Pohodové prázdniny s OKG

10.08.2015 17:14

Proč se vyplatí mít po ruce přírodní pomoc?

Petra S.: Zkušenost s mojí dcerou, která se minulý týden vrátila od babičky s horečkou 38°C. Začala jsem jí dávat Ok Alfu+ s Ok Gamou+. Moc se mnou sice nechtěla spolupracovat, není divu v těch vedrech… druhý den večer jsem za ní šla, že jí namažu Ok Balsamem, sice nechtěla, ale když jsem jí začala mazat nohy, sama mi pak říkala, kde ještě chce namazat… na dlaních a na ploskách nohou navíc chtěla namazat 2x… sama totiž cítila, jak je jí potom dobře. Ráno se vzbudila bez teploty.

Lydie E.: na sluníčku jsem se lehce spálila a tak nastoupila Om3Complete, pak Emulips, OK Balsam a kůže krásné zhnědla - žádné sloupání =D ..veliké díky za výrobky.... A momentálně mažu Karolínce otok po nějakém štípnutí OK Gelem - má nárt nohy jak bambuli....věřím ze už večer to bude lepší a obejdeme se bez ATB... Bez Gelu si prostě život představit nedokážu...skvělý pomocník na vše. Manželovi se navíc začala objevovat opět alergie - dlouho měl klid - tak opět začal užívat FBasi a za pár dnu pohoda a veliká úleva...

Ivonka Ch.: Viktorka se také trošku přismahla, mazali jsme omegou, emulipsem i emulipsem forte, krásně zhnědla ♥ a mohla v noci spinkat.

Ivanka Č.: 14 letý soused se vyboural na kole, ruce měl celé sedřené do krve, břicho také i na hlavě bouli, namazala jsem mu vše gelem, řval jak lev bolestí, ale vydržel to a nikam nemusel jet, dnes to je třetí den, mažeme stále, ale už má krásné stroupky a nebolí ho to, je rád, že nemusel k doktorovi.

Lenka Z.: já musím říct že gel je úžasný na vytahování klíšťat, manžel měl už červený flek v okolí kousnutí, klíště se do půl minuty pustilo a flek mizí a nerozjelo se to už do okolí. Mažeme dále.

Dita K.: Minulý týden jsme byli na dovolené v krásném místě – samé vyvřelé sopky, starodávný hrad a Balaton. K tomu 40stupňová vedra, klimatizace, potápění – dostala jsem takovou – nevím co – ale řezání do uší, boule za uchem, rýma, kašel …. Tak špatně mi nebylo několik let ani v zimě. Naštěstí jsem po zkušenosti jedné paní od moře na dovolené začala sebou vozit vícero výrobků. Takže jsem vypatlala ok gel – do uší, nosu a krku, ok balsam na prohřátí bodů – na nohách, uších, rukou, obličeji a průduškách. Pravidelně jsem v puse kousala několik detoxů a kidsů. Polykala  factor basi  aby se mi to neusadilo na průduškách. Popíjela jsem tau, alfu, forte. Opravdu rychle jsem se z toho vyhrabala. Byla to nějaká silná infekce, během dvou dnu jsem začala mít hustou rýmu a lehce jsem vykašlávala. Když si vzpomenu co jsem zažívala dříve, když mi něco takového chytlo – pocit, že vám to urve plíce, řezání v krku, bodání v uších - to bylo i s antibiotiky nejméně týden. Dokonce jsem měla jednou tak oslabenou imunitu, že jsem dostávala různá antibiotika půl roku a pořád mne paní doktorka těch potvor nemohla zbavit. To že jsem tehdy byla zcela vyčerpaná – to myslím nemusím ani podotýkat. Takže i když mne toto přírodní léčení stálo nějakou tisícovku. Ráda jsem byla hlavně za to, že mám něco tak účinného po ruce. Že v zahraničí v tom vedru nelítám po doktorech. Též se mi podařilo Filípkovi přivřít ručičku do dveří auta – na to suprově zafungoval ok gel. Nebyla ani modřina.

Lída E.: Karolínka noc na včerejšek celý prozvracela, pak nastoupil průjem, odpoledne horečky...nejdřív dostávala EForte, ale všechno vždy letělo ven...pak přišla na řadu Alfa a vše nabralo lepší obrat...zvracení ustalo...horečka přešla a teď už je venku :o) protože se zdá že ji nic není a doma ji už prostě neudržím :o))) Veliké díky za tak skvělé výrobky ...miluju je...miluju OKG.

Dita K.: Anetka dostala minulý týden střevní virózu. Během jednoho dne několik lžic emulipsu citron, jak se uklidnil žaludek tak 3ks Factor base a rozdrceny detox po 2hodinach opět, navečer teplota namazala jsem balzam na nohy a lžíci alfy 3x a ráno fit a bez teploty. Ještě, že máme výrobky OKG - máme tak hezké prázdniny.

Ivona Ch.: Vikča si v neděli sedřela kolena, bylo to dost ošklivé, takže jsme umyli a mazali gelem. Vřískala u toho, ale vydržela, včera už krásné stroupky, takže teď mažeme střídavě balsamem a Emulipsem.

Alžběta H. (důchodkyně): mam velice dobré zkušenosti s naší  Factor Basi , ochraňovala mě v tom vedru, skoro 40 stupňovém, od astmatu, používala jsem ji jen 3x denně a mohla jsem chodit i v tom nejděsivějším vedru, už výrobky včetně Base používám již skoro rok a jsem nadšena neboť už nikdy nechci pomocné foukačky abych mohla dýchat.

Dita K.: V neděli jsem se probudila se škrábáním v krku – rozkousala jsem najednou 2ks detoxu a 2ks kidsu a do půl hodiny byl klid :)

Petra S.: Minulý týden měla Adélka spousty štípanců od komárů, vše ji hodně nateklo, na nohou tak, že skoro nemohla chodit, jak ji to bolelo a nad okem, že viděla jen na půl oka, jak ji to nateklo. Mazala jsem Ok balsamem a ok alfa+ vnitřně + studené obklady. Druhý den měla oko bez otoku a nohy o dost lepší. Je to opravdu úleva, mít po ruce výrobky, které tak skvěle fungují.

Lída E.: musím poděkovat za OK gel... Vosy jsou dost agresivní a naše Karolínka slízla už tři štípance... Gel vždy krásně zchladí a zmírní svědění.... je to super pomocník.

Lenka R.: Přeji nádherné dopoledne z Prahy. Musím do nebe vychválit gelík, který mi během dvou dnů pomohl od zánětu dásní a celkové citlivosti zubů. A děti gelík půjčují na táboře, kde řádí vosy :-) Je prostě skvělý.

Jana S.: Ok gel mi funguje, skvělý na opary na puse, dělají se mi z klimatizace.

Lenka Z.: Tak se musím podělit o svou zkušenost. V neděli jsem se vzbudila se stavem bolestí v krku, bolesti kostí a kloubu, jako by po mé přejel parní válec. Ihned jsem nasadila všechny produkty - fortík, Omegu 3, ale hlavně alfu, factor bazi a kidsky ve velkých dávkách, gelem jsem co 2 hodiny vymazávala krk, a už včera to bylo výborné, kosti přestaly bolest, i v krku nebolí, trochu rýma včera, dnes již bez rýmy. Díky za tak skvělé výrobky, které tak rychle zabírají. Předešla jsem antibiotikům i návštěvě u lékaře. Díky - jsem nesmírně vděčná.

Dagmar L.: Můj 7 letý vnouček František přijel ze skautského tábora s virózou a bolením bříška, po Alfičce spal jako beruška a ráno byl fit a šel s námi plavat.

Dita K.: ok balsám úžasně pomáhá na rozpraskané paty - paní Eva díky tomu si může užívat léto a chůzi naboso naplno.

Přidávám i svoje zkušenosti: Přítelova syna štípla vosa do nártu, byl statečný, nebrečel, ale bolestí se celý kroutil. Namazali jsme  Gelíkem  a do 15 minut na nějaký štípanec úplně zapomněl. Výborně zafungoval i na přítelovu spálenou nohu od výfuku a když se začaly dělat stroupky, promazávali jsme Balsamem a krásně se mu to zahojilo. A já jsem si uvědomila, že je to už několikáté léto, které netrávím, jak bývalo zvykem, v posteli s angínou (pokud je to i Váš případ, přečtěte si tohle). Taky si mě letos skoro nevšímá hmyz, asi těm potvůrkám nechutná moje hořká krev po Emulipsu Forte :)