Prázdninové příběhy

05.08.2013 20:19

Martina R.: OK Gel na dovolené opravdu nesmí chybět, nám se opět vyplatilo mít produkty OKG sebou! OK Gel byl na pořadu dne, štípance i odřeniny OK gel zvládl hravě.

Lida E.: musím znovu vyzvednout OK Gel - na dovolené nepostradatelný pomocník !!! mažeme prostě všechno :o) odřeniny, boule, štípance, ale i namožené ruce od volejbalu :o) ...děkuji za takový opravdu unikátní výrobek !!!

Eva B.: Já strávila dnes dvě hodiny u zubaře, brní mě celý obličej a mám „nataženou“ pusu :-) po příjezdu domů jsem okamžitě namazala gelíčkem a cítím se daleko lépe. Jeho chladivé účinky jsou úžasné, moc za něj děkuji! :)

Anna M.: Na Benátské noci úžasně pomohl Emulips Slim, mám 3 objednávky po dvou Slimech. Ze začátku nevěřili, pak zkusili a hned druhý den objednali :-)

Simona K.: za naše produkty jsem sklidila samá pozitiva a lidé se vracejí a sami objednávají. Je to nádherný pocit, že produkty pomáhají nejen u nás doma, ale i tam, kde je to skutečně potřeba. Simonka odjíždí za dva dny na tábor a je naprosto zdravá a v pohodě. Zácpa pryč, oslabená imunita pryč, dýchací potíže pryč!! Je to nádherný pocit, když vaše dítě po 7mi letech jede někam bez léků a foukaček. Díky díky díky-tato slova nestačí !!

Monika B.: Byla jsem na dovolené a hned první den jsem dostala asi úpal... Šílená teplota, zimnice... užívala jsem každou chvilku Alfičku, mazala se gelíkem a během 5ti hodin bylo po teplotě!! Děkuji za tak úžasné výrobky!!!

Misa J.: I u nás produkty OKG nezahálely ani na dovolené. Děti měly horečky, takže dostávaly Alfu a Kids a já se kurýruji pomocí gelu, Alfy a Kidsu z angýny. Díky jsou skvělé!

Tereza T.: Také se s Vámi podělím o svou vlastní zkušenost již delší dobu mě trápily bolesti břicha nejspíš se ozývají opět vředy, ale díky Ok Omega a Ok Alfy a Emulipsu forte jsem vše zvládala lépe a nemusela jsem jít k lékaři pro silné léky od bolesti. A také Ok tau+ si nemohu vynachválit vždy touto dobou jsem trávila svůj pobyt v nemocnici trpím chronickými záněty ledvin a močových cest, ale díky našim produktům, ale na první místo řadím Ok Tau + mi umožnil jet na báječný K – víkend , který jsem si opravdu užila !!! Opravdu doporučuji všem a těším se až se o těchto výrobcích dozvědí úplně všichni !!!

Ivana Č.: ještě se podělím se zkušeností, letos nejsme celá rodina vůbec poštípaná od komárů, vůbec na nás nejdou a to je díky tomu, že užíváme produkty, když vidím lidi jaký mají pupence, tak je opravdu lituji

Ivana Č.: ještě jedna zkušenost s mým 20letým synem, měl úraz ruky a měl 18 stehů, protože zlobí a nedával pozor, stehy mu popraskaly, k lékaři nešel, měl velikou hnisavou otevřenou ránu, tak jsem mu tam dávala hodně gelu a po třech dnech se mu to zahojilo, má tam jenom malý stroupek a to jsme si opravdu mysleli, že už to nezachráníme, vypadalo to moc špatně, syn teď každému ukazuje ruku a říká, že mu pomohl gel a nabízí produkty kamarádům, k lékaři už vůbec nemusí ani na kontrolu, jsem moc vděčná za produkty OKG.

Dita K.: I já se mohu přidat k tomu, že bez OK gelu nevyrážíme z domu. A od té doby co pravidelně užívám Emulips Forte nejsem poštípaná od komárů. Moje krev jim tak nechutná – raději si smlsnou na někom kdo nemá „hořkou“ krev.