Nachlazení, rýma?

16.10.2012 19:05

Podzimní náběh nachlazení, viroz .... je tu. Pár prvních zkušeností jak se s nimi vypořádat Vám mohou dát následující čerstvé zkušenosti. Ať Vám slouží k užitku.

 

Dita K.: Paní Ilona u své holčičky má další dobrou zkušenost - první byla v létě s bolavým ouškem (ok alfa, ok gel do ouška plus výrobky vnitřně) a nyní s kapkami z ok gelu do oka - začínající zánět spojivek. Tak spolu s ní - děkuji za výrobky, které nám maminkám usnadňují péči o naše dítka :o))

Dasa D.: poslední dny mnohokrát děkuji našim úžasným produktům, protože mě zachránily před ATB (bolest v krku, rýma, kašel, horečka) - jsem ráda,že jsem součástí OKG a mohu žít život bez zbytečné chemie... je to poprvé co jsem byla takto "školena" a produkty mi mohou ukázat svoji sílu v plné "parádě" a je to opravdu úžasné - alfička, FB, FBK a gelík bojují statečně. Díky za ně!

Dita K.: přidávám zkušenost z naši rodinky Filipek se při fotbalovém zápase s tatkou tak uhnal - že večer začal mít takový sýpavý kašel. Takový měl jen jednou před 2roky. Namazala jsem prsa a krk ok balzamem, vnitřně ok alfa, ok FBKids a když mu začala téct vodnatá rýma dali jsme ještě ok gamu. Milan mi za chvíli - když Filípek nekašlal a rýma netekla a hezky spinkal - řekl fakt bych tomu nevěřil, že okg dokáže tak rychle zabrat. Zeptala jsem se, zda si ze mne nedělá legraci. Ne opravdu - sám byl tou rychlostí překvapený. A to výrobky bereme skoro pět let :o)

Ruzena S.: syn měl ve čtvrtek ráno horečku 38,1, bolelo ho v krku hned jsme nasadili Alfu a FBKids, v pátek už byla teplota jen zvýšená. Díky za výrobky.

Marcela B.: v pátek jsem potkala známou - byla pěkně nachlazená, dala jsem ji pár tabletek F.B.Kids a F.Bazi., včera jsem s ní mluvila, řekla že tak rychlý účinek neviděla, objednává si produkty i když mají v rodině distributora HERBALIFE

Patricie B.: Malá (22 měsíců) se venku nachladila, dostala rýmu. Denně jí teď dávám půlku FBK, tak jsem začala dávat celou FBK+půl FB, to byla neděle a dnes je úterý a rýma je skoro pryč. Manžel to chytil hned od ní, takže doma včera umíral, ale dala jsem mu zvýšenou dávku ferneta (Alfy :-)) a FBKids+FBazi a dnes je v práci a je mu o hodně lépe. Ještě že mám doma všechny produkty OKG :-) Děkuji za ně
Hana V.: Také připojuji jednu zkušenost nové distributorky Marcelky Pospíšilové: užívám od 11.10., chtěla jsem upravit zažívání, ekzém a imunitu. Nakonec zjišťuji, že během 2 dnů se mi značně zlepšil stav kloubů. Tak se těším, co bude nového...
Paní užívá Emulips, Factor Basi a Gamu

Ivona Ch.: Moje zákaznice je velice spokojena s Emulipsem Forte, cítí se lépe i když první 3 dny jí to pěkně prohánělo ;) Další zkušenost je s OK Gelem, začalo se mi dělat na spodním víčku oka asi ječné zrno, 3x jsem namazala gelem na ostro - neředěným a mám po problému. Dále pak jsem se v neděli škrábla na dlani o kost od velké ryby, je to v místě, v které se dlaň ohýbá, takže se to namáhá, ale díky gelíku se to pěkně hojí, rána je poloviční ;)
 

Emulips - působí na kojení, stolici i úpravu váhy
Lida E.: musím ten příběh zákaznice přepsat: S mojí denegerací (nutriční terapeut) vyzkouším snad téměř vše. Emulips mě příjemně překvapil. Primárně jsem ho chtěla vyzkoušet, co udělá s kojením. Mlíčka jsme měli snad vždycky dostatek, ale nyní mě z prsu vyloženě stříká. Výborný též pro úpravu stolice a zdá se mi nejen mé ale i moji malé. No a v neposlední řadě i nějaká kilča jdou dolů i když jsem nezměnila vůbec nic. Děkuji a určitě se opět ozvu...

Dita K.: A zkušenost Radky Chaloupské - přišla na týmovku a říkala - za dva dny mě nikdy rýma  nepustila- cucala FBKids - je z výrobku nadšená

T.: také se chci podělit o zkušenost mých děti. Když jsem přijela domu z K víkendu tak obě děti měli kašel (nevím co s nimi tatínek dělal) a tak jsem si Elišku nechala i včera doma a dávkovala ji Faktor Bázi Kids a dnes už do školky zaše šla s nadšením. Těžko by nesla kdyby nemohla do školky když mají navíc kroužek tance :):):)