OK gel - neocenitelný pomocník

30.09.2012 17:20

A opět děkuji OK gelu - mamce skvěle zabral na vymknutý kotník. První noc bez gelíku bolestí nemohla spát, po namazání gelem bolest nejenže ustoupila, ale začal mizet otok i modřina a po třech dnech už zahodila berle a zkoušela chodit bez pomoci. Po týdnu už člověk skoro nepoznal, že má něco s nohou! Hned si u mě jeden objednala, protože na ten ode mě jí už začal chodit taťka a také si ho moc pochvaluje. A protože se se svou zkušeností mamka netajila, s objednávkami gelu a balsamu se roztrhl pytel!

 

Já gelík používám skoro pořád - na popáleniny při vaření, odřeniny, prostě na nejrůznější bolístky (dokonce i na zuby) a vždycky s úspěchem. Všechno se hojí mnohem rychleji, při okamžité aplikaci se dokonce ani nestihne udělat puchýř nebo modřina. Moc se mi líbí všestranné použití - dají se z něj vyrobit i kapky do očí nebo uší, při nachlazení se dává do čaje, lečí se s ním nejrůznější kožní problémy od akné přes ekzém po různé mykózy.

 

Jsem moc ráda za výrobky OKG!

 

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.