POZNEJTE jak se HÝČKAT s našimy výrobky OKG

07.11.2012 18:06

I v tomto období si můžeme dopřát doslova vymazlenou pokožku a pleť díky OK Balzámu a po koupeli, masáži nebo jen tak i vnitřní pohlazení hřejivým čajem Emulipsem Drinkem - můžete přidat medík na doslazení :o)

 

Přináším Vám nové zkušenosti s výrobky OKG.

OK Gel – na popáleniny, molusky, bradavice…

Lida E.: v pátek mi při smažení jater prsknul olej přímo na ruku...hned jsem začala mazat OK Gelem a dnes by jste nenašli že tam byly červené fleky...pálení se rychle zklidnilo a ani nenaskočily puchýře !! děkuji za OK Gel...skvělá lékárnička a pomocník
Petra S.: Přidávám zkušenost paní Olgy: Dobrý den, chci se s Vámi podělit o další zkušenost s Ok Gelem. Kupovala jsem ho od Vás na bradavice, na které pomohl, to už jsem Vám psala. Dcera se nemohla zbavit molusek na čele. Vyzkoušeli jsme Ok Gel a jsou pryč.

OK Balzam

Radka K.: Přidám zkušenost s OK BALSAMEM tchýně, která má bechtěreva, tak dost trpí na bolesti ramenou a často se jí udělá boulička na hrudi (zánět z bechtěreva) jednou si namazala hrudník a druhý den už byla bez bouličky a bez bolesti.

Dita K.: Irenka S. si začala mazat krk OK Balzamem nejprve kvůli bolesti v krku – za tři dny si všimla, že kromě toho, že už ji tak nebolí v krku (vnitřně brala ještě FBKids) ,  se ji lepší kůže na krku – po třech týdnech každodenního mazání má krk jak po nějaké zdařilém drahém  liftingu – krásně vyhlazená kůže a napnutá – a nyní už si maže s Balzámkem i obličej a stejný efekt :o)

Dita K.: u nás se osvědčil OK Balzam na paty, suchou kůži, suché rty.  Výborně pomáhá při laryngythidách, virozach, prostydnutí - namazat jím nejen průdušky, ale i ruce a nohy - jsou tam důležité body - ani je nemusíte znát - stačí namazat - zahřát a úleva je tu.


Emulips Forte při dlouhodobém užívání –  vlasy, nehty, celkovou vitalitu

Ivona Ch.: Zkušenost od mé tety, která dlouho odmítala naše unikátní produkty. Dnes doporučila své vnučce spolupráci s OKG a tady jsou dva úžasné příběhy:

1.Mojí babičce před rokem praskl žaludeční vřed, bylo to vážné. Ihned byla přijata do nemocnice v Děčíně, kde podstoupila operaci a následně ležela týden na jednotce intenzivní péče a druhý týden na interním oddělení na pokoji. Během této doby zhubla 10 kg. Začali jí hrozně vypadávat vlasy a třepit se nehty. Dnes po roce užívání přípravku Emulips Forte přibrala 5 kg, vlasy opět začaly růst a kvalita nehtů se o dost zlepšila. Celkově se cítí mnohem lépe. Změny jsou patrné na první pohled. Po půl roce byla na kontrole u lékaře a žaludek je zcela v pořádku...

2. Můj čtyřletý syn trpěl vlivem změn počasí suchým dráždivým kašlem a častým nachlazením.V noci nemohl spát, přes den se při větší zátěži dusil. Navštěvovat MŠ ve které se mu líbí, tím pádem do školky nemohl, aby nenakazil ostatní děti.V lékárně jsem mu kupovala běžné dostupné léky na suchý dráždivý kašel. Během dvou týdnů, kdy jsme navštívili lékaře a vyzkoušeli různé přípravky, kašel stále neustupoval. Byla jsem z toho nešťastná, až má babička, která má s těmito přípravky zkušenosti zakoupila Factor Base Kids. Nasadila jsem tyto vitamínky a mohla konečně vysadit všechny chemické léky. Během několika málo dní kašel ustupoval a syn konečně klidně klidně spí.

Hanka V.: Chci se podělit o příběh na Factor Base KIDS: o víkendu Michal chytil šílenou rýmu a kašel, tak jsem ho začala "dopovat" FB Kids - 3x denně 1 bonbonek a po 2 dnech byl jako rybička. ;-)

Komplexní braní výrobků má své výsledky
Emilie O.: I já děkuji za produkty,užívám vlastně skoro všechny produkty rok a půl.nechodila jsem,jen o berlích a ted krásně chodím,měla jsem dnu-je pryč,cukrovku na píchání inzulinu a cukr mi klesl do normálu.Děkuji za OKG.

Emulips pro těhotné
Ivana Č.: Také musím poděkovat za výrobky,dcera je pátý měsíc těhotná a díky Emulipsu nemá zácpu, není jí vůbec špatně a ani moc netloustne, je moc vděčná za Emulips a ještě jedna zkušenost manžel měl večer chut na topinky s česnekem, ale přehnal to s česnekem a bylo mu zle, tak si dal lžičku Forte a do půl hodiny mu bylo dobře, tak byl moc rád, že máme takové dobré produkty doma a můžeme jíst na co máme chut a je nám pořád dobře, jsme moc vděčný za výrobky OKG:-)

 

V tomto sychravém a studeném období – dopřejte si chvíli péče doma – stojí vás to 5-10 min a bohatě se Vám za to Vaše tělo odmění.