Přírodou proti bolesti

18.04.2013 12:39

Krásný jarní den,

ráda bych se s Vámi podělila o svoji nejnovější osobní zkušenost s přírodními výrobky OKG.

Minulý týden v pondělí večer mě začal šíleně bolet celý levý bok, od kyčle až po lopatku, bolest ještě vystřelovala do levé nohy. Myslím, že jsem si skřípla nějaký nerv. Ze začátku jsem nemohla skoro ani chodit, měla jsem horečku a bylo mi dost špatně i od žaludku. Okamžitě jsem nasadila všechny výrobky OKG, které mám doma - Emulips forte, OK Alfa+, OK Tau+, Factor Base a Factor Base Kids, vše 3-4x denně, vždy po 1 lžičce a tabletě a k tomu odpočinek a reflexní masáže nohou. Dala jsem si čas do středy - kdyby se to nezlepšilo - šla bych k lékaři. To ale vůbec nebylo potřeba! Už druhý den bylo znát menší zlepšení a ve středu bolest ustoupila, zůstala jen v kyčli občas vystřelujíc do nohy a i to se každým dnem zlepšuje. V sobotu už jsem se začala vracet k běžným činnostem bez větších problémů.

I dnes ještě musím být trochu opatrnější, bolest se ještě sem tam ozve, ale jsem ráda, že jsem to zvládla bez jakýchkoliv prášků na bolest a v poměrně krátkém čase.

 

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.