Podzimní novinky od OKG rodinky :)

04.11.2013 19:18

Ischias? Za 1 den se mi podstatně zmírnila bolest bez léků a obstřiků!

Právě v den, kdy mi doručili produkty, mi "seklo" v kříži. Tak silně, že jsem se pohybovala jen s hroznými bolestmi. Každý krok byl pro mě utrpením. Řekla jsem si, že nezavolám pohotovost, aby mi dali obstřiky, ani si nezapnu ultračervený zářič, ale vyzkouším OKG produkty, jestli skutečně fungují tak, jak se o nich píše. Podle návodu jsem 3x za den vzala Emulips, OK Alfa+, OK Beta+ a Factor Base. Před spaním jsem se už pohybovala, sice s bolestmi, ale bez hole. Dokázala jsem vlézt i do vany (ráno by to byl neskutečný výkon). Takže za jeden jediný den se mi podstatně zmírnila bolest! Navíc jsem měla fantastickou noc. I přes bolest zad jsem měla pocit, jakoby celé moje nitro bylo zdravé. Netlačily mě játra, nebolel žaludek, nebolely střeva, dýchalo se mi výborně, neměla jsem „nepokojné nohy“ a celou noc jsem spala. I ráno bylo jiné než jindy, kdy jsem mívala pocit únavy. Vstala jsem čilá a odpočinutá. Nejsem zvyklá přehánět, ale tento zázrak se skutečně stal! Druhý den zádové svaly po ischiasu stále bolely, ale cítila jsem, že už byly uvolněné a bolest přecházela. Nevzala jsem ani lék na bolest ani ohřívač. Uvědomila jsem si, že za tu možnost léčit se bez lékařů a chemie není žádná částka příliš vysoká. Děkuji OKG a za všechno jsem vděčná!
Jana K., Bratislava


Kašel přes noc zmizel!

Večer začala má 5-ti letá vnučka Viki hodně kašlat. Nasadila jsem produkty OKG ve zvýšených dávkách - OK Alfu+ (po 20 - 30 min. 3 polévkové lžíce, 5x po sobě) a Factor Base Kids (po cca 20 min. 1 bonbónek). Ráno už po kašlíku nebyla téměř ani památka, ale nechala jsem ji pro jistotu ze školky doma. Děkuji za úžasné produkty, které takhle rychle a úžasně pomáhají!
Ivona Ch., Borek u Děčína


Moje dětí se drží! :-)

Mé děti (3 a 7 let) byly často nemocné, ale už 3 měsíce užívají produkty OKG - Factor Base, OK Omega-3 Complete nebo OK Alfa+. Začaly chodit do školy a školky, kde je hodně dětí v tomhle čase nemocných, ale moje dětí se drží! Dokonce nechytly od tatínka angínu, což se dřív nestávalo. :-) A tatínkovi jsme teď nasadili taky OKG produkty, protože nevěřil, že fungují a já je užívám taky - na lepší trávení Emulips Forte. Děkuji, že existujete a budeme i nadále věrní OKG!
Andrea H., Praha


Nožička ani zub už nebolí!

Můj 2,5 letý syn se po půlnoci kroutil v posteli a vzdychal, asi po hodině se úplně probudil s pláčem, že ho bolí nožičky. Tak jsem mu je chvilku hladila, že to bude dobrý. Plakat přestal, ale pořád se pod peřinou kroutil a nemohl spinkat. Po další hodině se opět rozplakal, že ho bolí nožička a že ji chce zavázat. (Nejsem si vědoma, že by se někde uděřil nebo spadl). Tak jsem mu ji namazala OK Gelem a chvilku promasírovala. Asi za čtvrt hodiny usnul a spal až do osmi ráno. Ráno se vzbudil s úsměvem a říkal, že nožička už ho nebolí. OK Gel je u nás nepostradatelný. Mě asi dva dny bolel zub, stolička a udělal se mi kolem něho hnisavý váček. Bála jsem se jít k zubařce, odkládala jsem to, až bude opravdu nejhůř. Namazala jsem gelem a bolest ustoupila po pár hodinách a za dva dni jsem si uvědomila, že nemám ani žádný váček. Zub si samozřejmě nechám spravit, ale v klidu, bez bolesti a zánětu. Jsem vděčna, že OK Gel, jako i všechny ostatní výrobky OKG, existují.
Monika D., Nyklovice

 

Po ekzému už nemám ani stopy!

Míval jsem ekzémy na rukou, specielně v období podzim/zima jsem míval potíže, kůže mi lokálně mokvala, pak praskala a celkově to bylo hodně nepříjemné. Od konce 05/2013 konzumuji produkty OKG. Začal jsem Emulipsem Forte a postupně jsem přidával OK Alfu+, Factor Base, OK Tau+, OK Gamu+ nebo OK Omegu-3 Complete a teď i Factor Base Kids. Je podzim 2013 a k mému překvapení jsem si všimnul, že mi ruce nejen nepraskají, ale že po ekzému už nemám ani stopy. Jsem vděčný své ženě, že mě k užívání produktů OKG povzbudila.
Miroslav V., Mníšek pod Brdy


OK Gelu a OK Balsamu - podtržená jednička!

Začátkem léta jsem postřehla, že pan Víťa T. hodně špatně chodí, dokonce kulhá. Zeptala jsem se, co se mu stalo. Z kotníčkové uzavřené boty opatrně vysoukal nohu, pak sundal ponožku a nebyl to vůbec pěkný pohled! Plíseň doprovázená nesčetnými puchýřky, některé už popraskaly a pod nimi živé maso. Okamžitě jsem panu Víťovi podala stále mne doprovázející OK Gel a přinutila jsem ho, aby si jím HNED nohy namazal. Liboval si, jak mu gel nohy chladil. V tubě už gelu moc nezbývalo, ale na vyzkoušení to stačilo. Asi po 3 dnech přišel nadšený pan Víťa s tím, že se konečně vyspal, protože předtím už několik nocí nespal bolestí. Objednal si u mne nový OK Gel i s OK Balsamem. Praskliny se do týdne zatáhly, plíseň potřebovala delší čas. Po 2 měsících už měl pan Víťa nohy zahojené, ale stále promazává balsamem suchou kůži. S poděkováním řekl, že bude šířit reklamu na OK Gel a OK Balsam, protože si to zaslouží - jsou na podtrženou jedničku!
Jana S., Pojbuky


Od zánětů nosohltanu mám pokoj!

Trápily mě časté záněty nosohltanu. V podstatě 1-2x měsíčně. Byly silné, agresivní, málo co na ně pomáhalo. Rada lékaře zněla "být doma a vyležet to". Zánětlivého ložiska jsem se zbavovala 7-10 dní a v tu dobu jsem byla fyzicky nepoužitelná. S užíváním produktů od půlky 04/2013 - OK Alfa+, Emulips Forte, OK Gama+ nebo OK Omega-3 Complete, Factor Base, Factor Base Kids a OK Tau+ jsem postupně zjišťovala, že zánětlivých ložisek se zbavuji ze začátku do týdne, poté do 3 dnů, pak dokonce přes noc! Celá rekonvalescence se znatelně zkracovala. Naposledy jsem měla náběh na zánět v 07/2013 a co se stalo, mě udivilo - zánět se NEKONAL. Prostě se nosohltan ani nezanítil a do 3 dnů zmizel všechen s tím spojený nepříjemný pocit. Od té doby mám pokoj. Produkty mě stále překvapují a moc jsem si je oblíbila.
Monika V., Mníšek pod Brdy


Za 5 dní jsem byla zdravá!

Všude okolo byly chřipky a protože jsem v tomto podzimním čase zanedbávala užívání produktů, tak i o mě "se chřipka pokoušela". Zvýšila jsem dávkování Factor Base Kids, OK Gama+, OK Beta+ a OK Alfa+. Tu jsem brala i 4x denně po velkých lžících a když jsem měla ucpaný noc, tak jsem si ji i kápla do nosu. Sice to štípalo, ale okamžitě se mi obrovsky ulevilo a rýma se nerozjela. Vždy jsem ráno mohla jít v pohodě do práce. Mí kolegové zůstávali s antibiotiky doma. Každý večer jsem se poctivě potila a po 3 dnech už jsem se cítila velmi dobře. A za 5 dní jsem byla zdravá! :-) Děkuji za produkty!
Veronika S., Březůvky