Podzimní zkušenosti

14.09.2012 11:28

Virozy, záněty, imunita, celkový stav organismu

Dasa D.: já moc děkuji Alfičce - opět nezklamala ;o)...včera jsem se probudila a nemohla sem ani polknout, bolest v krku jako blázen...hned sem dala celou lžíci alfy a pak ještě 3x během dne a dneska po škrábání ani památky ;o)

Lida E.: navíc naše Kačenka si přivezla z tábora zánět močového měchýře - nasadili jsme okamžitě "koňské" dávky Tau a Alfy a už druhý den pálení přešlo !! samozřejmě lahvičku doužívá už v klasickém dávkování ale jsem šťastná, že jsme to ustáli bez ATB ...opět veliké DÍKY !!!

Petra S.: Přidávám zkušenost od Martiny J.: Kamarádce po užívání Alfy se uvolnil ledvinový kamínek, nemůže si ji vynachválit.

Lida E.: právě jsem se vrátila od zákaznice a je fantastické jak produkty pomáhají....nejen že se ji stabilizovala hladina cukru v krvi,ale už ji nebolí žaludek ani nemá tlak u jater, o artroze v rameni už ani neví, cítí se mnohem lehčeji, zhubla už 5 kg, navíc ji zmizel dlouhobý asi ekzem (doktoři sami nevědli) z prstů na nohou - o něm doktorka tvrdila, že když přestane prstymazat ekzem se znovu objeví že to má do konce života - a paní nemaže a ekzem nikde !!! prostě paráda...jsem opravdu hluboce vděčná za tak skvělé produkty, které lidem vrac í zdraví ...DĚKUJIIII a paní doktorka natrvalo snížila léky na vysoký krevní tlak - původně si doktorka myslela že jde jen o nějaký výkyv - ale musela prostě ustoupit a léky snížit :o) i po dvou měsících se sníženými léky je tlak nyní v normě !!

Eva B.: musím o5 vychválit OK gel. Kluci začali minulý týden chodit na fotbalové tréninky a škrábance a rozbité kolena jsou doma. S gelíkem se všechno krásně hojí. Zítra se chystám na trenéra se skládačkou a na maminky s letáčky :)

Jana T.: moje zkušenost s Alfou, začali mi krvácet dásne a nepříjemné svědění a bolest ale po 2minutech kloktáni Alfy to ihned přestalo.

Dita K.: Máme další příběh na FBKids - jen jedna půlka tohoto výrobku a paní Lenka mohla poprvé sedět na zadní sedačce v autě a starat se o svoji holčičku - bez toho aby se ji dělalo zle. Dříve pouze v předu a dívat se dopředu - a nyní mohla dělat vše co potřebovala - a bez jakýchkoliv omezení Děkuji nejen za ten výrobek, ale i za to, že se dělíme vzájemně o zkušenosti s výrobky - díky díky díky

Jana J. from Opava: Já díky alfičce už netrpím na migrény a ty mě trápily 29 let

 

Hubnutí, zažívání, hemeroidy

Hanka V.: Včera na týmovce psala Lenka B., že se jí hubnutí s Emulipsem zastavilo, ale přidala OK Betu a má za týden 1,5 kg dole! ;-)
Eva B.: já jsem začala aktivněji (2x denně) užívat OK Betu a po 10 dnech mám dole už tři kila. Je to čerstvá informace, právě jsem se vážila :)

Jana J. from Opava: a díky emulipsu a alfičce jsem ZHUBLA 6kg

Jana J. from Opava: dcera měla problémy se žlučníkem a po emulipsu a alfičce se jí to do deseti minut zklidnilo

Hanka V.: Včera zákaznice mé distributorky zjistila, ze po 2mesicich uzivani Emulipsu forte s Drinkem zhubla v pase o 6 a v bocich o 7cm

Patricie B.: no já díky Emulipsu už nevím co je cholagol

Tereza T.: Přeji krásný den z Prahy hned se musím podělit jak výrobky fungují i malých dětí. Včera jsem byla u své zákaznice, která dává emulips svému synkovi 2,5 roku na HEMEROIDY již užívá 3 měsíce a klučina chodí na stolici bez křiku a žilka se zatáhla o polovinu a paní doktorka jen žasné jak mu hezky pomáhá dubová kura , ale mi s maminkou víme své :-) Maminka mi moc děkovala a sama si vzala emulips jelikož jí trápí žlučník a paní doktorka jí tvrdí, že se to bez operace neobejde. Tak jsme se na sebe usmáli a věříme , že právě EMULIPS pomůže aby nemusel a. Moc děkuji za výrobky..

Jana T.: ja jenom chci říct jak naše výrobky už jsou v podvědomí lidí i když ty výrobky nemají po ruce. Kamrádka která byla moc spokojená s Emulipsem mi před týdnem říkala, že ji bylo hodně těžko po jídle, že se to nedalo vydržet a hned si vzpomela na to, že má Emulips ale koukla na lahvičku a tam ani kapka tak litovala že si nekoupila další lahvičku.
 

Co je na těchto zkušenostech nádherné je nejenom to, že naše výrobky pomáhají, ale i to, že jim je vlastně jedno - jaký "neduh" máme - ony působí na buněčné úrovni - tam kde vzniká zdravotní problém (vše v těle i na těle je složeno z buněk). Když tedy pravidelně dodáváme tělu tu správnou výživu, odvádíme škodliviny... tak se nám prostě lépe "dýchá".

 

Přeji Vám pohodové dny, kdy vše funguje jak má a kdy můžete žít svůj život naplno!