To Vás určitě potěší

06.12.2012 17:01

Ráda píšu nové zkušenosti jak naše výrobky fungují. Nyní před vánočními svátky zejména.  Protože pokud ještě nevíte, co dát babičce či dedečkovi, kteří už mají vše a nic nepotřebují - máte ve výrobkách OKG velmi vhodné tipy na vánoční dárky.  Navíc - jak jinak - než-li začít u sebe. Sebe zkrášlit vnitřně i vnějšně.  Protože naše výrobky jsou pro zdraví a krásu opravdu jedinečné a vyzkoušené.

Nedávno jsem byla na minikurzu líčení a paní byla překvapená, že mám pleť bez vrásek, komedomů, hladkou, vyživenou a přesto není mastná a ani suchá. Přiznám se, že večer jsem se namazala naším OK Balzámem. Čisté vepřové sádlo, vitamín E a výtažky z bylinek dělají své.  Napadlo mne to až po nepřehlédnutelném výsledku, kterého Irenka Staňková dosahuje s OK Balzámem. S výrobky OKG se ji přestali dělat vřídky na obličeji a když si začala obličej a krk mazat OK Balzámem - tak se ji dokonce ztrácení letité jizvičky - dolíčky- na obličeji a krku   .  CO říkáte - není to paráda?

Paní Marcelka při pravidelném užívání výrobků OKG od února - bere OKOmegu3complete (nyní vystřídala za OK Gamu), Emulips Forte, čaj Emulips Drink a po lžičce OK Tau a OK Betu - dosáhla toho, že už bezbolestně běhá, přestaly ji bolet nohy, kolena, cítí prst u ruky a dokonce už může číst bez brýlí. A to je mimochodem již důchodkyně.  Oči podporuje pravidelným mazáním OK gelu a víčka.   

Pokud si namažete horní víčka ok gelem - působíte na dráhu jater, pod očima to také stojí za to - ovlivnujete si pozitivně okruh ledvin.

Dědové jistě ocení OK Tau - pod okruh ledvin spadá i prostata. Navíc OK Tau je přemostěním mezi cévním a vylučovacím systémem. Obsahuje nenasycené mastné kyseliny, bioaktivní zinek - podpora imunity. Ostropestřec mariánský v sousedním Německu doktoři předepisují při onemocnění jater. Takže OK Tau si může dát nejen váš děda :)

Paní Hana R. z Přelouče při užívání kombinace Emulipsu Slimu - kapsle a čaj zhubla za dobu první kůry 6kg.

Paní Lenka při pití čaje Emulipsu Drinku po prvních dvou dnech  začalo její tělo reagovat - vyrážkou - projev detoxikace. Vydržela. Vyrážka zmizela a nyní je to druhý týden je moc spokojená - neboť je plná energie. A to pravidelně cvičí a zdravě se stravuje - přesto i tento čajík jejímu tělu udělal velkou službu. Kdo by nechtěl mít víc energie, že?

Paní Alena M. pocítila již během týdne rapidní zlepšení při problému - hnisavých boláčků na pleti. Brala Emulips čaj a mazala se OK Balzámem. 

 Dita Kolarova: Máme zkušenost se střevní chřipkou co minulý týden zařádila u nás ve školce. V noci z úterý na středu se Filípek ve 2hodiny v noci probudil, že ho bolí bříško, že chce čůrat. Místo toho začasl zvracet. Chudák ruce nohy studené, bříško bolestivě napnuté. Dala jsem mu celou lžici obyč emulipsu a alfu též zředěnou. Bříško jsme mazali ok balzámem. po půlhodince jsem cítila, že mu křeče polevují dala jsem už Forte a alfu - usnul a i když jsme ho nechali na rekonvalescenci doma byl vlastně fit - žádné zvracení, dokonce ani průjem . Během dne jsem mu do Emulipsfu forte sypala Factor Bazi - vděčně spolknul - má ke mě důvěru, že mu dávám to nejlepší - díky za výrobky OKG

Lida Elicerova: jinak jsem moc vděčná za výrobky OKG - obě naše holky byly nachlazené - rýma a pokašlávání - po týdnu jsou obě fit !! dáváme zvýšené dávky FBkids, FactorBazi, alfu ,forte i Gamu a chodí dál do školky i do školy ...super a děkuji !!!

 terslova: vlastní zkušenost s gelem: nechtělo se mi čekat než se voda převaří a pak čekat než vychladne tak jsem Gelik naředila s morskou vodou. To byla síla když jsem si stříkla do nosu, do 5 vteřin obrovká uleva a do večera jsem byla bez rýmy

Tereza Tauferov: Já se musím pochlubit jak výrobky učinkují je to nádhera , která mě neuvěřitelně činí štastnou. Barunka 3 letá holčička dostala večer teplotu přes 38 dala jsem jí ihned 2 FBK a 15 kapek Emulips forte a teplota během 2 hodin klesla samozřejmě vypila hrnek teplého čaje je to nádhera když výrobky učinkují . Děkuji velice moc za ně !!!

Jana Cervenanska: Miladka Gabryšová – rozjíždí OKG v San Francisco :-DDDAndrea H. USA-SF= I kdyz promokla a 8 hodin pracovala v baru s mokryma ponozkama na nohou a obsluhovala i nachlazene hosty, presto je v pohode a neonemocnela. Jindy ji stacilo obslouzit jednoho hosta ktery byl nemocny a onemocnela taky. Je za to moc vdecna. Bere 2x denne 10 kapek.Jana Ch. USA-SF uzivala Emulips na podporu kojeni a po nakrmeni maleho odstrikava az 400ml, uziva jen 3x 10 kapek a k tomu malou lzicku gamy 1x denneNa vylete prochladla a dostala vysokou teplotu (39stC) a vsechno ji bolelo. Uzivala 2x2 tabl. denne Factor Base Kids a pri tom kojila maleho, ktery mel rymu a kaslal skoro uz tyden a ona i on jsou po dvou dnech na tom dobre. Ona je bez teploty a jemu se zlepsilo jak ryma tak kasel. Malemu ještě mazly celicko a prudusky balsamem. Doporucuje i kojicim maminkam aby Kids uzivaly, kdyz jim dite onemocni pomuze mu to prez mlicko.

 
Ivona Chloubova: V sobotu na mě vlezla viroza, bolelo mě celé tělo, začlala rýma a kašel, zvýšila jsem užívání všech produktů a za dva dny mi bylo dobře ;) Děkuji, že máme tak skvělé výrobky 

 
 Petra Slámová: Ještě zkušenost od kolegyně Simči : Šimík se bouchnul do stehýnka o roh stolu, natřela jsem mu to ok gelem a druhý den ani památka po modřině.

 

  Marcela Pechova: Úžasná zkušenost s Emulipsem: švagrová těsně po operaci žlučníku – poslala jsem jí hned Emulips a zdůraznila, ať se fakt poctivě bere 3x denně (protože je lajdák a taky víc věří lékařům), po týdnu jsem s ní telefonovala a ona povídá: já jsem hrozná, hned po operaci jím všechno i knedlo, vepřo, zelo! co to máš za zázračný kapičky? ty kapičky jsou super! a já na to: jj, to jsou zázračný kapičky!! :-)

 
Jana terslova: Zkušenost p. Ivanky F od Prahy. Na chronickou kopřivku použila OK Gel, který ji udělal šílenou reakci, ale na 3 den už za tento OK Gel děkovala. Začalo se vše krásně hojit a přestalo svědění. Bere i Faktor Báze.

 Jarča Křivakovská: Moje zkušenost na gel: Dostali jsme Huggies pleny a syn ( rok a měsíc) - dostal tak ošklivý ekzém - nejdřív jsem dávala na opruzeniny Sebamed, Ribilku, pak Bephanten - NIC, tak jsem čekala na balzám, trošku se to zlepšilo, poté i kortikoidové masti a nic.... ze zoufalství jsem mu dala na ekzém gel i za cenu, že bude plakat a že ho to bude štípat: ten zázrak:!!! Syn držel, evidentně mu zmírňoval svědění a do 2 hodin ekzém mizel!!!!

 OK Gel a zánět ucha , boule za uchem
 Jarča Křivakovská : Další zkušenost paní Marušky, kterou jsem zaregistrovala - je to mamča 3 dětí a její prostřední syn (nejlepší v republice ve střílení) dostal na kolotočích zánět do ucha - ale takový, že se mu udělala boule za uchem - tak zkusili gel, natírali bouli s tím, že stejně jedou do nemocnice a se závody na druhý den je konec. :( gel mu tak pomohl, že si ho intuitivně dával i na štětičku dovnitř ucha... Do druhého dne byl chlapec bez zánětu a vyhrál 1 místo na závodech..! :) Byl na kontrole u lékaře - ten nevěřil, že byl zánět takový - ale lékař si vzal leták na gel, který jsem tam nechala a něco si zapisoval (asi "zavolat Křivákové") ..takže doktora prostě zaregistruji :D

 

Tomáš. b. Produkty OKG (beru skoro všechny) mi pomohly po infarktu, pomohly mi při plicní fibroze, na snížení cukru v krvi a na snížení tlaku.

 Mé ženě pomohly s cukrovkou a štítnou žlázou. A mojí tchyni pomohly "s návratem" po dvou mozkových mrtvičkách a ochrnutí poloviny těla! Co víc si můžeme přát?!?

Toto je myslím hezké zakončení od pana Tomáše. Znám ho osobně a i když to je pán v důchodu - je od něho velmi milé, že to nevzdává a nejen to - pomáhá celé rodině se zdravím.  A tím dává ten nejvzácnější dar.

Přeji Vám hodně zdraví a radosti. 

S přátelským pozdravem

Dita Kolářová

 

 

Zdroj: ing. Dita Kolářová