Srdíčko, cévy, anemie, krevní tlak, cukr, cholesterol a další

28.05.2015 10:05

Lída E.: Ráda se podělím o další zkušenost mého tatínka - někteří znáte příbeh, kdy mu pomáhá Omega3Complete na srdíčko....teď byl na kontrole s žílami a doktorka mu řekla, že se mu obnovují žíly - mám obrovskou radost...a děkuji za výrobky, které vrací lidem zdravíčko. Můj taťka měl před 15-ti lety oboustranný infarkt, poté mu dělali bypas. Teď měl jít na bypas na noze, kde měl téměř neprůchodné žíly. Do nohou ho chytaly křeče a nohy ho i po krátké chůzi hodně bolely. Při předoperačním vyšetření zjistili, že má bypas u srdce ucpaný – takže následovaly "profuky". U tohoto zákroku taťka umřel – naštěstí se ho podařilo lékařům oživit. Verdikt zněl – už nikdy taťkovi žádnou operaci dělat nebudou, protože má srdce příliš slabé (pracovalo jen na 33% podle nějakého vnitřního tlaku) a operaci by nepřežil. Teprve po tomto všem jsem ho přesvědčila k užívání Omegy-3 Complete. Přesto, že tomu nevěřil, začal ji pravidelně užívat. Po půlroce užívání následovala kontrola u lékaře - a srdíčko se mu zlepšilo tak, že doktorka nechápala!!! (stav srdce se zvednul na 55% !!! a zdravý člověk prý má 65%!). Prý mu to před půlrokem asi špatně naměřili, nebo že neví, jak to je možné :o). Ale já vím své a taťka taky :) ... Srovnal se mu taky cholesterol, cukr a tlak, do 4.patra už výjde bez nutnosti zastavení v každém patře, při cestě do obchodu už nemusí po cestě odpočívat na lavičkách, zmizel mu tlak na hrudi, lépe se mu dýchá, zmizely mu křeče z nohou a věří, že po novém roce už bude moct zase chodit na houby – což je jeho velká vášeň a já opravdu z celého srdce děkuji, že mi  Omega-3 Complet e vrací taťku opět do života! Děkuji

Radka F.: Omega 3 complete snížila příteli cholesterol ze 6,7 na 4,2. Léky to neudělaly ani za dva roky.

Monika D.: Moji dva synové byli na odběru krve, protože se nám zdálo, že jsou bledí. A potvrdila se anémie. Paní doktorka nám napsala Maltofer. S tím už mám zkušenosti u jednoho synka z doby, kdy jsem ještě, bohužel, netušila, že OKG existuje. Užíval to s odporem a navíc měl zácpu. Tak jsem paní doktorce řekla, že nechceme, že máme Emulips Forte. Po užívání a následném kontrolním odběru nám oznámila, že je to o dost lepší, ať ještě užíváme "to naše přírodní" dál a pak to opět zkontrolujeme. Navíc můj "hubeňour" za půl roku přibral kilo a stolici má v pořádku. Jsem absolutně nadšená a velmi vděčná!

Jana T.: Gama mě pomohla moc na vlasy, holce na imunitu, manželovi na vysoký krevní tlak takže má všestranné využití.

Dita K.: mojí mamince Omega3 pomáhá s tlakem a zcela ji zmizely návaly po přechodu.

 

Pramen zdraví jsou stránky věnované lidem, kteří nechtějí užívat chemii a hledají přírodní pomoc.

I já jsem totiž kdysi hledala, jak z toho bludného kruhu léků, ordinací a nemocničních lůžek ven. A byly to právě výrobky OKG, které mi tenkrát, mezi tím vším co jsem vyzkoušela, opravdu pomohly, za což jim zůstanu navždy vděčná. A to je důvod, proč právě tyhle výrobky doporučuju dál.

Protože už ale vím, že zdraví je celostní záležitost a skutečné zdraví znamená harmonii těla, mysli i duše, vytvořila jsem 21-denní e-mailový program zdarma Cesta ke zdraví těla, mysli i duše, který Vám pomůže porozumnět Vašim problémům a získat celostní pohled na Váš život a Vaše zdraví. Jako dárek navíc dostanete e-book 7 kroků ke zdraví.