PODZIMní NOVINKY OKG

15.11.2012 13:39

Atopický ekzém

Jana T.: Jelikož jsem celý týden nebyla s Michálkem doma tak se to projevilo i na ekzému. Zřejmě nepravidelnost produktu, možná i jiná strava, prostředí- kdo ví. Chci ale říct, že včera jsem si ho dala do pořádku. Dávky FactorBáze 3 tobolky, večer mi na posezení snědl 3 tobolky FBkids a Omega 2 velké lžičky a musím říct, že dnes už pohled na Michálka je mnohem, mnohem krásnější. Co udělají výrobky během jednoho dne. Děkuji moc za výrobky :)

Halka M.: krasny den ze slunneho huntirova u jablonce, a rovnou se chci podelit o vcerejsi zazitek s ok gelem.malej Jozifek petimesicni ma ted uz tyden docela zhorseny ekzem atopicky, porad jsem se bala ho namazat gelem, jelikoz jsem myslela, ze ho to bude hodne palit, kdyz se rozskrabe. ale uz tyden poradne nespi, jak se drbe a breci. tak jsem to vcera vecer riskla, pote, co se drbal asi hodinu a namazala jsem ho.temer okamzite prestal plakat a do deseti minut mi usnul. normalne se budi v noci co dve hodiny na kojeni, tentokrat spal ctyri a pul hodiny v kuse, pak se vzbudil, zase ho to trochu svedelo, tak jsem ho hned namazala, usnul do chvile a spal az do rana. to se opravdu nestalo tyden, aby takhle pekne spal. rano mel krasne nozicky hladke po tom gelu, nedrbal se, tak jsem to hned ukazovala manzelovi, ktery porad tak trochu produktum neveri, tak jen koukal...diky za produkty, jsem opravdu stastna, ze to takhle rychle zabralo!!

Lida E.: jinak musím říct, že naší Karolínce se vrátil po 3,5 letech ekzem - ihned jsme nasadili ke Gamě, Kids a Alfě i FB a začali jsme mazat Balsamem a není to ani týden a už je ekzém téměř neznatelný !! super a děkuji za fantastické produkty

Metabolismus

Dita K.: paní Lída 72let mělala dlouholeté zánětlivé procesy střev, koliky, průjmy Po roce střídavého užívání Factor Baze, OK Gama , Omega3complete a oK Alfa - střeva se ji zcela daly do pořádku a dokonce se ji snížil i cholesterol a celkově se cítí lépe je opět vitální

Martina R.: a příběh: Dobrý den, jsem s Emulipsem naprosto spokojen, měl jsem problémy s nadýmáním, pálení žáhy, už je to mnohem lepší, děkuji za Váš produkt, který jste mi poslala a děkuji za vaší ochotu. Brzy objednám další balení. Přeji Vám krásný podzim Jarušek M.

Příběh na odkyselení

Pan Arnošt z Přelouče - roky trpěl dnou - nemohl do podřepu - a když už  v práci musel - tak se musel chytit všeho kolem sebe aby vstal. Po roce užívání OK Bety (každý měsíc jednu) mu nejen odezněly problémy se dnou - je pohyblivý jako dříve. Ale navíc mu začala ustupovat lupenka.  Na tomto názorně vidíte - za co vše může v našem těle překyselení organismu.
 

Využívejme tedy naše pomocníky - když máme to štěstí a víme o nich.

Za necelé dva týdny v sobotu dne 24.11.2012 se bude konat konference v Liberci a v Brně  

Zde uvidíte a uslyšíte další zkušenosti s výrobky OKG a to od lidí naživo.

Obě konference mají první blok - školení o výrobcích přístupný pro veřejnost - partnery a jejich hosty ZDARMA

Pokud můžete - nenechte si tuto příležitost ujít.