Silná imunita

09.09.2015 10:38

Posílená imunita a atopický ekzém pryč

Od narození měl náš Filípek sníženou imunitu a špatné jaterní testy. V období zavádění příkrmů se mu objevil atopický ekzém. Měl ho nejen na těle, ale i na celém obličeji. Vsadila jsem na výrobky OKG - bral 3x denně pár kapek OK Tau+, OK Omega+ a Emulips a do jídla jsem mu míchala OK Factor Base. Ekzém jsem natírala OK Omegou a OK Balsamem. Do 4 měsíců nebylo po ekzému ani památky, ale co více - posílila se mu imunita a jaterní testy má v pořádku. Výrobky OKG mu dávám jednou denně preventivně i nadále. Nyní jsou mu skoro 4 roky. Je zdravý. Dětského doktora navštěvujeme jen při preventivních prohlídkách. Jsem velmi ráda, že jsem objevila tak účinné a navíc bezpečné přírodní výrobky OKG.

Ing. Dita K. , Přelouč

Zácpa, zánět slepého střeva, imunita

V 1/2014 začaly naše problémy se zánětem středního ucha u naší 3-leté dcerky. Začala užívat Ospen, v únoru byla týden ve školce a opět Ospen až do června. A zároveň s tím začaly i problémy se zácpou - byly dny, že nešla na nočník až 12 dní (a poté s křikem). V 7/2014 vše vyvrcholilo akutním zánětem slepého střeva. Ultrazvuk prokázal akutní zánět slepého střeva a lékař nám s „ledovým klidem“ řekl: „posaďte se do čekárny a počkejte si na výsledky...“ - nechali nás čekat a nedali nám okamžitý převoz záchrannou službou, přestože diagnoza byla akutní perforovaná apendicitida... Po operaci dcerka dostala lázně, které docela pomohly na bříško, ale imunitu nenapravily. V 12/2014 jsme nasadili Emulips a OK Alfu+ a po 2 měsíčním užívání naše malá maximálně kýchne a hlavní je, že chodí každý den na záchod a bez problémů. Co dodat? Jen velké díky za to, že OKG je a pomáhá lidem k uzdravení!

Jan H., Solnice

FactorBase Detox předčila mé očekávání!

Říkala jsem si, že nevím, jestli mám Factor Base Detox užívat, že v podstatě extra velké problémy nemám. Nicméně jsem začala a to zrovna v době, kdy se o mě "pokoušela" chřipka - dávkování jsem zdvojnásobila a přidala i FB Kids, OK Alfu+ a Emulips Forte – také ve zvýšených dávkách. Třetí den jsem byla naprosto fit! Během prvního týdne jsem chodila „na velkou“ i 5x za den, jak se střeva čistila... Další účinky FB Detoxu přicházely v průběhu užívání. Zjistila jsem, že mi zmizely některé pigmentové hnědé skvrny z obličeje, nehty na palcích ruky mi začaly růst rovné (do té doby vlnité), srovnal se mi také průběh menstruce. Celkově cítím více energie a cítím se taková „lehčí“. FB Detox je prostě fantastický výrobek a určitě už teď se těším na jarní detoxikaci! Děkuji!

Lydie E., Tanvald

Už žádná antibiotika!

Koupila jsem 3 výrobky pro moji maminku. 40 let měla silné astma a těžké bronchitidy. Každé slabé nachlazení se jí projevilo těžkými záněty průdušek, astmatickými záchvaty. Při jednom takovém si zašla k lékařce pro antibiotika. Ta už jí je odmítla dát, protože je brala nedávno. Tak zoufalá máma zavolala mně, co má dělat. Nasadila OK Alfu+ 3x denně po čajových lžičkách a za týden byla zdravá. To se stalo před rokem, v dubnu 2011. Od té doby máma nebyla nemocná a vloni v září jsme spolu byly v Řecku. Mé mamince je 81 let.

Dáša L., Dolany u Olomouce

Během jednoho dne byl fit!

Ve středu k ránu přišel můj 4 letý syn za mnou a byl nastydlý, měl teplotu - skoro 38°C, "nahuhlaný" nos a krk. Dala jsem 3 tablety Factor Base Kids, lžičku Emulips Forte, lžičku OK Alfy+ a "kapičky" z OK Gelu. Opakovali jsme 4x denně celou středu, popíjel k tomu šťávičku z OK Bety. Ve středu po 18.hodině byl fit a je!!! :o) DĚKUJI z celého srdce OKG za dokonalé pomocníky pro každou příležitost! Během pár hodin byla nemoc pryč a Marťa se těší na víkend!

Petra K., Květnice u Prahy

Od zánětů nosohltanu mám pokoj!

Trápily mě časté záněty nosohltanu. V podstatě 1-2x měsíčně. Byly silné, agresivní, málo co na ně pomáhalo. Rada lékaře zněla "být doma a vyležet to". Zánětlivého ložiska jsem se zbavovala 7-10 dní a v tu dobu jsem byla fyzicky nepoužitelná. S užíváním produktů od půlky 04/2013 - OK Alfa+, Emulips Forte, OK Gama+ nebo OK Omega-3 Complete, Factor Base, Factor Base Kids a OK Tau+ jsem postupně zjišťovala, že zánětlivých ložisek se zbavuji ze začátku do týdne, poté do 3 dnů, pak dokonce přes noc! Celá rekonvalescence se znatelně zkracovala. Naposledy jsem měla náběh na zánět v 07/2013 a co se stalo, mě udivilo - zánět se NEKONAL. Prostě se nosohltan ani nezanítil a do 3 dnů zmizel všechen s tím spojený nepříjemný pocit. Od té doby mám pokoj. Produkty mě stále překvapují a moc jsem si je oblíbila.

Monika V., Mníšek pod Brdy

Za 5 dní jsem byla zdravá!

Všude okolo byly chřipky a protože jsem v tomto podzimním čase zanedbávala užívání produktů, tak i o mě "se chřipka pokoušela". Zvýšila jsem dávkování Factor Base Kids, OK Gama+, OK Beta+ a OK Alfa+. Tu jsem brala i 4x denně po velkých lžících a když jsem měla ucpaný noc, tak jsem si ji i kápla do nosu. Sice to štípalo, ale okamžitě se mi obrovsky ulevilo a rýma se nerozjela. Vždy jsem ráno mohla jít v pohodě do práce. Mí kolegové zůstávali s antibiotiky doma. Každý večer jsem se poctivě potila a po 3 dnech už jsem se cítila velmi dobře. A za 5 dní jsem byla zdravá! :-) Děkuji za produkty!

Veronika S., Březůvky

Chřipky, angíny, záněty... Co to je?! :-)

Bývala jsem "samé léky, antibiotika, chytla jsem, kde co". Výrobky OKG užívám 5. rokem a musím říct, že už si ani nevzpomínám, kdy jsem byla naposledy nemocná! Děkuji OKG.

Zuzana H., Lomnice nad Popelkou

Zácpa, ekzém, oslabená imunita? MINULOST

Naše dcera na návštěvě chytla ve 2,5letech Salmonelu ještě s nějakou doprovodnou bakterií. Ačkoliv jsme dodržovali rady lékařů, měla stále nafouklá střeva, vyprazdňovala se jen s projímadlem či čípkem. Byla stále nemocná, unavená a do školky skoro nechodila. Objevil se jí atopický ekzém na těle. Nerostly ji vlásky - na hlavičce měla dermatitidu. Před třemi roky jsem jí začala dávat výrobky OKG. Protože měla toho tolik, brala celou synergii výrobků. S upraveným trávením a vyprazdňováním se postupně zlepšila její imunita, zmizel atopický ekzém i dermatitida. Nyní je to vitální zdravá holčička s dlouhými vlásky. Ve škole má zameškaných jen pár hodin. Za toto všechno jsme všichni moc vděční.

Ing. Dita K. , Přelouč

Naše dcera už nebývá nemocná

Dcera bývala ve školce pořád nemocná - 1 až 2 týdny doma, pak třeba 3 týdny ve školce a zase doma. Měla velmi zvětšené nosní mandle, dokonce nám paní doktorka doporučila nechat je vytrhnout. Začala jsem dceři pravidelně dávat OK Alfu+ a mandle se postupně zmenšily a čas, kdy byla ve školce, se o trochu protáhl. Minulý rok firma OKG na trh uvedla nový produkt Factor Base Kids a dcera ho začala užívat v září 2012, kdy nastoupila do 1. třídy. V září ještě byla asi týden nemocná, pak sem tam nachlazená a když po cca 3 měsících ve škole propukla epidemie, kdy se jedna ze škol opakovaně na pár dnů zavřela, epidemie se zde pořád točila, děti mívaly horečky, průjmy, zvracely, některé to potkalo i 2x během týdne či 14 dnů - naše dcera vše prostála bez problémů! Dokonce nastala i situace, že jezdila skoro celý týden sama školním autobusem, kterým z naší obce jezdí cca 8 dětí. Takže radost obrovská :-)! Pak v březnu jsme byly na 5 dnů u tchýně, která měla chřipku i s manželovou babičkou a obě "zalehly", ale dcera i my jsme vše prostály bez problémů :-)! Děkuji za OKG.

Veronika S., Březůvky

Cítím se zdravá a plná energie!

Je mi 32 let. Trápily mě časté nemoci, nachlazení, snížená imunita, celková únava a vyčerpání. Navíc jsem měla i kožní problémy a hodně mi vypadávaly vlasy. Po užívání OK Alfy plus, OK Omegy plus a Emulipsu se začal stav zlepšovat a přidala jsem ještě OKG Factor Base a OK Tau plus. Po 5ti měsících jsem měla čistou kůži, začaly mi vyrůstat nové vlasy a už 10 měsíců jsem zdravá a plná energie. Navíc jsem po půl roce užívání zjistila, že se mi snížila hladina bilirubínu v krvi na normál a mám konečně bílé oči. Výrobky užívám i nadále jako prevenci. Děkuji a doporučuji každému.

Ing. Zdenka Z., Brno

Co užívá OK Alfu+, ještě neonemocněla!

Kamarádka mé dcery byla každý měsíc 2x nemocná, prostě "chytla kde co", jen někdo kýhnul, ona dostala rýmu. Koupila si OK Alfu+ a užívala jen  3x10 kapek. Po 10 dnech "zmokla na kost" a ještě v tom mokrém oblečení byla celých 8 hodin v práci. Říkala si, že zase bude nemocná - ale ono nic! Děkuje za Alfu - co ji užívá, ještě neonemocněla! (a je to už pátý měsíc!)

Milada G., Orlová Lutyně

Léky na astma už nepotřebuje, atopický ekzém zmizel

Dcera Janička (2 roky) užívá 4 měsíce Factor Base a posílila se jí imunita, na astma už neužívá žádné léky a zmizel i atopický ekzém. Všem mohu jen vřele doporučit.

Michaela Ř., Semily

Do dvou dnů nebylo po angíně ani památky

Z dovolené jsem si přivezla ošklivou angínu s vysokými teplotami, bolestí kloubů a zad. Mandle byly velké, zhnisané, plné čepů. Nasadila jsem ihned 3x denně lžíci OK Alfy+, 3x denně 2 tablety Factor Base Kids - a mandle mazala OK Gelem zevnitř a na noc dělala zábal pomocí gelu i zevně. Do dvou dnů nebylo po angíně ani památky! Jsem nadšená - produkty OKG mají neuvěřitelnou sílu, děkuji za ně! :-)

Ing. Michaela J., Beroun

Investice do zdraví se vyplatila!

Od 5 let jsem měla atopický ekzém spojený s mnoha alergiemi – každé jaro jsem byla opuchlá v obličeji, bývala jsem často nemocná a v pubertě se přidala alergie na nikl. Nepomáhalo nic – hormonální tablety ani masti předepsané lékaři. Změna přišla, až jsem se dostala k výrobkům OKG. Po 3 měsících užívání výrobků OKG jsem už nebyla nemocná, po 6 měsících začal ekzém ustupovat a po 9 měsících jsem zcela bez ekzému a bez alergie. Navíc jsem shodila 15 kg a to jsem ani o hubnutí neusilovala – šlo to samo. Trvalo tedy 9 měsíců, abych se zbavila příčiny uvnitř těla, ale investice do zdraví se vyplatila. Nedám na výrobky OKG dopustit a užívat je budu nadále jako prevenci a ochranu. Mohu tyto výrobky všem jen a jen doporučit.

Lucie Ch., Děčín

Lékařka si objednala produkty, poté, co viděla výsledky

Měla jsem velmi často nemocnou dceru (virózy, bakt. záněty). Jelikož jsem hledala přírodní léčbu, přivedlo mě to až k firmě OKG a dcera začala užívat výrobky od 3/2013 - Factor Base, OK Alfu+, Emulips Forte a OK Gel. Postupně jsme přidávali Factor Base Kids, OK Gamu+ a OK Tau+. Její stav se pomalu zlepšoval a výrazně se snížila nemocnost - od 3/2013 do 7/2013 nebyla nemocná! V 2/2013 dceři diagnostikovali zvětšenou nosní mandli a doporučili odstranění. Jelikož nemám ráda radikální zásahy, dala jsem si čas na rozmyšlenou a udělala dobře, protože v 6/2013 lékařka na ORL konstatovala, že mandle je naprosto v pořádku a není důvod k operaci :-). A navíc si objednala i produkty, poté, co výsledky u dcery viděla. Chtěla bych poděkovat za tyto skvělé přírodní produkty, které pomáhají :-). Děkuji.

Jana Č., Ostrava

Za pár hodin už nebylo po horečce a bolesti ani památky...

Ve čtvrtek se u vnučky Viktorky (4,5 roku) dostavila první horečka 39,8. Do půlnoci nemohla usnout, dávala jsem jí ve zvýšených dávkách všechny produkty (od 16 h. měla 8x Factor Base Kids, 6x OK Alfu+ po 3 pol. lžících) a ráno po horečce ani památky. V sobotu večer jí začalo bolet ouško, takže opět produkty ve zvýšených dávkách a "vykapávala" jsem Alfou. Byla jsem nachystaná, že pojedeme v noci na ORL, ale nebylo potřeba. Usnula k půlnoci a spala až do 11 h. dopoledne, po bolesti ani památky. V pondělí šla do školky. Děkuji za tak úžasné a unikátní produkty, které vždy pomáhají. Jsem vděčná za OKG a za to, že tu tyto drahokamy jsou :-).

Ivona Ch., Borek u Děčína

Problém s bolestí ucha už nepociťuji

Od dětství jsem trpěla častými záněty středního ucha. Nyní se mi v dospělosti občas vrací. Když si čistím uši, někdy si poškodím v uchu kůži a také dochází k bolestivosti ucha. S OK Alfa plus už tento problém nepociťuji. Když cítím bolest, tak si nakapu OK Alfu plus do ucha a do rána je po bolesti.

Silvie K., Bučovice

Zcela se vymykám z mé věkové kategorie!

Používám všechny produkty OKG pravidelně preventivně. Díky jim nevím celých 8 let co je to rýma, chřipka nebo angína. K obvodní lékařce jdu 1x za 2 roky na preventivní prohlídku. Když dostala z laboratoře veškeré výsledky, prohlásila, že se jí zcela vymykám z mé věkové kategorie. A to mi bude "za pár..." teprve 81 let.

Ludmila T., Brno