Jak jsem v sobě objevila ženskou sílu

09.08.2013 13:26

Chtěla bych Vám povědět příběh o tom, jak jsem v sobě objevila ženu, začala přijímat sama sebe a svůj menstruační cyklus a jak ho dnes využívám na cestě stát se úspěšnou a naplněnou ženou.

Všechno to začalo loni, kdy se internetem prohnala ženská vlna energie - projekt Alice Kirš Ženy ženám a já se začala intenzivně zajímat o ženství, menstruační cyklus a zatoužila být opravdovou ženou.

Už dřív jsem měla ten pocit, že ženy a muži jsou naprosto odlišní a že není možné, aby žena myslela a chovala se stejně jako muž. V mém životě se často objevovaly situace, většinou nepříjemné, které mě nutily o tom přemýšlet. Byla jsem se sebou naprosto nespokojená, neměla jsem skoro žádnou sebeúctu a sebelásku a cítila jsem se jako ryba na suchu. Nerozumněla jsem sobě ani okolí a to mě frustrovalo a vedlo to jen k dalším negativním pocitům a sebeobviňování.

Když se objevil projekt Ženy ženám, všechno mi do sebe začalo krásně zapadat, jako když Vám někdo ukáže obrázek k puzzlím, které jste do té doby bez obrázku jen marně skládali. Bylo to prostě úžasné a já jsem začala zjišťovat, kdo vlastně jsem, objevovat a chápat sama sebe, dostávaly se ke mě úžasné transformující informace, které mi moc pomohly cítit se lépe a mít se ráda. Začala jsem milovat svou menstruaci, která mě do té jen obtěžovala. Cítit posvátnou úctu ke svému cyklu a využívat ho k osobnímu rozvoji.

Ženy jsou od přírody cyklické a to je právě to, co nás odlišuje od mužů. Každý měsíc máme ten krásný dar - dát nový život. Nemusí to být ale nutně miminko - každý měsíc máme úžasnou příležitost zbavit se všeho, co nám už neslouží, odhodit všechen ten balast a začít SVŮJ nový život.

Zároveň se každý měsíc cyklicky proměňujeme, procházíme čtyřmi různými fázemi, které se pravidelně opakují každý měsíc. Jsme vlastně čtyři ženy v jednom těle :)

A pokud porozumíme těmto proměnám, najdeme v nich svoje, mnohdy skryté, talenty a naučíme se žít v souladu se svým vlastním, jedinečným cyklem, otevřou se nám zcela nové obzory a možnosti. Začneme chápat a přijímat samy sebe takové jaké jsme a náš život se stane krásnou kreativní hrou. Pochopíme, že jsme jiné než muži, že máme svoje vlastní hodnoty a vlastnosti, které nás činí jedinečnými a vyjímečnými. Nemusíme hodiny meditovat, stačí žít se svým cyklem!

Proto Vám vřele doporučuji přečíst si knihu Cyklická žena od Mirandy Gray a začít objevovat sama sebe, svůj cyklus a s ním spojené optimální doby. V knize najdete popis jednotlivých fází, jaké nám poskytují možnosti, jaké činnosti jsou v té které době vhodné a co raději odložit na jindy. Obsahuje praktické rady, odpovědi na nejčastější otázky a zkušenosti žen, které žijí s cyklem. Součástí knihy je také 28 denní cyklický plán, který Vás den po dni provází Vaším cyklem. Je to skvělá pomůcka pro každý den. Požívám také měsíční hodiny - speciální kruhový kalendář, který umožňuje přehledně zaznamenávat svoje pocity a emoce během cyklu a pracovat s nimi v následujícím měsíci. Tím porozumíte svému vlastnímu cyklu, který každá žena prožívá trošku jinak a naučíte se ho využívat ke svému prospěchu.

Do konce prázdnin trvá akce na knihu Cyklická žena + audio knihu Vědomý business.

Vím, že mám před sebou ještě hodně práce, ale důležité je, že jsem se vydala na cestu. Momentálně zvyšuji svoje sebevědomí v online programu Marie Michaličkové Sebevědomá žena.

Tímto bych ráda poděkovala dvěma úžasným ženám, Alici a Marii, za to, že pomáhají ženám, ale i mužům, aby ženám porozumněli. Z celého srdce děkuji.

S láskou, Zuzana.