Inspirativní příběhy

03.09.2013 10:28

Přináším vám několik nových zkušeností s přírodními výrobky OKG. Nechte se inspirovat.

Diagnoza - rakovina prostaty PSA 47 - nelze operovat
Můj blízký v rodině přišel minulý rok (v 5/2012) s touto diagnozou. Okamžitě začal užívat Factor Base, Factor Base Kids, OK Tau+, OK Omegu-3 Complete, Emulips, OK Alfa+ a Emulips Slim Drink. V červnu nastoupil na ozařování, při tom výrobky bral dál, jen občas vynechával oleje. V srpnu byl znát první úspěch, že v noci spal a nemusel neustále na WC. Po ukončení ozařování v 12/2012 užíval všechny produkty i nadále. Začal přibírat na váze a celkově se mu zlepšil jeho zdravotní stav. V 3/ 2013 byl na kontrole a PSA bylo 0, výsledky absolutně v pořádku. Další kontrola 6/2013 - výsledky PSA 0 - v pořádku, poslední kontrola 26.8.2013 - pan doktor byl nadšený - výsledky v pořádku, PSA 0. Díky výrobkům OKG překonal to nejtěžší, co ho v životě potkalo!
Anna M., Liberec

Do dvou dnů nebylo po angíně ani památky
Z dovolené jsem si přivezla ošklivou angínu s vysokými teplotami, bolestí kloubů a zad. Mandle byly velké, zhnisané, plné čepů. Nasadila jsem ihned 3x denně lžíci OK Alfy+, 3x denně 2 tablety Factor Base Kids - a mandle mazala OK Gelem zevnitř a na noc dělala zábal pomocí gelu i zevně. Do dvou dnů nebylo po angíně ani památky! Jsem nadšená - produkty OKG mají neuvěřitelnou sílu, děkuji za ně! :-)
Ing. Michaela J., Beroun

Mohu vřele doporučit
Jako mnozí jiní, i já jsem zpočátku pochybovala, jenže - kdo nezkusí a osobně neověří, nemůže hodnotit. Mám osobní zkušenost pouze se základními produkty a mohu jen potvrdit splnění očekávaného. EMULIPS je prostě zázrak! Téměř trvalé trápení se zácpou, žaludeční těžkosti v důsledku dlouhodobého užívání antidepresiv - to je minulost. A v návaznosti na to jsem pocítila i zlepšení psychické rovnováhy. Dobrou zkušenost mi potvrdil i syn s uplatněním produktu OK Gel (dvě děti:11 a 2 roky . Děkuji.
Ludmila V., Hodonice

Další kontroly již nejsou nutné!
Před 4 roky mně byla zjištěna porucha srážlivosti krve TROMBOFÍLIE - mutace FII-protrommbin v heterozygotní konstituci. Musela jsem pravidelně jezdit do trombotického centra na kontrolní odběry. Produkty OKG užívám 3 roky. Poslední kontrolu v trombotickém centru jsem měla 14.8.2013. Čekala jsem, že díky produktům by mohly testy dopadnout dobře, ale že mně pan doktor řekne, že "výsledky jsou bez známek trombogeneze a že již další kontroly nejsou nutné (pouze v případě těhotenství, operace či v jiné rizikové situaci si mám přijít pro jistotu udělat kontrolní odběry - jinak další sledování není nutné)", jsem opravdu nečekala. Jsem opravdu za produkty OKG vděčná. Díky, díky!
Anna V., Semčice