Listopadovky

08.12.2013 15:45

34 kg za 9 měsíců!

Díky Emulipsu jsem bez cvičení a diet shodila 34 kg za 9 měsíců! Je mi super a jsem na sebe hrdá. Jo-jo efekt se nedostavil a to je skvělé.
Michaela G., Jindřichov

Jsem onkologický pacient

Mám za sebou operaci a chemoterapie a nespočet rentgenů, sonografií, magnetické rezonance, tisíce odběrů a kontrol. Měla jsem po chemoterapiích vypálený celý žilní systém v pravé ruce, otoky rukou, nohou, špatné trávení a zažívání. Bolesti žaludku a špatné vyprazdňování. Brala jsem spoustu léků, které mají dost špatný vliv na celý můj oslabený organismus a imunitu. Začala jsem postupně užívat produkty OKG a postupně vysazovala všechny léky z onkologie. Dnes jsem naprosto bez léků !!! Beru 4 produkty denně. Když je doberu, nasadím ihned další a střídám je. Žilní systém se naprosto obnovil - což lékaři byli v šoku, na játrech není ani jedna jediná skvrnka, jídlo mi velice chutná, bolesti žádné nemám, vyprazdňování je naprosto v pořádku a vnitřní orgány podle všech vyšetření vypadají jako u naprosto zdravého člověka. Je to zázrak?? NE!! Jsou to úžasné přírodní produkty, za které budu celý život vděčná! Dnes patřím mezi naprosto zdravé lidi a jezdím pouze jednou za půl roku na kontrolu. Děkuji za produkty a děkuji za OKG!
Simona K., Čechtice

Bolest hlavy je pryč

Trpěla jsem bolestmi hlavy a občas mi už ani prášky nepomáhaly. Na mém prvním měsíčním setkání v Praze, kam jsem jela s docela velkou bolestí hlavy, jsem ochutnala OK Alfu+. Zhruba po 15 minutách jsem cítila neskutečnou úlevu a bolest byla pryč. Byla jsem z toho v šoku a nemohla jsem uvěřit.
Míla, Liberec

 

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.