Těhotenská cukrovka, žlučník, virózy, hubnutí...

06.02.2013 16:47

Emulips funguje na těhotenskou cukrovku, žlučník  a výrobky pomáhají při padání vlasů, ekzémech, virozách, angínách, opařeninách….  a též při hubnutí!

Dita K.: D. den, ráda Vám sdělím svoji dobrou zkušenost s výrobky. Jsem zaregistrovaná a odebírám výrobky pro svoji potřebu. Můj synek měl často kašel a má větší krční mandličky. S panem doktorem jsme se dohodli, že na trhání to není, spíše šlo jen o imunitu. Výrobky užíváme od léta a kašel měl jen jednou před týdnem. Zvýšili jsme dávku Kids i Alfy a ani ne za týdenuž nekašlal. Bylo to úžasné, protože vždy ho to trápilo alespoň 14 dní. Takže jsme moc spokojeni a papáme Vaše produkty dál. Zina N

Marcela P.: také zkušenos zákaznice: objednala si Omegu 3complete pro sebe na cukrovku a EmulipsForte pro maminku na žlučník, po 10 dnech zpráva, že moc děkuje za produkty, cítí obě se po nich moc dobře a už mluvila o znovu objednání a to teprve začaly produkty užívat :-)

jana T.: zkušenost zákaznice od Kamči Lajčákové: Ahoj Jani, napsala mi zákaznice úžasnou zkušenost, tak ji zítra můžeš napsat na leaderu :) Paní Romana: Ano, emulips jsem začala užívat hned jak dorazil. A opravdu mi na těhotenskou cukrovku pomáhá. Pokud si jej po jídle nakapu a pak po hodině změřím se, opravdu je hladina cukru výrazně nižší.Takže mě vlastně zachránil před picháním inzulínu. :)

Misa J. from Beroun: Dobré dopoledne všem....mám také jednu pozitivní zprávu: po necelých dvou měsících užívání OK Alfa+, OK Omega+, Factor Base a Emulips...mi konečně poprvé po 5 letech a dvou porodech přestaly padat vlasy

Romana K.: mě psala včera večer jedna známá, že moc děkuje za emulips FORTE, za jeden měsíc se ji podařilo zhubnout už 3 kg a cítí se mnohem lépe :)

Petra S.: Přidávám zkušenost zákaznice po jedné lahvičce EmulipsForte: Spokojená jsem už se konečně vlezu do kalhot, do kterých jsem se nevešla celé 4 roky takže spokojenost nadevše, Lenka R.

Gabina V.: Hezký den z Prahy. Mám výbronou zprávu, konečně jsme temeř po roce bez ekzemu u me dcerky. Máme krásně čistý nožičky i ručicky :o)))) Jinak má tchýně má téměř po roce přes 30 kilo dole s emulipsem forte.

Lida E.: já se podělím také o zkušenost - chodíme lyžovat a na ledové sjezdovce mi to podklouzlo a pěkně jsem se narazila na kus ledu který tam čouhal...takže gelík je v pohotovosti a veliká úleva - otok velice brzy zmizel !!! ještě trochu modřina ale rychle mizí taky...děkuji za gelík - je opravdu fantastický !!!

Ivana Č.: také se musím podělit o zkušenost,v sobotu jsem pekla kachnu a nazvedla jsem skleněné víko a opařila jsem si tři prsty na levé ruce párou, vypadalo to moc ošklivě, ihned jsem to namazala gelem a střídala s balsamem a večer už to bylo úžasné a v neděli jsem už ani nevěděla,že jsem se opařila, vůbec se mi neudělali puchýře, jsem vděčná za výrobky okg, ještě jedna zkušenost s mým 19letým synem,ten měl v neděli hnisavou angínu, nemohl vůbec polknout,začala jsem mu dávat po dvou hodinách gel po pecičce bez zapití; a dnes už šel do práce, jsme celá rodina moc vděčná za výrobky, protože nemusíme chodit k lékařům, čekat fronty, než na nás dojde řada a ještě nemusíme platit poplatky u lékařů, moc děkujeme za výrobky OKG:-)))

Petra S.: Opět se mi potvrdila úžasná síla bylinek. Obě děti měly pěkný kašel, jeden den kašlaly od rána do večera. Už několikrát se mi osvědčila kombinace EmuslipsForte, Alfa, FBaze, FB kids, takže jsme jen zvýšily dávky a druhý den jak mávnutím proutku byly obě o 100% lepší. Jestli zakašlaly 4x během dne, tak je to moc…Jsem vděčná za tak skvělé výrobky, které máme vždy po ruce. Moc za ně děkuji.:o)

Tereza T.: Moc ráda se podělím ze zkušeností jak Nám úžasně zabraly výrobky : Manžel ležel doma s ATB měl silnou angínu a samozřejmě jsme to dostali také, ale díky FBaze, FBKids, ALFY, EmulipsuForte který jsme podávali pravidelně co 4 hodiny a také stříkali do nosu a do 3dnu jsme byli v pořádku a bez ATB a manžel stále ležel a hučel tak snad příště už váhat nebude. Děkuji za úžasné výrobky

Dita K.: I já jsem vděčná za naše výrobky. A to velmi. Bez nich bych ležela v teplotách a s urputným kašlem, který mne trápil po mnoho let. Paní doktorka už ani nevěděla jaká antibiotiky mi má předepsat – jak jsem měla oslabenou imunitu – tak jsem chytla kdejakou potvoru. Nyní se „nadopuji“ výrobky a vše je v mezích lehkého průběhu nachlazení.

 

Novinky ohledně registrace zde: https://www.okg-family.cz/letak.pdf

 

Registrace pro Polsko zde: https://www.okg-family.pl/front.reg/reg/

Důležité :  do konce března platí AKCE pro Polsko REGISTRACE ZDARMA při nákupu 150bodů (nemusí být jednorázový nákup) v prvním měsíci registrace. V Polsku je dostupný zatím výrobek Emulips Forte. Brzy budou následovat další.

Vše k akci je na tomto linku: https://www.okg-family.cz/upload/232.pdf