Trávení v pohodě

16.07.2015 09:05

Protože nám zrovna začalo období žaludku, sleziny a slinivky, připravila jsem si pro Vás pár nových zkušeností, které se týkají právě trávení.

 

Lenka Z.: Podělím se s krásnou zkušeností u paní Lenky, která má Crohnovu chorobu a také měla problémy se žaludkem - polypy na žaludeční stěně, žlučové jezírko, a minulý týden byla na kolonoskopii a říká, trvalo to jen 5 minut, polypy zmizely, stěny žaludku se vyhladily a prý jestli užívám ty léky, co mi napsal. Jasně jsem mu řekla, že léky žádné neberu a díky bylinkám mám zase žaludek v pořádku, nic mne nebolí a já se cítím naprosto skvěle. Tak jsem vděčná (paní začala s Emulipsem Forte, OK Alfou, Emulipsem Drinkem a Factor Basi, potom přidala i Factor Basi Detox)

Ivana Č.: Mám zákaznici měsíc před porodem, měla tak velké zácpy, že musela jezdit i na pohotovost na klystýr , začala užívat Emulips natur (dala si více než-li 10 kapek - to nezabíralo, šla do lžiček) a do týdne se jí vše srovnalo a chodí každý den, je moc vděčná, že existuje takový zázrak.

Lenka Z.: Včera jsem měla krásný hovor s Polskem. Pan Piotrek po měsíci užívání už má lepší výsledky se žlučníkem, včera byl na vyšetření a já jsem vděčná, ze to začíná fungovat tak já má. I jeho maminka je bylinkami nadšena, upravilo se jí zažívání i trávení. Jsem vděčná, že už se bylinky dostávají mezi lidi v Polsku. A ještě jedna krásná zkušenost v mé rodince u naší babi - tchýně - byla na vyšetření a sonu břicha, nejen že ve svých 78 letech má krevní testy zcela v pořádku, minerály, ionty, cholesterol, cukry v normě, a také jí paní doktorka řekla, ze nemusí na operaci, protože žlučníkový kámen, který tam byl už tam není a paní doktorka se diví, jak se to mohlo stát. Tak i můj muž konečně uvěřil síle bylinek a užívá už každé ráno i ty oleje, ke kterým má chutově odpor. Díky za ty naše zázraky.

Radka F.: Emulips Forte moc pomáhá mé osmdesátileté mamince se žaludkem, úleva do 20 minut, nesmí nám doma chybět.

Marie F.: Mám diabetes 2.typu už 10 let. Začínala jsem na dietě, přidávaly se tablety, až minulý rok jsem dostala k aplikaci 2x denně inzulin. Při všech těch kombinacích léků a inzulínu jsem měla pořád špatné hodnoty cukru, hlavně toho tzv. dlouhodobého. Začala jsem užívat OK Alfu+ (1. měsíc 3x denně) nebyla jsem nemocná. Jelikož jsem i astmatička a trpím často bronchitidami, přidala jsem OK Omegu-3 Complete a po užití 1 balení jsem byla v diabetologické ambulanci pochválena, konečně hodnoty byly v normě. Inzulin mi zůstane, ale pevně věřím, že počet jednotek se mi bude díky produktům OKG snížovat. Teď užívám vše 1x denně, ještě jsem přidala Factor Base pro posílení dýchacích cest. Jsem vděčná, že jsem našla OKG!

Nikol M.: S Emulips Forte jsem byla velice spokojená, užívala jsem ho jeden měsíc a výsledky byly ty, že jsem se necítila nafouklá, zlepšilo se mi trávení, lépe jsem spala, což mi dělalo do té doby velký problém. Mívám docela silné migrény a s Emulips Forte zcela zmizely. Určitě s ním budu dál pokračovat a doufám, že výsledky budou ještě lepší! :-)

 

I já jsem moc vděčná Emulipsu a Emulipsu Forte, že mi před několika lety pomohly a pořád pomáhají, tady je moje zkušenost, kterou najdete i na oficiálních stránkách OKG:

Neuvěřitelně se mi srovnal celý metabolismus

Několik let mě trápily problémy s metabolismem - bolesti žaludku, nevolnosti, nechutenství, zácpa nebo naopak průjem, podvýživa... Užíváním Emulipsu 3x denně se mi vždy hodně ulevilo po jídle a i nevolnosti byly méně časté. Pak jsem začala užívat Emulips Forte a po využívání XXL balení se mi neuvěřitelně srovnal celý metabolismus - už žádné nevolnosti, sním v pohodě celou porci jídla a na wc chodím pravidelně každé ráno. :-) Pro mě obrovská úleva! Děkuji a vřele doporučuji!