Detoxikace s OKG

28.03.2017 10:55

Odstraní z těla i to, o čem my ani nevíme

Používala jsem Factor Base Detox jako jarní očistu těla. Začala jsem používat 3. krabičku a zjistila, že ze mě při vyprázdňování stolice něco visí, nešlo to stále odstranit. Tahala jsem za to a podařilo se mi utrhnout kousek asi 15cm, vypadalo to jako žížala. Zkoumala jsem na internetu a byla to tasemnice. Každý den byla prohlídka stolice, už jsem našla malinké žížalky - tasemnice. Děkuji OKG, že máme takové výrobky, které nám odstraní i to, co my ani nevíme, že máme v těle.

Alžběta H.

 

FactorBase Detox předčila mé očekávání!

Říkala jsem si, že nevím, jestli mám Factor Base Detox užívat, že v podstatě extra velké problémy nemám. Nicméně jsem začala a to zrovna v době, kdy se o mě "pokoušela" chřipka - dávkování jsem zdvojnásobila a přidala i FB Kids, OK Alfu+ a Emulips Forte – také ve zvýšených dávkách. Třetí den jsem byla naprosto fit! Během prvního týdne jsem chodila "na velkou" i 5x za den, jak se střeva čistila... Další účinky FB Detoxu přicházely v průběhu užívání. Zjistila jsem, že mi zmizely některé pigmentové hnědé skvrny z obličeje, nehty na palcích ruky mi začaly růst rovné (do té doby vlnité), srovnal se mi také průběh menstruce. Celkově cítím více energie a cítím se taková "lehčí". FB Detox je prostě fantastický výrobek a určitě už teď se těším na jarní detoxikaci! Děkuji!

Lydie E., Tanvald

 

Cítím se opět lépe

Po 3 dnech používání 3x1 Factor Base Detox jsem se osypala na předloktí (vypadalo to jako poškrábání od kočky) po zvýšení DETOXU na 3x3 do 3 dnů vše zmizelo a ještě se mi zlepšilo vyprazdňování. Cítím se opět lépe ♥ Děkuji za tyto unikátní produkty!

Ivona Ch., Borek

 

Průjem už se nám vyhýbá :-)!

Naše Kristýnka trpí často průjmy, protože si ještě v necelých 3 letech dost strká prsty do pusy, ale samozřejmě před tím všechno osahá (hlavně ve vlaku), a tak se nám v těle vesele množí bakterie, které průjem podporují. Chtěla jsem vyzkoušet OKG Factor Base, která mi byla doporučena, protože pomáhá detoxikaci organismu, vyvazuje celou škálu toxinů, které nám v těle překáží. Kristýnka chodila každou hodinu na stolici a po podání OKG Factor Base (půl tobolky za den) už na záchod vůbec nešla. Druhý den měla stolici normální, hustou a průjem se nám už v dalších dnech vyhnul :-).

Silvie K., Bučovice