Účinnost výrobků OKG se nám potvrzuje denně...

17.08.2012 16:57

Zkušenosti s výrobky OKG

Petra S.: Zkušenost kolegyně Simči: A malej, užívá tabletky Factor Baze Kids, v poho je cucá a pak je rozkouše... už měl 2x náběh na rýmu a kašel, tak jsem zvedla dávky na 3x denně a zabralo to. Použila jsem i gelík na modřinu a taky zabralo.

Dita K.: Mamka nastydla a zda dva dny mi říkala, jsem fit ani rýmu nemám, kromě ok alfy a ok omegy3complete, zařadila ok FB Kids - byla z její účinnosti úplně překvapená. Díky za takový výrobek!

Jaroslava D.: Měla jsem zánět spojivek a gelik mi pomohl

Halka M.: mám momentálně skvělou zkušenost s faktor base,začala jsem brát 2x denně kvůli malému, aby měl přes kojení prevenci ekzemu, sekala jsem po dlouhé době trávu a vůbec mě nechytla alergie! to se mi nestalo už hodně let...díky

Radka K.: Manžela štípnul sršeň, hned si namazal gelem a vzal si lžičku Alfu a druhý den to bylo v pohodě. Jen cítil místo, kde ho štípnul, žádné napuchnutí nebo bolest

Jaroslava D.: syn se pořezal a natřel gelem a hned se to skoro zahojilo

Jana T.: zkušenost Šarky Hornové z Jablonce na ředěný OK Gel: pomohlo to vypláchnout trávu z oka psovi :), babičce na popáleninu od trouby a mě nepáli chycený vršek zad od sluníčka :) přijede i na setkání do Liberce spolu s babičkou :)

Petra S.: Naďa D.: Myjo utěrka je úžasná!!! Kolena od trávy pěkně vydrbat myjo utěrkou, pak do pračky a fleky byly pryč. .................................

Zánět hlasivek mi Alfa při zvýšených dávkách pomohla odstranit za 3 dny :) syn po 4 dnech je bez rýmy...trpí jako já na zadní rýmu.

Radka K.: V sobotu jsem prodala Gel člověku, který vůbec nevěří bylinkám. V pátek jsme u něj byli a zkusila jsem mu dát Gel na namazání (měl zánět dásní) a sám říkal, že se poprvé po 5-ti dnech vyspal (a to si bral i 5 ibalginů) a hned v sobotu si hned Gel koupil :-)


Je to jen pár příběhů - ale i tak myslím - stále platí, kdo výrobky po ruce a umí je použít - ten má v rukách BONUS, který je k nezaplacení.

 

Zde můžete psát...

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.