Život bez alergií, astmatu i ekzémů

01.05.2016 17:38

Investice do zdraví se vyplatila!

Od 5 let jsem měla atopický ekzém spojený s mnoha alergiemi – každé jaro jsem byla opuchlá v obličeji, bývala jsem často nemocná a v pubertě se přidala alergie na nikl. Nepomáhalo nic – hormonální tablety ani masti předepsané lékaři. Změna přišla, až jsem se dostala k výrobkům OKG. Po 3 měsících užívání výrobků OKG jsem už nebyla nemocná, po 6 měsících začal ekzém ustupovat a po 9 měsících jsem zcela bez ekzému a bez alergie. Navíc jsem shodila 15 kg a to jsem ani o hubnutí neusilovala – šlo to samo. Trvalo tedy 9 měsíců, abych se zbavila příčiny uvnitř těla, ale investice do zdraví se vyplatila. Nedám na výrobky OKG dopustit a užívat je budu nadále jako prevenci a ochranu. Mohu tyto výrobky všem jen a jen doporučit.

Lucie Ch., Děčín

Bez astma a alergie!

Když začala dcera Alexandra chodit do školky, šla její imunita hodně dolů, časté návštěvy lékaře, antibiotika a obvyklé bylo zvracení... Lékaři tvrdili, že má zánět na plících, později to měl být černý kašel. Více než rok jsme chodili po různých vyšetřeních a stále užívala antibiotika. Později jsme zjistili, že se dcera dusí po kontaktu s kočkou, nechali jsme ji vyšetřit na alergologii, kde zjistili, že je alergická na prach, plísně a kočičí srst a navíc je astmatička. Obdržela léky, včetně 2 kortikoidových sprejů. Tehdy jsme již zkoušeli první výrobky OKG. Výsledky byly "viditelné" již během 3 měsíců, kdy lékař odebral jeden ze sprejů. Dodnes dcera nepoužila sprej na dušení, který jí zůstal, léky na alergii neužívá a za poslední 2 roky již nemá zameškané žádné hodiny a kočičky může opět v klidu "navštěvovat". Díky za tak skvělé produkty!

Andrea V., Brno

Astma, bolesti hlavy, únava? Jsou pryč!

Před 5 měsíci jsem prodělala astmatický záchvat. Nasazené léky moc nezabíraly, tak jsem musela užívat kortikoidové spreje na dýchání. V současné době, díky pravidelnému užívání OK Alfy plus, OK Omegy plus a OK Tau plus jsem úplně bez potíží a mám vysazeny spreje k dýchání i ostatní léky! Navíc jsem já, i má 13letá dcera, trpěla bolestmi hlavy a asi za 2 měsíce užívání OK Alfy plus jsme obě úplně bez potíží. Také se necítím unavená jako dřív, zvládnu více práce a nepřežívám "od kafe ke kafi". Je to příjemná změna!

Alena L., Brno

Alergie už ji netrápí!

Moje zákaznice měla v těhotenství problémy s vracející se alergií. Doktoři si nevěděli rady, byla vždycky hospitalizovaná. Po 3 týdnech užívání Emulipsu se nic nevrací!

Luďka M., Malá Skála u Turnova

Chladová alergie i astma jsou pryč!

Asi od r. 2002 jsem mela chladovou alergii, v zari 2015 mi bylo diagnostikovano astma a nasazeny hodne silne leky a inhalatory. Priznaky byly jako u klasicke chripky - bolave a ucpane dutiny, bolest kloubu a svalu, nezastavitelne zachvaty kasle. Leky ale nezabiraly. V rijnu 2015 jsem zacala uzivat Factor Base a uz po tydnu jsem citila ulevu. Asi po 14 dnech potize uplne zmizely a ani po 3 mesicich se moje davive stavy nevratily. V zime muzu jit klidne se psem na prochazku, coz poslednich nekolik let nebylo mozne. Dekuji za FB!!!

Lucie S., Brno

Odezněla moje alergie!

Po "kapičkách" Emulips se mi snížil krevní tlak ze 190 na 140 , odezněly problémy s prostatou a alergie na topolový květ, též jsem zhubl na objemu přes břicho o 7 cm a je mi dobře.

Honza F., Třebívlice

Bez problémů s ledvinami, s alergií, ...

Andulka Mikezová (11 let), Liberec. Trpěla silnou alergií, měla velké potíže s ledvinami, pomočováním a velmi časté chřipky. Po užívání OK Tau+, OK Omegy+, Emulipsu, Factoru Base a OK Alfy+ bylo letošní jaro a léto úplně bez problémů s alergií, absolutně v pořádku, pomočování už neznáme půl roku a v zimě byla doma ze školy pouze 2 dny. Díky výrobkům OKG.

Anna M., Liberec

Astma je pryč!

Od narození naší dcerky jsme bojovali s ekzémem. Ve 2 letech jí bylo zjištěno i astma. Lékaři nám stále dávali různé mastičky, koupele, následně i homeopatika..., ALE MARNĚ! Na astma jsme měli 2 dýchací spreje. Vloni začala dcerka užívat výrobky OKG - OK Alfa+, OK Omega+ a poté jsme přidali ještě OKG Factor Base. Po 2 měsících užívání výrobků OKG je ekzém pryč. A na alergologii nám bylo sděleno, že je vše v pořádku a dýchací spreje nemusíme používat. ASTMA JE PRYČ! Jsem s výrobky OKG velmi spokojena! Užíváme je celá rodina.

Kateřina M., Žacléř

ALERGIE NA ŠTÍPNUTÍ BEZ ANTIBIOTIK

Anetku (4 roky) něco štíplo do ručičky, od lokte jí to nateklo až po prstíky, mazaly jsem gelem jeden den k to bylo dobré a druhý den jí zase něco štíplo, udělala se jí na čelíčku velká boule, do rána se jí to slilo po čelíčku. Další den ráno už měla nateklý i nosík mezi očičkama. Ráno se probudila a na očička už neviděla. Kolem poledne je už otevřela. Večer když jsem jí dávala spinkat, očička opět natékaly. Čelíčko i ručičku jsem mazala OK Gelem, mimo to jí dávám Alfičku. Ráno už měla jen malý otok na nosíku.

Hana Z., Zlín

Alergická reakce na běžný úklidový prostředek v domácnosti

Po nadýchání se saponátu jsem otekla na různých částech obličeje, udělala se mi bolestivá vyrážka a puchýře kolem úst. Zkoušela jsem vše možné na zklidnění, až mě napadlo použít olejíček Emulips Forte. Nateklá místa a puchýře kolem rtů jsem promazala Fortíkem, opakovala jsem po dobu 2 dnů 3x denně a za dva dny se alergie, puchýřky a otoky vstřebaly a začala se mi tvořit nová jemná pokožka. Od té doby na kožní problémy velice ráda aplikuju právě Emulips Forte, který krásně postižená místa zklidní, neštípe, takže ho skvěle snáší i můj syn a krásně hojí. Děkuji moc kolegyni Ditě za skvělý tip a OKG za tak jedinečné produkty.

Petra K., Květnice

Ekzém zmizel nadobro a zmizely i alergie

Naší holčičce Karolínce se v deseti měsících objevil Atopický ekzém a s tím alergie na rajčata, čokoládu, kravské mléko, byliny, papriky a jahody... Kortikoidové masti jsem odmítla a Karolínce jsme začali dávat vnitřně OK Omegu+ a OKG FactorBasi a tělíčko jsme mazali OK Omegou. Po šesti měsících ekzém zmizel nadobro a dokonce zmizely i alergie! Dnes jsou Karolínce téměř tři roky a je bez ekzému a bez alergií - jí a pije úplně všechno. Navíc za celou tu dobu nebyla prakticky nemocná! Určitě produkty OKG doporučuji a děkuji za ně...

Lýdie E., Tanvald