Operace kyčelního kloubu a jiné

13.05.2013 18:46

Hanka A.: Dobrý den, chci se podělit o vlastní čerstvou zkušenost. Jsem po reoperaci kyčelního kloubu. Dost jsem se bála, ale věřila jsem produktům OKG, které jsem měla sebou v nemocnici. Produkty beru denně, ale na tři dny jsem je musela vysadit. První zkušenost, po narkóze mi nebylo špatně (což u první operace kdy jsem o produktech OKG ještě nevěděla, bylo hodně). Po žilních antibiotikách a narkóze (což mi potvrdil lékař) mi začaly hodně padat vlasy. Polštář jsem měla celý černý plný vlasů. Po ukončení injekcí od bolesti mi chtěly dávat opiáty v tabletách a pokračovat slabšími léky na bolest. Po domluvě s lékařem jsem mohla čtvrtý den začít brát produkty a léky od bolesti jsem mohla mít jen na vlastní vyžádání. Už šestý den bylo vlasů na polštáři jen pár. Bolest, naprosto žádná!!! U první operace kdy jsem byla v nemocnici dva a půl měsíce, jsem brala léky od bolesti ještě doma. Lékaři se divily tak rychlému průběhu léčení, které bylo rychlé a bezbolestné. Na ortopedii a na rehabilitaci jsem byla pouhých 17 dní. Jizvu, kterou mám 21cm dlouhou, mažu střídavě gelem a balsámem. Jizva se neuvěřitelně rychle hojí (vše poctivě fotím) :-) V nemocnici jsem měla také letáčky (šířila jsem poslání vlastními zkušenostmi a srdíčkem) na místě jsem prodala OK Alfičku sestřičce, věřím, že bude o produkty zájem a já pomůžu dalším lidem ke zdravíčku přírodní cestou. Moc děkuji z celého srdíčka manželům Krčálovým za tyto úžasné produkty. Děkuji, děkuji, děkuji!!!

Anna M.: Mám příběh mé zákaznice na slevě, které doktor řekl, že má náběh na astma, stále kašlala a chtěl jí mimo prášků dát dýchátko. Objednala a využívala jedno balení OKFactor Báze+ a kašel ji už vůbec netrápí. Pan doktor jí přesto chtěl dát dýchátko a prášky a ona to odmítla s tím, že už nic nepotřebuje, že má bylinky, které ji pomohly. Je moc vděčná :-)

Zdeňka S.: mám 10 letého vnuka, měl astma, solární alergii, atopický ekzém - půl roku užíval omegu, mazali jsme ji, emulips, FB kids, byl stále na antibiotikách - dnes je zcela zdráv a za celou zimu nebyl nemocný - dík OKG

Jana T.: ještě jsem zapoměla napsat: byli jsme včera u doktorky a ona se zeptala jestli jsme se neodstehovali, že jsme tady dlouho nebyli. Tak jsem ji řekla, že síce planujeme stěhovaní ale že Vás si ponecháme: tak nakonec řekla: že ji vůbec nepotřebujeme, že máme bylinky. To je úžasné.

Petra S.: Přidávám zkušenost slevové zákaznice: S výrobky OKG jsem moc spokojená, pravidelně užívám Emulips Forte a problémy se zažíváním a se žlučníkem téměř vymizely. Klára S.

Petra S.: Ještě jedna zkušenost od Pepči K.: moje mamina chodí na noční a díky ok omeze 3 complete je plná energie a je moc spokojená, budu objednávat další :)

Andrea V..: Hezké dopoledne z Brna, posílám zkušenost od Janičky J. z včerejšího škol., zdravím všechny, mám další zkušenost s emulipsem, dokázal mi zastavi křeče v břiše, super věc,...... a mám 3 zákaznice, které si ode mě objednají, s jednou mám schůzku zítra (2 výrobky ), s další ve čtvrtek (asi jeden) a s poslední až se vrátí z lázní (3 výrobky ) ...

Lida E.: Taky mě večer bolely záda – promazala jsem si je pořádně OK balsamem a dnes ráno veliká úleva !! děkuji, děkuji, děkuji !!!

Lida E.: a ještě jedna zkušenost – naši Kačenku začalo bolet v krku – nasadili jsme zvýšeně alfu, kids, forte, promázavali krk OK Balsamem a dělali zábaly a dnes už zase šla do školy !!! z celého srdíčka děkuji za fantastické produkty !!
Lida E.: hned se chci podělit o zkušenost s MYJO utěrkou - neustále jsem nadšená jak skvěle funguje - včera jsem s ní zase nádherně vyčistila žvýkačku z trička, troubu, sporák, všechny knoflíky u trouby i mikrovlnku, myčku!!! prostě snadno lehce a vše je jak nové!!! Myjo je prostě úžasná!! děkuji za tak skvělého pomocníka!

Dagmar L.: tak moje maminka šla v pátek do obchodu, ptala se na zdraví chlapečka, který užíval naše výrobky na atopický ekzem a je v pořádku, no a slyšela to druhá paní prodavačka (má dlohodobě problém s nachlazením a kašlem) - slovo dalo slovo, je z toho registrace, objednávka 4x Alfa, 2x Factor Baze Kids, a sada 7+1 Emulipsů za 245 bodů, to je prosím moje maminka, ve věku 82 let, není to nádhera

Vojteska T.: já musím taky pochválit produkty, v sobotu mě přepadla nějaká viroza, dostala jsem zimnici a všechno mě bolelo, mimo to i v krku... zvýšila jsem dávky alfy a kids, ale i ostatní produkty a v neděli jsem už normálně vařila oběd, odpoledne jsme měli návštěvu a byla jsem už v pohodě, sice v krku ještě pobolívalo .... dnes už je to v pořádku, takže díky za produkty :-)

Ivona Ch. from Borek: Ve čtvrtek se u Viky (4,5 roku) dostavila první horečka 39,8. Do půlnoci nemhla usnout, dávlala jsem jí ve zvýšených dávkách všechny produkty, od 16 hodin měla 8x Kids, 6x Alfu po 3 lžících a ráno po horečce ani památky. V sobotu večer jí začalo bolet ouško, takže opět produkty ve zvýšených dávkách a vykapávala jsem alfou, byla jsem nachystaná, že pojedeme v noci na ušní, ale nebylo potřeba, usnula k půlnoci a spala do 11 hodin dopoledne, po bolesti ani památky. Děkuji za úžasné produkty :-*

Eva B.: Chci se také podělit o čerstvou zkušenost. V sobotu jsme měly s holkama výjezd na welness, vířivky, bazén, pára, sauna, solárko atd. Užila jsem si úžasný den. V neděli jsem byla bez hlasu, včera ještě také a po x letech mě zkolil kašel, zřejmě výsledek sauny a páry po 10 letech. Díky užívání alfy a kids jsem dnes fit a cítím, že i kašel rezignuje. Na moje kluky také působí výkyvy počasí a přihlásil se kašel, ale po dvou dnech je klídek. Moc, moc děkuji za produkty :)

Hana Z. from Vodňany: Vždycky jsem na bolest hlavy používala růžovou pilulku. Věděla jsem, že bez ní mne bolest nepřejde a k ránu je ještě větší. Předevčírem mne opět bolela hlava. Rozhodla jsem se, že bolest chemií řešit nebudu. Tak jsem se víc napila, dala si zvýšenou porci Emulips Forte a do vody Alfičku. Večer byla bolest slabší a do rána zmizela úplně! Děkuji moc za produkty :-)

Dita K.: Mne ok gel, ok balzam, ok omega a čajík zachránily od infekce dásní. V patek mi otekla dasen okolo korunky a otok se šířil dál, i když jsem mazala gelem. V sobotu mi Milan nabídl zázračný gel od doktorky. Namazala jsem si jím dásně a ještě dvakrát vykloktala Listerinem. Asi to nějak zreagovalo - protože mi dásně zběleli jak papír a jako papír se také horní kuže z dásní odloupla. Na celé půlce horních zubů. Vypadalo to jako z hororu. Naštěstí opravdu naše výrobky vše zachránily. Do pusy si už nic jiného opravdu nedám! A to si vemte, že se někdo bojí naše 100% přírodní a neškodlivé výrobky dát do pusy. Fakt nechápu. Jdou dát všechny všude!

Dita K.: Abych ještě dodala - dásně po jednom dnu přestaly být krvavé a dnes už ani nejsou oteké. S gelem v ruce jsem se i ráno probudila. Stále jsem si ho mazala a střídavě kloktala čajíkem a podmazávala jsem omegou či emulipsem. Abych tedy dala přesný návod :)

Misa J.: Také přidávám vlastní zkušenost: chytil mě zub, udělal se mi zánět pod starou plombou, která praskla. Zubař mi vyčistil kanálky, ale zub stále bolel až do kosti na bradě a pod jazyk. Potírala jsem každou půl hodinou gelem a vyplachovala Alfou. Ráno váček praskl a vytekla spousta hnisu s krví. Hodně se mi ulevilo. Alfu a gel jsem dál používala a za dva dny byl zánět úplně pryč bez ATB. Děkuji:-)

Gabina V.: Já mám paní která má dost zdravotních problémů. Je 20 let po chemoterapii spodku a má naprosto zničenou pánevní tkán a velké bolesti, které jí jdou do levé nohy. Chodí na infuze a dostává morfium na bolest. Dále má nález na játrech a lymfatické uzliny. Budu jí nyní posílat emulips, tau, gamu a FB.

Dagmar L.: teď mi volala neteř, už má 4 ATB za poslední rok a rozhodla se, že už chemie má dost, v neděli jí vezu Alfu a FBK