Příběhy jsou kořením života

07.06.2013 09:45

Eva S.: Mám bezva osobní zkušenost - mamka už tři roky chodí na hematologii, měla špatné výsledky krve, hrozba odběru kostní dřeně a ted po 5 měsících užívání Emulipsu má krevní testy uplně v normě!!! doktorka nevěřila svým očím,že to není možné:-)) upravilo se jí i trávení, zažívání

Dita K.: Ahoj Dito, já mám zkušenost s dědou, děda bere OKBetu na kosti a klouby a trochu o něco doma zakopl a chodil o holi asi týden, pak hůl zahodil a chodí zase dobře a je mu dobře, říkal, že mu to pomohlo :) Tak jsem ráda. Věrka

Eva S.: a ještě jedna zkušenost od nás z týmu: Žaneta Zlámalová: mám teď čerstvou zkušenost u dcery bere třetí měsíc ok tau, factor base, alfu a po necelých 3 měsících se jí jako příjemný vedlejší účinek se jí ztratila po 3 letech podkožní tuková hrčka na zápěstí. Jsem moc ráda, že vidím hmatatelné výsledky:-)

Ivana Č.: Také se podělím s moji zkušeností, před rokem a půl mi zjistili revmatoidní artritidu, měla jsem hodně vysoké hodnoty krve, paní doktorka mě po celý rok a půl chtěla dávat léky, které jsem ale já odmítala, byla ze mě už úplně hotová, že nechci léky a nevěřila, že nemám žádné bolesti, já jsem jí každých půl roku říkala, že mám svoje bylinky, ona mi říkala, že žádné bylinky nevyléčí RA, ale když jsem byla před týdnem na krvi a na kontrole nevěřila svým očím, protože se mi hodnoty snížily z RF58 na RF 36,8,řekla mi ale ať si nemyslím, že mám ještě vyhráno, viděla, že mě stejně nepřemluví na léky, tak mě pozvala na kontrolu až za rok, letáčky s produkty studovala, ale oznámila mě, že oni to v ordinaci nabízet nesmějí, je to škoda, já jí za rok dokážu, že mi ta hodnota klesne ještě více. Jsem moc vděčná za takové unikátní produkty. Děkuji, děkuji, děkuji.

Petra S.: Přidávám zkušenost slevové zákaznice Míši B. :Nejdříve napíšu za sebe, že se mě upravilo zažívání a to hodně, nemám problém udržet v sobě smetanové omáčky (svíčkovou, koprovou....) z těchto jídel jsem dříve měla střevní problémy + i moje maminka, která neudržela ani jogurt, má také dobré výsledky.

Elena: ahoj, já mám výbornou zkušenost mojí maminkou, který po chemoterapii začaly růst krásně vlásky :-) děkuji Zatím brala Emulips a nyní přidá Alfu a Omegu.

Jana T.: Patricie G from Postřelmov: já 4 dny zácpa a po emíku do 2 hod ok, díky.

Marcela P.: osobní zkušenost s Alfičkou: z pátka na sobotu mi bylo zle, zvracela jsem a v sobotu jsem byla nepoužitelná a celý den proležela – bolely mě klouby, svaly, prostě celý člověk, až odpoledne jsem do sebe něco dostala a začala tak popíjet Alfu, druhý den mi bylo mnohem líp, že jsem mohla odřídit cestu domů (byli jsme na návštěvě) a Alfu jsem brala stále, v noci jsem se ještě zpotila, ale včera už mi bylo úplně dobře. Ani ne za 2 dny po chřipce, Alfa je super! Děkuji za úžasné produkty ♥

Lida E.: chci také poděkovat za úžasnou sílu výrobků, které i přes víkendové promočení a promrznutí na trialu drží mého manžela i dcerku ve zdraví !!! děkuji, děkuji, děkuji ...děkuji denně s hlubokou vděčností

Lenka R.: Jinak výrobky skvělé. Martínek promokl, seděl v mokrém oblečení ve škole a od nachlazení ho zachránila Alfa a FB Kids :-D

Emilie O.: Vnučka dělá vysokou má strach - byla pořád nemocná - teď už preventivně bere rok Alfu a nebyla nemocná. Každý týden,když přijede domů, hlásí, že chce Alfu - asi se dělí s kamarádkama. Moc je spokojená s alfou.

Dita K.: ještě od kamarádky Jitky: v sobotu jsem začala mít problémy s okem - červené, takové ty žmolky v něm. Tak jsem si říkala, že zkusím naředit OK gel, vymyla jsem si s tím oko, namazala kolem neředěným a šla do postele. Asi za hodinu bylo oko úplně zalepené. Tak jsem to asi 3x vnoci zopakovala ráno už skoro bez hnisu, jen napuchlé a červené, během dne pominulo i toto v pondělí už prakticky v normě. Super

Hanka A.: Včera jsem byla na kontrole (na ortopedii) panu doktorovi se líbila jizva (kterou mažu balsámem) že se hezky hojí a už bělá, normálně je to později, také jsem byla před 14 dny u obvodního, (z nemocnice jsem dostala injekce na ředění krve které jsem si píchala) injekce jsem dobrala a dr. mi chtěl napsat léky na ředění krve, odmítla jsem, že mám bylinky (schválené z nemocnice) vnutil mi aspoň slabší (GODASAL) léky jsem nevyzvedla, dr. mi řekl - no vidíte jak jste to s lékama zvládla. Moc děkuji za produkty, nemusíme doma brát už žádné léky, DĚKUJI !!!

Jana T.: Bauerova Jirina from Trebic: Fortík zabírá na žlučníkové potíže do 10 minut

Eva B.: zkušenost kolegyně Blaženky Slámové: Emulips Forte si koupila sestřička v práci, měla problémy se žaludkem a žlučníkem a po 3 dnech říkala, že je jí podstatně lépe

Dita K.: U Milana v praci minulý týden z oddělení lehli tři lidi. V pondělí přijel se zimnicí, vysokou teplotou.... Nemoc neměla šanci - dostal velké dávky kids, alfy, báze, balzám na nohy a gel na hlavu.... a ráno šupajdil do práce s gelikem a FBKids a Bazi. ve středu už byl fit. A jeho kolegové na marodce. Díky za výrobky

 

OK omega3complete, balzam…. Výborné na pleť

Jana S.: používám pletovou vodu z OK Gelu, mažu si plet ok omegou 3 a pokud je zima tak ok balzamem. Kosmetička mi pochválila pleť vyživenou a bez vrásek s tím – co za krémy používám.

Vojteska T.: Já používám na pleť už jenom balzám, když dám jiný krém, tak mě to hrozně štípe.

 

Dnes byly i dotazy. To pro Vaši představu, že někdy k uzdravení nevede rychlá a přímá cesta. Někdy je zapotřebí vytrvalosti a nasadit opravdu celý dostupný „arsenál“

Misa J.: Můžete někdo prosím poradit? Moje Natálka (4 roky) má na rukou ekzémy. Už to měla krásné téměř zahojené a najednou zase prudké zhoršení….užívá FB 2x denně tabletu a 2x denně čaj. lžičku Omegy + promazávám Omegou a 2x 4 kapky Tau. Ekzémy svědí, bolí ….máte někdo podobné zkušenosti u svých dětí? Moc děkuji!

Petra S.: Míšo zkuste ještě přitat Ok Betu +, mám s ní skvělé zkušenosti u ekzému.:o)

Misa J.: Děkuji, zkusím přidat Betu. Omlouvám se Martince, není to nic proti ní..stará se o mě jako sponzorka krásně - jen mě zajímaly zkušenosti ostatních, protože jsem z dcerky trochu zoufalá.

Ivona Ch. from Borek: Míšo J. řešila jsem s oběma dcerami AE se spoustou alergií a dalšími zdravotními problémy, umladší to bylo do 6 týdnů pryč a v pohodě, u starší to trvalo přes 9 měsíců. Určitě vydržte a nevzdejte to. Zvládly jsme vše bez chemických léků a kortikoidů. Držím pěstičky

 

Vojteska T.: Jirko, můžu se zeptat, čím jste mazali neštovice, jenom gelem? prý to hodně štípe?
Jirka: syna to neštípalo J
Eva B.: já neštovice mazala gelem smíchaným s pudrem :)
Ivana Č.: já jsem si míchala gel s pudrem tekutým a byli neštovice brzy pryč