Křečové žíly mizí

29.05.2017 15:26

Už nemám křečové žíly!

Vím, že to je určitě podpořeno šesti lety pravidelného užívání našich výrobků. Ale Factor Base NO mi prostě na ně krásně zabralo. Představ si, že na levé noze jsem měla deset let takový šeredný flek, na začátku červený shluk žil, nedávno černá skvrna - opravdu neskutečně šeredná. Dnes pár černých vlásečnic, krása a úžas. Už nevím, jak se vyslovit.

Radka B.

 

Čtvrtý den bez bolesti

Já beru OKG teprve krátce, ale křečáky mě přestaly bolet už 4. den, už jsem i vysadila chemické léky na křečáky a další a další nadšení pro OKG!!! Na křečové žíly - bolest mi pomohl Factor Base NO, už čtvrtý den bez bolesti!!! Úžasný beru dál - už se mi krásně stahují i viditelné žíly na rukou. Moje kamarádka po dvou týdnech braní NO mi volá a nadšeně říká, že ji mizí malé žilky na nohou ;-) Na křečáky doporučuju NO a Omega-3 Complete (po měsíci jsem si Omega-3 Complete také objednala - jsou lepší a rychlejší účinky na vzhled křečáků i jemných žilek ;-) ).

Petra V.

 

Popraskané žilky mizí

Od svých 18 let se mi na nohou začaly objevovat popraskané žilky. S přibývajícím věkem se to zvyšovalo a mé nohy opravdu nemohu ukazovat ani vystavovat. Ale co jsem zjistila a nemohla uvěřit svým očím – po užívání Factor Base NO se žilky jakoby zatahují pod kůži a některé už zmizely. TAKŽE PO 30 LETECH BUDU MÍT NOŽKY VÝSTAVNÍ. Vím, že jedno balení nepomůže, ale užívám dále a hlavně, mám také spoustu energie, nic mě nebolí, cítím, jakoby se mi vléval život do žil. Děkuji za to, že jste vynalezli opravdu skutečný LÉK!

Lenka Z.

 

Srdce opět pracuje jak má!

Můj taťka měl před 15-ti lety oboustranný infarkt, poté mu dělali bypas. Teď měl jít na bypas na noze, kde měl téměř neprůchodné žíly. Do nohou ho chytaly křeče a nohy ho i po krátké chůzi hodně bolely. Při předoperačním vyšetření zjistili, že má bypas u srdce ucpaný – takže následovaly profuky. U tohoto zákroku taťka umřel – naštěstí se ho podařilo lékařům oživit. Verdikt zněl – už nikdy taťkovi žádnou operaci dělat nebudou, protože má srdce příliš slabé (pracovalo jen na 33% podle nějakého vnitřního tlaku) a operaci by nepřežil. Teprve po tomto všem jsem ho přesvědčila k užívání Omegy-3 Complete. Přesto, že tomu nevěřil, začal pravidelně Omegu-3 Complete užívat. Po půlroce užívání následovala kontrola u mudr. - a srdíčko se mu zlepšilo tak, že doktorka nechápala!!! (stav srdce se zvednul na 55% !!! a zdravý člověk prý má 65%) Prý mu to před půlrokem asi špatně naměřili, nebo že neví jak to je možné :o)) Ale já vím své a taťka taky... Srovnal se mu taky cholesterol, cukr a tlak, do čtvrtého patra už výjde bez nutnosti zastavení v každém patře, při cestě do obchodu už nemusí po cestě odpočívat na lavičkách, zmizel mu tlak na hrudi, lépe se mu dýchá, zmizely mu křeče z nohou a věří, že po novém roce už bude moct zase chodit na houby – což je jeho velká vášeň a já opravdu z celého srdce děkuji, že mi Omega-3 Complete vrací taťku opět do života...děkuji <3

Lýdie E., Tanvald

 

Provazce křečových žil jsou pryč!

Ná základě zkušenosti mého tatínka se zlepšením srdíčka a průchodnosti tepen na nohách začal užívat OK Omegu-3 Complete také manžel mé zákaznice...měl PROVAZCE KŘEČOVÝCH ŽIL na nohách, ale na operaci nechtěl, protože se to údajně vrací a viděl to jako zbytečné...už po dvou baleních OK Omegy-3 Complete !!!! má provazce PRYČ !!! ...jen velká škoda, že nás nenapadlo to nafotit... ale veliké díky za sílu tohoto unikátního výrobku !!!

Lýdie E., Tanvald

 

Křečové žíly se stahují

Kamarádka má oteklou nohu a fakt děsné vnitřní i povrchní křečové žíly. Operaci odmítla. Tak si koupila Factor Base NO a po 3 dnech mi napsala - jsem naprosto v úžasu, jak se mi ta křečová žíla stahuje. Opravdu to pomáhá. Užívám přípravek pravidelně a výsledek je znát. Mám velkou radost a děkuji.

Jarča K.

 

Komplexní článek o příčinách a přírodním řešení křečových žil si můžete přečíst tady>>>