Jak mi OKG vrací taťku do života

29.03.2016 14:03

Začátkem letošního roku se taťkův zdravotní stav natolik zhoršil (letos oslaví 84 let), že už ho mamka sama nezvládala a lékař ho poslal na LDN. Kromě dlouhodobých potíží se srdíčkem a průduškami se mu rozjel Alzheimer a Parkinson, přidaly se problémy s prostatou a zánětlivé procesy po celém těle. Lékaři už nepředpokládali nějaké rapidní zlepšení a po stabilizaci jeho stavu plánovali domov důchodců s ošetřovatelskou službou.

Několik týdnů strávil na kapačkách a kyslíku, blouznil, mluvil nesrozumitelně, neměl sílu se ani sám posadit. Dokud jsem byla v ČR, chodila jsem za ním každý den a opravdu to nebyl příjemný pohled. Ale je to táta, mám ho ráda a chtěla jsem s ním i v těchto těžkých chvílích být. Když nebyl schopný komunikace, alespoň jsem mu četla.

A jak se říká - všechno zlé je pro něco dobré - podařilo se mi konečně docílit toho, aby denně užíval hned několik výrobků OKG, konkrétně  OK Tau+ , OK Betu+ a Factor Base NO.

Po měsíci a půl se jeho stav natolik zlepšil, že už je nejen doma, ale je v tak dobré kondici, jako už dlouho nebyl. Zase má chuť do života a neprospí celý den, vnímá, chápe, komunikuje, směje se, dělá legrácky, v pohodě zvládá běžné činnosti, chodí s mamkou na návštěvy... A kyslíkový přístroj, který má už delší dobu doma a denně ho musel používat, už nepotřebuje!

Mám z toho obrovskou radost a ze srdce děkuju OKG!