Štítná žláza

27.07.2015 13:50

Jana Ž.: Půl roku po porodu mi doktor diagnostikoval špatně fungující štítnou žlázu. Brala jsem 4 roky Letrox 100. Protože jsem měla více zdravotních problémů – začala jsem užívat celou synergii výrobků: Emulips Forte, čaj Emulips Dlim Drink, OK Tau, OK Alfu, OK Omegu-3 Complete, Factor Basi, FB Kids a OK Betu – tyto tři poslední střídám.  Do půl roku snížení na půlku = 50 Letrox. Během dalších 2 měsíců na 25 Letrox. Po zesílení dávkování Emulipsu Forte - několikrát denně se mi ulevilo natolik, že nemusím brát žádné prášky na štítnou žlázu. To že byl nějaký problém – jsem vždy poznala jako únava, „zastřený“ mozek – jste jak ve snu, bolest v krku. Nyní mám krásné čisté myšlení a cítím se moc dobře. Děkuji za výrobky OKG = díky nim se mi vrátilo mé já.

Ivanka Č. když byla na kontrole se štítnou žlázou a výsledky měla zcela v normě. Tak ji její pan doktor říkal: No vidíte jak jsme to pěkně nastavili - berte prášky dál. Pije hodně Emulips Forte a čaj Emulips Slim Drink a střídá 3 roky všechny výrobky dokola. Pan doktor neví, že již rok si sama vysadila prášky na štítnou žlázu.

Věrka B.: Ahoj, píšu jak jsem slíbila po tříměsíčním užívání čistícího čaje (Emulips Slim Drink) jsem na dva měsíce vysadila léky na štítnou žlázu a výsledky odběrů krve dopadly nejen dobře ba přímo výborně, takže léky už brát nemusím a na kontolu mi prý bude stačit přijít jednou za rok!!! :)

Jarča K.: Ani jsem nevěděla, že mi na to něco zabere - brala jsem Forte na trávení a hubnutí,  Alfu  na migrény (s Forte) a aniž bych věděla - no zkrátka za rok mi úplně zmizely uzly ve štítné žláze a taky se mi díky produktům zregenerovaly játra tak, že mám lepší testy než před 17ti lety - a zmizely mi pigmentové fleky v obličeji.

Dita K.: Minulou neděli mi volala zoufale kamarádka mé kamarádky z Pardubic, že doktoři ji děsí, že ten tinitus - šílená hudba či pískání v uších, kvůli které ani nespí a přímo šílí, je nevyléčitelný. Mladá holčina. O OKG ví již 2 roky, ale je zdravotní sestřička - váhala. Tak jsem ji řekla, že už její tělo ji varuje jak může - štítná žláza, nyní hučení v uších - její ledviny bijí na poplach. Hned řekla, že vše co doporučím vyzkouší a bude poslušná :) Za tři dny co brala OK Tau, Drink a OK Betu - v noci se konečně vyspala. Volala to Pavlíně a ta zase mě - úžasné jak rychle na ni naše výrobky zabraly. Díky za ně!!! Ještě dodatek - řekla jsem ji, že chci aby to snědla do 14 dnů - aby to nešetřila a pak si dala hned další sadu - zeptala se zda může kapat i Forte - říkala jsem ji, že to bude jen dobře když si ho dá také.

Martina R.: Chtěla jsem zmínit náš osobní příběh se štítnou žlázou. Syn měl dlouhodobé potíže, měl díky štítné žláze dokonce zakázaný 1.5 roku tělocvik, byla to velká zátěž na srdíčko, v noci měl tep i kolem 120 za min., musel brát léky nejenom na žlázu, ale i na srdíčko… Nyní po roce a půl má žlázu v normě, má i tělocvik a léky na srdíčko už nebere. Jsme nadšení a moc děkujeme za produkty OKG, které nám navrací zdraví… Renda bere OK Alfa+, Emulips a OK Omega a 1x za 2 dny Factor Base.

Petra J.: Mám sníženou funkci štítné žlázy a užívám Euthyrox 125. Začala jsem 13.11.2014 užívat výrobky OKG - Emulips Forte, OK Alfa+, Emulips Slim Drink, a OK Gama+. Na konci měsíce jsem šla na vyšetření na krev a co se stalo? Výsledky výborné, pan doktor pochválil. V průběhu užívání bylinek jsem dostala rýmu a byla nachlazena. Už za tři dny užívání OK Alfa+ bylo po rýmě. Výborně to zabralo. Navíc se mi upravil cyklus - předtím jsem od července každý měsíc musela chodit na vyvolání injekcemi, čili chemií - teď jsem dostala menses přesně po měsíci. Je vidět, že to opravdu funguje tak, jak slibovali! Děkuji za to, že mi tyto zázraky přišly do cesty a už s láskou doporučuji dále, protože věřím, že to bude s tou mojí štítkou čím dál lepší!

Lydie E.: Začala jsem mít zdravotní problémy a tak jsem navštívila svého lékaře. Ten mi udělal odběry a zjistil mi problémy se štítnou žlázou. Chtěl mi nasadit léky, ale trvala jsem na vyzkoušení účinků produktů OKG. Dostala jsem dva měsíce. Aktivně jsem začala užívat Emulips, OK Omegu+ a OK Alfu+ a za dva měsíce byly testy v pořádku. Lékař konstatoval "Bylinky užívejte i nadále!". Děkuji za tak úžasné produkty, které nám vrací to nejcennější, co máme - zdraví.

Anna Paclova: Já byla dnes na endokrino se štítnou žlázou, sama jsem odbourala Euthyrox, chtěla jsem vyzkoušet, jaké budu mít testy, když ho nebudu brát. Hodně mi padaly vlasy, tak jsem dlouho užívala Omegu, Gamu atd., vlasy přestaly padat a dnes - výsledky máte výborné. Tak Euth. brát určítě už nebudu. Vlasy nepadají. To je vidět, jak si doktoři vymýšelejí na lidech nemoci. Uvedla mě na to známá, která povídala, že má pořád stejné výsledky a lékařka jí píše stále silnější prášky, tak je přestala brát, a má výsledky stále stejné. Začínala jsem Em.Slim Drink a teď všechno olejové beru.