Letní porce zkušeností s OKG

26.06.2013 11:34

Dita Kolarova: Příběh spokojené zákaznice: S OK Gelem jsem opravdu spokojená. Namažu ho večer nebo i během dne, rychle zaschne a kůži do rána zklidní. Tváře mám po něm mnohem lepší, ta brada je na tom také lépe, ale potřebuje víc času. Vřídky na zádech se mi po namazání zklidní a lépe se zatáhnou, pak mě už nebolí jako jindy. Funguje rychle.

Lida Elicerova: tak OK Gel je zase pro změnu nepostradatelný nejen pro odřeniny, ale také na štípance - bohužel naše Karolínka si je škrábe a škrábe a díky gelíku hojíme a hojíme i když to na jednom místě mělo tendence zanícení - Gel to zvládne a já za něj z celého srdíčka děkuji !!! Kačence už zahojil ošklivou odřeninu lokte - minulý týden jsem psala, že po dvou dnech má stroupky a po týdnu jsou strupy už pryč a promázáme Balsamem jizvu !!! děkuji, děkuji, děkuji

Eva Baarová: Včera jsem měla sraz s kamarádkou, která přiletěla z Irska a hned mi volala, že mám přijet s fortíkama, že jí došly a má absťák :-) má silnou nadváhu, nedaří se jí otěhotnět. Zatím zhubla 5kg, upravila se jí menstruace, cítí se klidnější a moc si fortíka chválí. Včera byla zklamaná, že jsem jí dovezla "jen" 2x EF XXL. Za týden odlítá a chce další 4ks s sebou :-) mám z toho radost! :)

Petra Slamova: Přidávám zkušenost zákaznice Lenky K. po pár dnech užívání Emulipsu anýzu: už vidím výsledok na mliečku. Čo sa mliečka týka, je ho dostatok, a ostatné uvidíme časom. Ďakujem zatiaľ veľmi pekne. Spokojná maminka aj miminko.

Dita Kolarova: V pátek mi volala paní učitelka ze školky, že díky tomu, že měla doma Kidsky a ok gel zahnala angínu za dva dny. V neděli se probudila a nemohla polykat, boláky v na mandlích. Každou chvili si dávala ok gel vycucala 12 Kids v pondělí odjížděla s dětmi na školku v přírodě. Ještě se "dopovala" okgečkem v pondělí a v úterý ji už bylo úplně dobře. A to byla ta vedra a s dětmi stále venku. Kdyby neměla odjet na tu školu tak by si šla pro antibiotika. Takto to zvládla bez antibotik - vyzkoušela sílu výrobků OKG! Byla moc spokojená :)

Petra Slamova: Přidávám zkušenost od Terezky Tauferové: Musím se pochlubit měla jsem výrobky na dovolené a udělala jsem dobře :-) chlapeček 3 letý co s námi byl ubytovaný dostal zánět oušek jedno již prasklo a druhé se teprve klubalo než shánět v zahraničí lékaře nakapali jsme Ok Alfu a zamázli Gelem do rána spinkal jako miminko a druhý den byl bez teplot.

Katka Zaludová: včera jsem měla možnost poprvé vyzkoušet Gel na klíště, které se ale nechtělo pustit, tak přišel na řadu balsam a hotovo, mázla jsem ještě gel a není vůbec poznat, kde bylo přisáté, děkuji!

Eva Suchankova: a moje poslední zkušenost: zrovna na setkání mi začal "vynechávat" hlas, chrapot jsem měla už pár dní a alfa doma došla.. Hanička mi v sobotu donesla svoji alfu, za sobotu a neděli sice "padla" celá lahvička, ale v pondělí už jsem mluvila normálně, krásně odkašlávám a mám už jen slabou rýmu.. Děkuji za tak úžasné produkty!!!

Ivana Čeřovská: také se podělím se zkušeností s gelíkem, bolelo mě hodně v krku a jeden den jsem si dávala každé dvě hodiny gelík do pusy bez zapití a druhý den už jsem nevěděla,že mě bolelo v krku,jsem moc vděčná za tak unikátní produkty a ještě jedna zkušenost můj 5 letý syn měl v neděli teplotu 39,5 mazala jsem mu hlavičku, ručičky i nožičky gelem,přidala jsem dvakrat denně kids a druhý den teplota zmizela, moc děkuji za výrobky, protože nemusíme chodit po lékařích a brát antibiotika. Děkuji.Děkuji.Děkuji.

Jana Terslova: včera se mi registrovala maminka holčičky která kamarádi s naši Eliškou. Vzala si rovnou 2* Bázi na alergii. Vidí jak naše Eliška je zdravá tak že to zkusí.

Eva Suchankova: a ještě kopíruju zkušenost od Marušky Havlíkové: Také Ti chci napsat moje další nové pozitivní zkušenosti s produkty OKG, jelikož mě samotnou to moc potěšilo. :-) Konečně po dlouhé době došlo i na mého otce, který stále jen "brblal" a k bylinkám měl pořád jen samé negativní komentáře... Nedávno mu prasklo v noze a to tak, že ji nemohl vůbec ohnout v koleni, koleno bylo červené a nateklé. Protože ho noha opravdu hodně bolela, nechal se ode mě namazat OK Gelem. Koleno jsem mu namazala 1x na noc, před spaním, druhý den hned po ránu a pak až tentýž den zase na noc nežli šel spát. Další den už jsme nohu vůbec ani n emazali, jelikož ho noha už vůbec nebolela a koleno bylo zahojené. Všichni jsme žasli, jak zázračně a rychle na něj OK Gel zapůsobil! Nebo zase minule, otec snědl něco špatného, měl děsný průjem, bylo mu hodně špatně a zvracel. A pak za mnou sám od sebe přišel. A prý, když ten OK Gel byl minule tak zázračný a účinný na nohu, jestli nemám také něco tak zázračného a účinného na nevolnosti a průjem...? Řekla jsem mu, samozřejmě že mám, to uvidíš. :-) Nakapala jsem mu 10 kapek Emulipsu Forte a poté asi během 20 minut mi přišel říct, že se mu hodně ulevilo. Emulips F. jsem mu pak nakapala zase večer 10 kapek, asi 2 hodiny před spaním. A nevolnosti i průjem byly pryč! Druhý den už ani nechtěl, abych mu nakapala ráno zase znovu 10 kapek Emulipsu F., preventivně. Řekl mi, že už mu je dobře a že už žádné kapky ani preventivně nechce... Po této i předchozí zkušenosti produkty OK Gel a Emulips Forte ohodnotil tak, že jsou opravdu skvělé!

Veselá Andrea: A já se tedy podělím o zkušenost :)) Byla jsem minulý týden na malé dovči v malebném městečku Luhačovice, měli jsme spoustu plánů, i koupání, ale nakonec jsme obešli v těch pár dnech několikrát všechny prameny s Vincentkou a nakonec jsme si vybrali svůj oblíbený pramen :)).. vyzkoušeli jsme aspoň polovinu restaurací, nejlepší snad byla u přehrady - rybí restaurace, dali jsme si nakonec sumečka, naše premiéra :))) .. zahráli jsme si bowling, tam bylo bomba, že jsme tam sebou mohli mít i jezevčíka, obsluha přinesla naší Gerrynce vodu a piškoty, to bylo něco opravdu krásného. Celá dovolená byla fantastická už tím, jak se tam všichni usmívali, je to takové pozitivní městečko prostě užili jsme si to na plno, stálo to hooodně za to, svítilo nám sluníčko docela fest, takže fontánky se hodily skvěle a stejně tak se hodil vychlazený OK Balsám na spálenou kůži, za dva dny jsme ho na sebe celej vymazali .. s tím se pojí tedy další zkušenost .. s balsámem se nebudete loupat, udrží skvěle opálení, nádherně jsme po tom zhnědli a i když jste popálení hodně, i bolestivě, jako já (to se dalo čekat :-D, ze mě je pokaždé sele).. tak díky obsaženým bylinkám, budete mít druhý den po bolesti! No a já celkově moc moc děkuji OKG, protože nebýt OKG, asi bych se na žádnou dovolenou nedostala. OKG nám dává SVOBODU a to nejen časovou, ale i finanční. Záleží jen na každém, jak se chytne příležitosti OKG a jak na plno ji bude chtít pro svůj život využít. Celou tu dovolenou jsem si užila s plnou vděčností a úctou k OKG. Ze srdce mockrát DĚKUJI, DĚKUJI, DĚKUJI!! :) :-*

Lida: chci také poděkovat za alfu a forte, protože mě o víkendu něco skolilo a já zvracela, bolel mě žaludek a dva dny jsme prospala...alfa a forte mi velice ulevili !!! v pondělí jsem už byla ok, jen trochu slabá, dnes už naprostá pohoda - děkuji, děkuji, děkuji

Simona Kratochvílová: Já musím opět poděkovat samozřejmě produktům, Simonka na štípance od komárů, syn na modřinu, mně přestávají po Betě , Gamě, FBK,Gel a Emík bolet klouby a kosti. Mohu se normálně zvednout bez bolesti. Po Vigantolu a ještě dalších 3 prášcích to nešlo. Díky za produkty a za OKG-jsem tam, kam patřím! Díky díky díky

Dita K: Anetka na výletě půjčovala ok gel paní učitelce, spolužačka se šeredně odřela - upadla na cestě plné písku a kamení. Sárka vydržela štípání s tím, že desinfekce co ji dávají doma neštípe. Anetka ji na to řekla, gel štípe, ale uvidíš jak je účinný. Druhý den ji Sárka ve škole děkovala, že ji odřenina vůbec nebolí. Anetka mi to říkala nadšeně - že pomohla :)