Nové zkušenosti

28.07.2012 15:22

Pro letní dny (a nejen pro ně) máme neocenitelné pomocníky v OK Gel, OK Omega, Emulips, OK Tau+, či v NOVÉM výrobku Factor Baze Kids - přečtě si prosím nové zkušenosti s nimi, ať máte inspiraci jak naše produkty ještě lépe užívat v každodenních situacích.

 

Zkušenosti s OK Gelem - bolavé ucho z potápění, štípance, oděrky, neštovice

Lida E.: podělím se o zkušenost z dovolené, kdy naši Kačenku díky neustálému potápění 2x potrápilo ucho, kdy ji hodně začalo bolet. Normálně bychom museli k mudr pro kapky a možná píchnutí ucha - naštěstí jsem ale měla s sebou Alfu - takže jsem vykapala ucho alfou a pak vymazala gelem a bylo po bolesti !! takto jsem také pomohla kamarádce, které se dostala voda do ucha a nechtěla ven - měla jej zalehlé a bolelo - po alfě začalo prý v uchu praskat a voda vytekla - úleva veliká...taže děkuji opět za tak skvělé produkty... a ještě musím vychválit gelík, protože u vody je štípanců víc než dost a gelík byl neustále v pohotovosti jak na štípance na na mírné oděrky :o)

Marcela B.: u nás je v pohotovosti GEL- odřeniny a na boule, vnčka se dopracovala k dokonalosti, aby dostala produkty- každou chvilku ji bolí bříško, nožičky nebo ruce , je jí 28 měsíců

Petra S.: Mojí starší dceři se krásně hojí pupínky po neštovicích díky Ok Balsamu. Musím říct, že jí vůbec nešetřily, tak jsem moc ráda, že se díky Balsamu můžeme vyhnout jizvičkám.:o)

Katka Z.: my byli týden na chatě u vody, takže plno štípanců, ale s Gelem nám to vůbec nevadilo. po jednom štípanci mi otekl trochu kotík, vůbec nebyl vidět, namazala jsem gelíkem a asi do hodiny to krásně splasklo a navíc skoro hned přestalo štípat. I Robinkovi jsem štípance mazala takže jsme se vůbec nedrbali :-) Jsem fakt šťastná za tuhle "lékárničku" a nejen za i:-)

Dasa D. from Cervena Lhota: tak na Gelík bych mohla přímo "pět ódy", protože absolutně nechápu jak to rodina s malým dítětem může bez gelíku zvládnout ;o))) my máme novou zkušenost se sedřeným puchýřem od bot... bylo tedy hodně křiku při mazání, ale druhý den už to bylo jen trochu "živé" a třetí den již krásně zahojené a naše dračice (28 m) si na to již ani nevzpomene...

Eva B.: také máme zkušenost s gelíkem, u vody se hodí, v sobotu kluci skákali do vody tak intenzivně, že si podřeli kolena, takže mažeme o 106 každý den :) paní, která měla vedle nás deku se mě ptala, čím je to mažu, že prý tak křičí :D.. hezky jsme si povykládaly a byl z toho prodej gelu (sešly jsme se další den zase u vody :D )

Zkušenosti s Factor Bazí Kids zlepší imunitu, zlepší pleť (akne) a navíc omezí chuť na sladké !!!

Monika D.: Já FB Kids na radu pana presidenta začala brát, abych už nemusela krást dětem Mikulášskou a velikonoční nadíl
ku :))) a opravdu to funguje, dokážu kolem špajzky projít, aniž bych musela vzít čokoládku nebo sušenku. Dasa

Duskova from Cervena Lhota: já jsem se již dřív FBK "šidila" při chuti na sladké...dala jsem si ji do pusy a cumlala... a jelikož mi moc nechutná, přešla mě chuť nejen na sladké, ale na cokoliv ;o))) no a musím se přiznat, že jsem moc nevěřila, že by mi "pouze" FBK pomohla odolávat mým čokoládovým "útokům"...ale říkala sem si - je to náš nejvyšší, neříkal by to jen tak...zkus to... a víte co? je to opravdu tak! od té doby co FBK beru pravidelně tak mám na čokoládu myšlenky, ale ne chuť ;o))) moc díky právě za tuto zkušenost!!!

Liduško, já taky co beru Kids, vůbec nemusím sladké, nemám na to chuť ;-) Jana S.

Dasa D. from Cervena Lhota: jééé díky... no já nad tím právě včera přemýšlela když ten můj vyluxoval spížku a divil se kolik je tam čokolád a sušenek, které tam "normálně" nevydržely... a ptal se mě - Ty nemáš chuť na čokoládu? ani na oříškovou?... tak sem si říkala, no dala bych si...ale pak mi došlo, že si jen myslím, že bych si dala, protože chuť na to fakt nemám ;o))

Šárka D.: FB kids jsem začala dávat synovi 14 let potřeboval na zlepšení imunity. Jemu jsem řekla, že je na akné, abych měla jistotu, že je bude užívat:-). Po měsící a půl jel na školu v přírodě a celá třída před odjezdem domů zvracela a měla průjem jen můj syn ne.. Navíc i to akné se mu už téměř ztratilo.-) takže si vzal sám FB kids i na prázdniny:-)

Lida H. from Ostrov: tak to já ve spíži raději žádnou čokoládu nemám, ale až začnu brát Kids, něco dobrého nakoupím a vyzkouším, zda odolám, pak dám vědět !

Dita K.: FBKids miluju - už ji doporučuji každému na vše

Alergie na sluníčko, opálení...

Dita K.: paní Jana po využívání jedné krabičky OK Factor Baze a jednoho
maleho Emulipsu se vratila plně spokojená z dovolené u moře - měla dříve alergii na sluníčko - a teď vůbec nic - pohoda. Hned svoji zkušenost řekla kamaradkam, ktere se tam ze sluníčka osypaly
Dita K.: a druhý příběh na sluníčko na prodloužený víkend jsme jeli na hory - a kdo se tam spalil a namazal omegou - nebo stacilo jen emulipsem - tak do rana krasně zezlatověl - z hor neodjížděli raci - ale čokoládové dámy :-)

Emulips Forte
Radka V.: Nejnovější zkušenost zákaznice: Z Emulipsu Forte jsem nadšená! Cítím se plná energie, dobře spím, přestalo mi být špatně po jídle a jsem velmi příjemně překvapená - mám o 2 kila míň! Barbora H., Kutná Hora

OK Tau - zánět močového měchýře

Dita K.: a paní Monika mi volala z nemocnice - že tam chytla zánět moč.měchýře a že ji krásně rychle - už do hodiny zafungoval velký hlt OK Tau Omega - ekzem, OK Alfa - nastydnutí

Marcela B.: manželovi došla Omega - bere ji na ekzém a už se schání, kdy přivezou novou Šárka Dušková: my byli o víkendu u vody a Gelík výborný na štípance. jenže na druhý den jsem zjistila, že se mi 11 měsiční synek nastydl a kašlal..dávám Alfičku a stříkám do nosíku naředěnou a už jsme téměř OK

Dita K.: Máme další dospívající dítě - kluk 13 roků, kterému FBKids zabrala na akne na obličeji :o) Jsem moc vdecna za tento výrobek

Jana T.: ja jsem sama na sobě vyzkoušela Faktor Báze Kids. Protože mi nebylo moc dobře po veřírku a ta dlouha cesta autem mi dala zabrat. Ale cucala jsem celou cestu bombonek FB Kids a jak mně tak i Evičce moc pomohla od nevolnosti.

Dasa D.: všechny produkty OKG jsou naprosto úžasné, ale po "odhalení" schopnosti FBK se právě tento produkt dostává u mě na první místo ;o))) na sladké je opravdu účinný a jsem za něj vděčná... šetří nejen moje zdraví, ale i moji kapsu - a že těch čokolád už bylo hodně ušetřeno!

Marcela B.: vnučka měla klíště, dostala antibiotika a já jsem ji objednala F.B.Kids , vnučka je už v pořádku, teď chodí a každému strká do pusy F.B. Kids, takže ji budu znovu objednávat

Dasa D.: a ještě připojím zkušenost naší kolegyňky... Monika Dočekalovájá se musím podělit o zkušenost na sobě. Babička vozí z Itálie moc dobré čokoládové pralinky. já je vždycky spořádám celý balíček na posezení, takže mi je pak dává ke všem příležitostem a i děti se o ty své se mnou rozdělí. Ale teď co přijela, ani jeden bonbon jsem si nedala. Včera dostali moji Jindřichové k svátku každý jeden balíček a hned, že ať si vezmu a že počítají, že jim z těch balíčků díky mně podstatně ubyde. A já jsem se podívala na ten bonbon a normálně jsem ho dala zpět do balíčku, vůbec jsem neměla chuť.

Dita K.: Ano Kids zabírá skoro na vše :o))

 

Otrava z hub - špatná játra (pečen slovevnsky :-)) naše výrobky pomáhají

Ivona Ch.: Také přidávám zkušenost Evičky S. s našimi výrobky: BERIEM EMULIPS UZ DRUHY MESIAC A NECHUDNEM, ALE MAM KRASNE NEHTY, AJ PECEN MA PRESTALA POBOLIEVAT A PREDTYM SOM SA NEVEDELKA OTOCIT NA BOKBERIEM ZAROVEN AJ OMEGU ALFU TAU BETU GAMU. MAM TOXICKU PECEN PO UZITI ZLYCH HRIBOV.
 

EMULIPS FORTE  zabral na MODŘINY
Lida E.: a už kopíruji příběhy našich lidiček - paní Lada Klusová: Dobrý večer všem.Měla jsem spoustu modřin na nohách a po 3 dnech užívání emulipsu forte jso všechny moje modřiny pryč! Zázrak! Jsem ráda ,že jsem se zaregistrovala a budu zkoušet další produkty

Bolesti kloubů , CUKROVKA....

Lida E.: a příběhy od Emilky O.: Já beru rok a půl produkty, mám všechny vyzkoušené a jsem spokojená,měla jsem moc nemocí - zbavila jsem se bolestí kloubů-občas tedy bolí,ale to už nic není a můžu chodit i ze schodů, což býval problém, dna je pryč, trávení se zlepšilo - nemám žlučník a mohu jíst vše, cukr z 9 mi klesl na 6!!, tuhle mě přepadla bolest zubu v noci (možná Vás to potkalo) - do rána daleko, léky pořád nemůžete brát, tak jsem vsadila na alfu - pomohla mi - bolest hned přešla a gelem jsem si potírala dásně a bylo po bolesti, při bolestech kolen (ted už mi nebolí) je výborný gel, a mamka vždy když ji něco štíplo,musela na pohotovost, zkusila gel a ani jí to neoteklo, ted ho nosí v kabelce a příběhů mám mnoho
 

BOLEST KLOUBŮ

Zdenka Z. from Brno: Krasny den z Brna, rada se podelim o novou zkusenost od me zakaznice, kterou boleli klouby na rukou. Po uzivani jedne sady Ok Beta Gama mi o vikendu napsala, ze si objednava dalsi sadu, protoze pocituje blahodarne ucinky. Dekuji za OKG, ze muzeme lidem zlepsovat kvalitu zivota :-)

 

ALERGIE

Petra S.: Těsně před odjezdem na k-víkend píchla manžela vosa do brady. Je alergický na vosí bodnutí. Tak jsem mu dala do ruky gel, ať si to hned namaže a jako starostlivá manželka jsem v klidu odjela.:oD Preventivně užívá OKG Factor Base, takže jsem věděla, že je v těch nejlepších rukou. Brada mu trošku natekla, ale to bylo vše. Na pohotovost nemusel a když jsem se druhý den vrátila, nebylo po bodnutí ani památky. Děkuji za skvělé produkty.:o)
 

ZLEPŠENÍ TRÁVENÍ - ŽÁHA UŽ NEPÁLÍ
Martina R.: Zákaznice píše - Dobrý den, původně jsem chtěla na radu kamarádky s tímto výrobkem zhubnout po porodu. Kila jdou dolů sice pomalu, ale jistě a doufám,že napořád. Zlepšilo se mi trávení, nepálí mě žáha a nemám chutě na sladké, vyčistila se mi pleť. Díky za Emulips
.

OK GEL - NA MOLUSKY
Petra S.: Zkušenost zákaznice na slevě: S OK gelem jsem velmi spokojena. Synovi po něm zmizeli bradavičky (molusky), se kterými jsme bojovali přes půl roku. Simona K.

 

KREVNÍ TLAK

Šárka D.: taky připojuji zkušenost 60tileté zákaznice Janičky O...s Omegou 3Complete a Emulipsem si snížila tlak už po měsíci užívání na krásných 130/80 za celý život takový nikdy neměla! Paní doktorka žasla..
 

NĚCO PO MIMINKA A JEJICH MAMINKY
Halka M.: jsem velmi vděčná za produkty právě ted, když mám malýho, dávám mu preventivně kapičku gamy, omegy každý den, a také likvidujeme potničky pomocí gelu ,balzamu a omegy. také mám velmi pozitivní ohlasy od mamek z porodnice, obě dvě, co se mnou byly na pokoji, tak si vzaly emulips na prdíky, jsou velmi spokojené a jedna z nich si objednala výrobky na celiakii, nebo spíše ekzem, který má díky této chorobě.