Nové jarní zkušenosti - alergie, nachlazení, zvířata

25.04.2013 10:22

Misa J.: Jedna pozitivní zkušenost od zákaznice: dcerka 6 let, má celiakii – bere Alfu, Emulips a Factor Base. Paní si všimla, že si malá přestala stěžovat na bolesti bříška, křeče….je v pohodě má velkou radost a budou určitě pokračovat v užívání. Mám také radost:-) Díky OKG!

Ivona Ch. from Borek: Reakce zákaznice: napsala mi, že je s výrobky moc spokojená, že se cítí lépe než kdy dříve a objednala si další produkty.

Lida E.: a jeden příběh: Lenka Skopalová si přivezla pěknou rýmici a i když nevíme jestli to bylo alergické nebo z nachlazení, díky všem, kteří se podělili o Kids (protože Kids nechala Lenka doma dětem) - odjížděla domů v neděli bez rýmy a bez kýchání !!!

Dita K.: Pokud na někoho útočí pylové alergie  - zesilte OK Factor Bazi (nejlépe tři najednou), nos vymazat OK Balzámem. Napuchlé oči ok gelem – přes víčka. A vše posílí a reakce zjemní Factor Baze KIDS.

Lida E.: kopíruji příběh: Simča Kratochvílová: Já se ještě podělím -v sobotu mi předělával pán PC, byl tu 4 hodiny a smrkal, prskal-ihned jsem do něj nalila Alfičku a čaj a za dvě hodiny znovu. Řekl, že manželka leží doma a je na tom hůř.Poslala jsem jí lahvičku co jsem měla doma Alfičky a dnes mi volali, že zítra přijdou poděkovat a objednat,protože jsou naprosto fit. Moc mně to potěšilo

Radka K.a: já jsem se minulý týden v pátek cítila, že na mě leze a přitom jsem měla v sobotu hrát a zpívat na svatbě (jen na obřadu), tak jsem si dala 2xAlfu a 3ks Kids a ráno jsem byla jak čiperka a hlas se mi taky vrátil. Opravdu Alfa je úžasná na hlasivky.

Když není OK Alfa - zafunguje i OK GEL.  Ten zabírá i při urputném kašli.

Martina R.: Od zákaznice - Emulips užívám stále jak jsme se domluvily, průjem nemám, zažívání se mi opravdu upravilo. Zmizelo nafouklé břicho, žlučník nebolí a snadno trávím. Jsem moc ráda,že problémy zmizely a budu pokračovat dále.

Jana C.: Paní si pro 5 letého syna vzala OK Alfu a píše: Vojta sice něco chytne ale měl jednu noc slabý kašlík laryng.ale opravdu slabý. A teď chytl rýmu má jí 4 den a vypadá, že už dobrý což je super jestli mu skončí. :) Díky Alfě i ostatním výrobkům, mám vždy znovu velkou radost, když dostanu zprávu, že výrobky někde pomohly. Děkuji za výrobky i tu radost :-)

 

Výrobky OKG pomáhají slepičkám i pejskům

Ivona CH.: Našich 9 slepiček s Emulipsem snáší jako o závod, včera babička přinesla zase 10 vajíček. U sousedů slepičky nesnášely, reagovala mi minulý týden sousedka, na reklamu, co mám na internetu, cože to těm našim slepičká dávám za zázrak. Vzala si pro ně Emulips a vřera mi psala, že jim slepičky už snášejí a dost velká vajíčka. :D

Lida H. from Ostrov: Ty slepičky Ivonky se mají dobře zrovna tak jako můj pes Cid, který Emulips vyžaduje! Jakmile začnu protřepávat lahvičky, už je u mně, skáče a dožaduje se také přídělu! Má krásnou srst a jen "kvete", přála bych Vám ty jeho reakce vidět. Naše bylinky pomáhají prostě všem!

Radka K.: Lído mohu se zeptat na tu srst, jak je velký ten pes a kolik mu dáváte. Já jen, že náš 40kg pejsek má teď takovou špatnou srst.

Ivona Ch. from Borek: takže se neboj Ráďo, my máme pejska téměř 60 kg NO, dávám mu produkty tak nějak od oka, prostě přiměřeně ;)

Jiří S.: Jak potom budou velká kuřátka, když jsou vajíčka tak velká?

Ivona Ch. from Borek: nevím, zatím nekvokají, ale ty obr vejce jsou dvoužloutková ;) Pokud si sedne, určitě vyzkoušíme, jaká budou kuřátka a dám vědět. Jinak sousedi chtějí půjčit našeho kohouta.