AKCE Štědré Vánoce s OKG - nový FB DETOX jen za 1 Kč!

21.11.2014 09:21

Rok se s rokem sešel a česká společnost OKG si pro nás opět připravila krásnou Vánoční akci. Tentokrát máme možnost získat nejnovější detoxikační přípravek OKG Factor Base DETOX jen za 1 Kč. Ať už chcete výrobky pro přírodní podporu svého zdraví nebo pro zdraví svých blízkých, právě teď je ideální čas nakoupit a výrobek v hodnotě 840 Kč může být Váš.

Jak na to?

  1. Prvním krokem je registrace, pokud ještě zaregistrovaní nejste. Jak postupovat se dozvíte tady. Registrace Vám krom jiných výhod přinese především možnost nakupovat výrobky OKG se slevou 40-50% (bez DPH) a účastnit se podobných akcí, jako je tato.
  2. Nejlépe rovnou při registraci objednejte zboží v hodnotě alespoň 200 bodů, což odpovídá asi čtyřem tisíc korun.
  3. Za každých 200 bodů máte následující měsíc po vyhodnocení nárok na 1 ks výrobku Factor BASE DETOX za 1 korunu, počet kusů není omezen. Body se sčítají vždy v rámci jednoho kalendářního měsíce.
  4. Potěšte sebe a své blízké dárky, které mají smysl - dárky pro zdraví.
  5. Užijte si detoxikaci, po Vánočních svátcích přijde jistě vhod :)

Přikládám několik nových zkušeností s výrobkem Factor Base DETOX:

Cítím se opět lépe

Po 3 dnech používání 3x1 FactorBase Detox jsem se osypala na předloktí (vypadalo to jako poškrábání od kočky) po zvýšení DETOXU na 3x3 do 3 dnů vše zmizelo a ještě se mi zlepšilo vyprazdňování. Cítím se opět lépe ♥ Děkuji za tyto unikátní produkty! Ivona Ch., Borek

FactorBase Detox předčila mé očekávání!

Říkala jsem si, že nevím, jestli mám FactorBase Detox užívat, že v podstatě extra velké problémy nemám. Nicméně jsem začala a to zrovna v době, kdy se o mě "pokoušela" chřipka - dávkování jsem zdvojnásobila a přidala i FB Kids, OK Alfu+ a Emulips Forte – také ve zvýšených dávkách. Třetí den jsem byla naprosto fit! Během prvního týdne jsem chodila „na velkou“ i 5x za den, jak se střeva čistila... Další účinky FB Detoxu přicházely v průběhu užívání. Zjistila jsem, že mi zmizely některé pigmentové hnědé skvrny z obličeje, nehty na palcích ruky mi začaly růst rovné (do té doby vlnité), srovnal se mi také průběh menstruce. Celkově cí tím více energie a cítím se taková „lehčí“. FB Detox je prostě fantastický výrobek a určitě už teď se těším na jarní detoxikaci! Děkuji! Lydie E., Tanvald

Problém s hlasivkami

Asi šest týdnů jsme měla problém s hlasivkami. Když jsem chvíli mluvila, rozkašlala jsem se, stáhl se mi krk a nemohla jsem mluvit. Bylo to hodně nepříjemné. Po týdnu používání FB Detox je po problému. Jana S., Brno

 

Nevím, jak Vy, ale já už se na svůj dáreček těším :)