubla po EForte asi 5kilo a bere dál protože je s nim spokojená. Co chci ještě ale říct: že už má další 2 zákaznice na EF a napsala,že chce začít vydělávat na produkty, které chce pravidelně užívat spolu se svoji rodinou. Z toho mám velkou radost. Zase velké díky úžasně fungujícím produktum. Děkuji

Radka K.: Krásný den z orlických hor. U nás začíná opět chumelit. Bohužel před chvíli jsme byli se Sašenkou venku a kalolíbala se a už byla na zemi přímo na čumáček. Rozkousla si ret a bylo krve a hlíny všude. :-( Hned jsem jí to umyla a namazala Gelem. No nebyla moc nadšená, ale hned jí to přestalo krvácet.

Petra S.: Přidávám dvě krásné zkušenosti od Evičky Š.:Ok Betu+ beru na své uvrzané klouby a už nevržu a nebolí mě koleno. Děti užívají už třetí balení FB kids společně s emulipsem a už rok jsme nebyli nemocní. :o)

Vojteska T.: Mě se konečně podařilo přesvědčit užívat produkty i dceru, dostala pořádnou rýmu, začala kašlat, necítí se dobře. Užívá Alfu, Forte a kupodivu i Kids, které zásadně odmítala, že jí to nechutná, ale aspoň to polyká celé, tak mám radost :-)

Tereza T.: Musím se pochlubit s užasnou zkušeností mojí Barunky 3 roky. Trápí nás zadní rýma udržují se hleny a díky Emulipsu forte 2x denně se nám to daří zahnat a dokonce se nám podařilo i shodit nějaké to kilo dolu a upravila se Nám stolice což je to hlavní měla potíže se zažíváním děkuji za výrobky.

Zuzka M.: Psala mi zákaznice, jestli i balsam funguje na bělení zubů, napsala jsem jí, že nevím, ale že to může zkusit, ale že si myslím, že lepší bude gel. Tak mi napsala, že funguje i balsám na bělení zoubků!

Dita K.: K bělení zoubků technická poznámka:  normálně vyčistit zuby pastou, vypláchnout, na kartáček dát ok gel a vyčistit . Ačkoliv je tmavý krásně pění a opravdu při pravidelném užívání bělí zoubky, posiluje dásně. Pokud potřebujete působit místně na bolavou dáseň je možné dát ok gel na kousek gázy a přiložit na dásen a nechat působit. Takto se vám ok gel jen tak nesmyje :)

S OK balzámem měla paní Hana F. velmi dobré zkušenosti na otlaky od rovnátek.

U nás doma, ale stále preferujeme OK Gel - je to naše zlatíčku na všechno.

Moje maminka ho používá na parodontozu a je spokojená. Nejen že ji pomáhá, navíc má vybělené zuby (bez tmavých skvrn od kávy a čaje)- vlatně před pěti lety tento zlepšovák vyšel od poznatků moji maminka :) a vidíte jak se v OKG hezky ujal. A ještě jeden plus - jak ok gel mamka maže na dásně a pod umělé patro tak zbytky i polyká - a jak sama říká - jen tak se ji nic nechytne - má přímou desinfekci v dutině ústní :)